Life and Death: Alacakaranlık Efsanesi Yeni Baştan Yazılıyor!

yaşam ve ölüm stephanie meyer
Bir süre önce Alacakaranlık Serisinin 10. yıl dönümü şerefine bonus içerikli bir Alacakaranlık kitabının yayınlanacağı bilgisi gelmişti ama bu bonus içeriğin ne olduğu hakkında kimsenin fikri yoktu. 
Dün yayınlanan haberlerde öğrendik ki yeni seride ana kahramanlarımız yine var ama ufak bir değişiklikle: cinsiyetleri değiş tokuş edilmiş!
Artık Edward Cullen ve Bella Swan yerine Edythe Cullen ve Beau Swan var!
Stephenie Meyer Bellanın insanların gözünde "tehlike içinde, sürekli yardıma muhtaç kız" olmasının onu bir süredir sıktığını, eğer Bella kız değil de erkek olmuş olsaydı da süper kahramanlar ve süper kötü adamlar içinde sadece bir insan olarak yine "tehlike içinde, yardıma muhtaç" olacağını söyledi.
İlk başta bir ya da iki bölümden oluşacağı tahmin edilen kitap tam olarak 442 sayfa! Bunun için yazar "Yeni versiyonu yazması gerçekten hızlı ve kolay." diyor.
Kitapta diğer karaklerin de (Charlie ve Renee hariç) cinsiyetleri değiştirilmiş. Charlisle, Esme, Rosalie, Emmet, Jasper ve Alice sırasıyla Carine, Earnes, Royal, Eleanor, Jessemine ve Archie olarak karşımıza çıkıcak!


Share:

9 yorum

  1. Çok ilginç ya :D Açıkçası cinsiyet değiştirmek yerine daha güçlü bir karakter oluşturabilirdi, güçlendirebilirdi mesela. Cinsiyet değiştirmesi ilginç bir yaklaşım. Filmi gelir merak saldı şimdi beni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kişi olayların Edwardın ağzından anlatıldığı kitap olan Midnightsun'ı bekliyordu ama bence cinsiyet değişimi çok orijinal bir fikir olmuş. Daha güçlü bir karakter oluştursaydı derken neyi kast ettiğini anlamadım ama aynı seriye yeni karakter ekleyerek devam etmek insanların pek ilgisini çekmezdi gibi geliyor bana. Ölmüş seriyi canlandırmaya çalışmak gibi olurdu sanki. Gerçi benim için hiç fark etmez ben her türlü okurum! ^____^

      Sil
  2. Bence de karakteri değiştirse bile çok ilgi çekmezdi. İnsanı meraklandıran bir şey bu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak uyandırıcı bir fikir gerçekten. Henüz okuyamadım ama çok merak ediyorum :D
      Bu arada yorumunuz gözümden kaçmış, yeni görüyorum. Kusura bakmayın :/

      Sil
  3. Çok meraklıyım tatilden döner dönmez alıcam çok heyecanlandım ve merak ettim
    Büyük bir twilight fanı olarak seviceğimi düşünüyorum çünkü 6 yaşımdan beri fanıyım ilk çkıtığında izledim filmi şimdi kitabları okuyorum yazı için teşekkürler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı erken yaşta tanışmışsın Twilight ile :)) Keyifle okursun umarım :)
      Rica ederim canım ^___^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!