Mim: Geriye Bakış 2017

M E R H A B A L A R
Dünkü 2018 Hedeflerimlerim miminden sonra sırada geçen sene de yaptığımız Geriye Bakış mimi var (Geçen seneki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.). Bu mimde yıl içinde yaptıklarımızın bir özetini sunuyoruz. Öyleyse başlıyorum.

Okunulan Kitap Sayısı: 54
Nitelik bakımından çok memnun olmasam da nicelik olarak beni tatmin eden bir sayı 54. Nedeni de hem yılın başında belirlediğim sayıya ulaşmam hem de geçen senekinden daha fazla okumuş olmam. Birçoğunun yorumunu bloga giremedim. Ama belki önümüzdeki günlerde 2-3 bölüme ayırarak toplu bir şekilde yorumlarımı paylaşırım.

İzlenilen Dizi Sayısı: 27
Çok gibi gözüküyor ama birçoğunu bitiremedim. Sebebi kötü olmaları da değildi çoğunun. Sadece başka bir diziye geçtim ve diğeri de unutuldu gitti. Bu yıl bir diziyi bitirmeden diğerine geçmek istemiyorum ama güncel dizi izleyince bu biraz zor oluyor. 2017'de izlediğin en güzel diziler yazısı birkaç güne gelecek. O yazı gelene kadar belki 2017'de çıkan Kore dizilerine bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


İzlenilen Film Sayısı: 16
Yılın başında benim standartlarıma göre iyi başladım aslında ama sonra ağırlığı önce dizilere daha sonra da kitaplara verince filmler yine boynu bükük kaldı :D Yine de geçen senekinden daha fazla! :D Filmlerden de sadece Don't Hang Up'ın yorumunu girdim. Kalan filmleri bir yazıda yorumlamayı planlıyorum.




Blogta Paylaşılan Yazı Sayısı: 76
Yine geçen seneyle kıyaslarsak artış var AMA (şu ama'lar olmasa keşke :D) bu yazıların çoğunluğunu dizi tanıtımları oluşturuyor. Kötü bir şey değil tabii bu ama bu yıl kendi düşüncelerimi, yorumlarımı içeren yazıların çoğunlukta olmasını istiyorum. Kore dizileriyle ilgili yazıları da artık başka bir blogta yazmaya başlayacağım.


Instagramda Paylaşılan Fotoğraf Sayısı: 41 (Kocaeli merkez adam olsun herkes :d)
Geçen seneyi geçmişim bu konuda da :D Instagramda paylaşım yapmak hala zor geliyor. Daha doğrusu fotoğrafları düzenlemek zor. Tüm fotoğrafların uyumlu olması için benzer arkaplanlar ve aynı efekti kullanıyorum ama bazen ışıktan dolayı falan fotoğraflar uyumlu durmuyor. İşte o zaman bende şalterler atıyor :D

Benim geriye bakışım böyle. Siz isterseniz ilgi alanlarınıza göre eklemeler/çıkarmalar yapabilirsiniz tabii ki. İsteyen herkes mime davetlidir. Özel olarak da aşağıdaki arkadaşları davet ediyorum :))
Kurgu Dünyası

Umarım yaparken keyif alırsınız :D
İyi günler herkese^^

Share:

25 yorum

  1. Daha da dolu dolu geçecek bir yıl diliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Size de verimli ve huzurlu yıllar diliyorum :)

      Sil
  2. Blog'da paylaşılan yazı sayısı ayrıca çok iyi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu yıl daha da arttırmaya çalışacağım :))

      Sil
  3. Yaşasın mim. :) Teşekkürler, yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  4. süper bu geriye bakışlara bayılıyorum , :D emeğine sağlık verimli bir yıl olmuş , şu aralar ilgilenemeyecek olsa da kore dizileri yazına ışınlanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, okuması da zevkli yazması da :)) Ahahah umarım zevkine uygun diziler bulursun :D

