9. Kocaeli Kitap Fuarı

Merhabalar efenim, uzun bir ara oldu değil mi? Kitap fuarı da olmasa bu ara daha uzar giderdi ama fuarla ilgili şeyleri bir an önce yazmak istedim ki belki gideceklere rehber olur.  Sizin için final notumu belirleyecek olan, teslim tarihi de yarın olan ödevi kenara bırakıyorum. Ne kadar da düşünceli, yardımsever bir Eslem…
Şimdi, ciddiyet lütfen.
Kapılarını 9. kez açan Kocaeli Kitap Fuarına tabii ki  bir gelenek haline geldiği için ilk gün sabahtan en yakın arkadaşımla gittik. Ve tabii ki yine saatlerce –tamam abartmıyım yarım saat falan protokol konuşmasının bitmesini bekledik. HEM DE AYAKTA. Hayır ben demiyorum ki konuşma yapılmasın. Yapılsın tabii, yine yapılsın ama bizi salın bırakın başlayalım gezmeye. Yazık değil mi beklerken tüm enerjimizi harcadık zaten. Tam böyle artık öleyazıyorduk ki karşımızda duran mescit tabelasını görüp dedim mescitte mi otursak ki????JLGJHKJJGH Resmen hayatımda önerdiğim en mantıklı şeydi.  O kadar süre ayakta dikildikten sonra oturmak o kadar iyi geldi ki. 
Oturmuş olmanın verdiği mutluluk :'))
Protokol bittikten sonra direkt sahaflara daldık. Zaten daha gelmeden önce karar vermiştik bu sene ilk gün sahafları dolaşacağız diye. 20 küsur sahaf vardı ve hepsini tek tek gezdik. Gerçekten çok uyguna satanlar da vardı, gereksiz pahalıya satanlar da. Öyle ki sahaftaki bazı kitapların fiyatı internetteki fiyatlarından bile pahalıydı.
İşte Kocaeli Kitap Fuarında mutlaka uğranılması gereken sahaflar
  1. Gençler Sahaf-C90
  2. Kibrik Kitabevi Sahaf-C102
  3. As-Es Kitap-C105
  4. Nadir Sahaf-C109
Yukarıda gördükleriniz de benim sahaftan kaptıklarım. Ritmatist’i öyle alakasız bir rafta buldum ki :D Bir anda gözüme Brandon Sanderson yazısı çarptı ve hemen kurtardım olduğu yerden. Şöyle Sissoylunun ikinci kitabını bulsaydım daha çok sevinirdim ama ne diyoruz? Brandon Sanderson olsun çamurdan olsun! Kuzey Işıklarının başka bir sahafta daha güzel kapaklı halini görünce biraz pişmanlık yaşadım ama çok uyguna aldığım için onu da sineye çektim. Sahaftan son aldığım kitap olan Şahane Bir Kadının Günlüğü ise tamamen kapağına göre seçilip alındı. Bellenin Kütüphanesi sağ olsun historical türünü merak edip duruyordum ama neyle türe girsem bilmiyordum. En sonunda dedim Eslem bodoslama dal bir yerden :D 

Şimdi de gelelim yayınevlerinin yaptıkları indirimlere.
İş Bankası: %25
Altın Kitaplar: %25
April Yayınları: %50
Parodi Yayınları: Kitaplar 5, 10, 15 liralık olanlar olarak ayrılmış.
Olimpos Yayınları: Üç kitap 35, 5 kitap 45 lira şeklinde bir indirim vardı. 
Diğer yayınevlerini not almayı unutmuşum ama öyle ahım şahım indirimler de yoktu maalesef. 


Fuarın girişinde fuarla ilgili görüşlerin vs. yazılabildiği bir alan oluyor sürekli. Böyle renkli renkli post-it'lere yazıp yapıştırılıyor. Ortaya da şöyle güzel bir görüntü çıkıyor. Ben de vakit kaybetmeden iliştiriverdim blogumu hemen :D 



Reklamımı yapmadan da geçmedim 





Fuar bu önümüzdeki cuma kapanacak. Sırf gezmek için bile olsa gidip bir uğrayın bence. Keyifli günler!

Güncelleme
Fuar ganimetlerinin son hali :')

Share:

17 yorum

  1. Yeni kitapların hayırlı olsun. Hiiiii, benim historicale giriş yaptığım kitapla başlayacaksın demek *-* Umarım seveceğin bir kitap olur. Tabi serinin devamı çevrilseydi ben de çok mutlu olurdum :(

    Ah, şu historicale giriş 101 yazısını yazmayı çok istiyorum fakat haziranda başlayacağım gibi görünüyor. Malum final haftası :D Sonrasında yeminle yazacağım bu yazıyı. Hatta bölüm bölüm ayıracağım .

    Haziranda Pazar 6'lısı olacak mı diye sorsam ayıp olur mu? Yapması çok zevkliydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ Aaa tesadüfe bak umarım ben de senin kadar severim o zaman :D Allahtan ümit kesilmez belki bir gün çevrilir :D

      Olsun olsun, geç olsun da güç olmasın. Bir kere yazdıktan sonra birçok kişiye kılavuz olacaktır eminim :'))

      Yok canım ne ayıbı :D Olucak aslında, Pazar 6'lısına ara vermiş falan değilim ama şu son iki haftam bayağı doluydu o yüzden oturup da temaları ayarlayamadım. Yarın inşallah paylaşmaya çalışacağım temalarım ^_____^

      Sil
  2. Ne güzel. Mis gibi kitap kokar kitap fuarlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle cidden, insanın çıkası gelmiyor :))

      Sil
  3. Kuzey Işıkları çok hoş duruyor ve post itler ne kadar güzel bir görüntü ortaya çıkmış:)
    Hepsini keyifle okuman dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göründüğü kadar güzeldir umarım Kuzey Işıkları :))
      Çok teşekkür ederiim ^_____^

      Sil
  4. Kitap fuarı duyuruları yapıp gidememek çok kötü. Bu konuda çok şansızım. Ne güzel gidebilmişsiniz. Blog ismimi oraya yazmayı bende çok isterdim. Nasip belki bir gün olur. Kitapları keyifle oku. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride daha çook fuarlar olur sıkmayın canınızı. Önümüzdeki yıllarda umarım siz de gidip fuarın keyfini çıkarırsınız :))
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yazını toplu taşımadayken okumuştum, yorum yapamamıştım :D Ben de fuarlarda genelde sahaflardan faydalanıyorum ya, normal yayınevleri çekici indirimler yapmıyor bana göre. Nerede ucuzsa oradan al mantığım fuardan alışveriş yapmama engel oluyor, öğrenciyiz ne yapalım :D Not kağıtları çok güzel görünüyor ya ne güzel düşünülmüş. Aldığın kitapları da güle güle oku :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten alışveriş yapamasam belki normal yayınevleri de çekici gelirdi ama ı-ıh internetten almaya başladığımdan beri artık çekici gelmiyorlar :D Bir de sahaflarda neyle karşılaşacağını bilmemek heyecan verici değil mi? Hiç aklında olmayan kitaplarla eve dönmek güzel bir duygu :D
      Teşekkürler tatlış :')

      Sil
  6. Çook uzun zamandır kitap fuarlarına gidemiyorum.En son İzmir'de yaşarken gitmiştim.Harikaydı ! Sonra Denizli'ye geldim kitap fuarı yoktu.Sonra ben Denizliden taşındım Denizlide kitap fuarı yapıldı :) Bahtsızlık sanırım :/
    Takipteyim canım bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir kitap fuarı bayağı hareketli geçiyor instagramdan gördüğüm kadarıyla. Kocaeli Kitap Fuarı en büyük kitap fuarı diye geçiyor ama sanki İzmir daha canlı geçiyor. Günün birinde İzmirdekine de katılmak istiyorum :))
      Hahah şaka gibi cidden. Fuarlar sizin taşınma hızınıza yetişememiş :))
      Teşekkürler, geleceğim mutlaka :)

      Sil
  7. instaya foto koymuştun ivit. ne güzel yazı olumuş. ritmasit ne kitabı yaa bilmiyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel kullanmaya çalışıyorum instayı şu sıralar ama ne kadar becerebiliyorum bilmem :D Tişikkür ederim Deep :')
      Çizgilere hayat verebilen insanlara deniyormuş Ritmatist. Benim de bilgim arka kapak yazısında yazdığı kadarı ama söz konusu Sanderson olunda konusuna bakmadan bile alırım :D

      Sil
    2. taam aldım listeye ben de merak ettim :)

      Sil
  8. O post-itlerin olduğu duvar ne güzel görünüyor. Reklamını yapmakla iyi yapmışsın :-)

    Kitap fuarları insanın içini açıyor. Ben senede bir kez ocak ayında Adana'daki fuara gidiyorum, diğer on bir ay fuar zamanının gelmesini beklemekle geçiyor :-)

    Aldıklarını severek okursun umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam yapma fırsatım varsa hiç kaçırmam :D
      Kesinlikle öyle. İnsan kendini kaybediyor fuara girince :D Keşke daha sık düzenlenseler ama olsun o zaman da heyecanı kalmazdı :D
      Teşekkür ederim ^____^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!