      Sil
  5. Eyvahlar olsun, ben hiç hatırlamıyorum ne izledim ne yaptım :) Geçen sene bu Kasım ayına kadar blog yoktu pek hayatımda :) Hafızamın yettiğince yapmaya çalışacağım bir şeyler o zaman :)
    İnstagramındaki fotoğraflarının görselliğine bayıldım yalnız, nasıl o kadar estetik durabiliyor her biri? :D
    Tebrik ettim, hem instagram fotoğrafların hem de sayıların gayet iyi. Ben son yıllarda daha çok dizi ve filmlere yöneldiğim için kitap sayım utanılacak kadar az kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamıyorum demişsin ama çok güzel yapmışsın mimi. Daha detaylı olarak okuyamadım yazını gerçi. Yorumlara döndükten sonra geleceğim bloguna :))
      Çok teşekkür ederim<3 Fotoğraflarda bolca gözyaşı ve saç baş yolma var :D 50 tane fotoğraf çekiyorsam anca 3-4 tanesi hoşuma gidiyor :D Beğendiğine sevindim :)
      Tekrardan çok teşekkürler :) Bu yıl kitap sayını da istediğin seviyeye çıkaracağına eminim :))

      Sil
  6. Instagram fotoğraflarına bayılıyorum! Okuma açısından hedefine ulaşmana ve istediğin kadar kitap okumuş olmana senin adına çok sevindim Eslem. Benim bu seneki değerlendirme yazılarım pek iç açıcı olmayacak gibi duruyor ama hadi bakalım. En azından yazması eğlenceli :D Ben senin dizi tanıtımı yazılarını çok seviyorum, ayrı bir bloga geçmen belki daha düzenli olabilir ama benim için fark etmez. Her türlü okurum yani. 2018'in sana bir sürü mutluluk getirmesi dileğimlee ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gözde :')) Böyle duymak gerçekten iyi hissettiriyor, o kadar uğraşa değdiğini görmüş oluyorum :'))
      Kendine haksızlık ediyorsun gibime geliyor sevgili Muggle. En sevdiğin yazarlardan biriyle geçen yıl tanışmadın mı? Bence bu bile başlı başına çok büyük bir kazanç. Hatta kıskanılacak derecede bir kazanç :D
      Yaa iyi ki varsın<3. Sana da mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum^^

      Sil
  7. yaptııııııım kiiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, beni de mimlediğin için teşekkür ederim öncelikle :) 2017 benim için harika bir yıl gibi geçmemiş olsa da gün içinde blogumda bir yazı paylaşacağım. Teşekkürler.
    Ek olarak okuduğun kitap sayısının bu kadar güzel sayılara ulaşması beni de bir etkilemedi özendirmedi değil. Gerçekten çok güzel, özenli blog tutuyorsun :) 2018'de daha güzellerini gerçekleştirebilmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :) En kısa sürede okuyacağım yazını :)
      Çok teşekkür ederim. 2018'de daha güzelleri senin olur umarım :)) Ben de senin izlediğin animeleri imrenerek takip ediyorum. Benim izleyeceğim dediklerim hep sözde kalıyor :D
      Teşekkürler, hepimiz için mutlu ve verimli bir yıl olur umarım ^___^

      Sil
  9. Daha yazını yeni okuyabiliyorum.Yazıyı hemen taslaklarıma kaydettim.En kısa zamanda ben de yazmaya çalışacağım.Bu tarz yazılar okumayı da yazmayı da çok seviyorum.Ayrıca ayrı bir blogta Kdrama yazılarını toplayacak olmana çok sevindim! Linkini kesinlikle bu blogta da paylaşmalısın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum yazını Ecriin ^___^ Ben de seviyorum ama yaz yaz bitmediler, yorulmaya başladım :D Daha kitap ve dizi en'leri yazılarını yazamadım bile :D
      Ayy inşallah en kısa zamanda paylaşacağım burada da. Şu an temayı düzenlemekle uğraşıyorum :D

      Sil
  10. Piştii :) Bende 54 kitap okudum,evet bende bu sene bir dizi bitirmeden ya da bitirmek istediğim dizileri bitirmeden yenisine geçmek istemiyorum güncellere pek başlamıyorum bu yüzden yoksa kalıyor hepsi.Ve yine evet instagram benimde zaman zaman sinirlerimi bozuyor aynı sorunlardan dolayı :)
    Mim için teşekkürler en kısa zamanda yapacağım:) Mutlu Yıllar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah güzel denk gelmişiz :)) Güncel dizileri de izlemeden duramıyorum ben ya. Mesela bu yazıyı yazdıktan sonra Just Between Lovers'a başladım :D Pişman değilim çok güzel dizi ama birkaç hafta güncel izleyemez de bölümler birikirse işte o zaman eyvah :D
      Rica ederiiim, merakla bekliyorum^^ Sana da mutlu, huzurlu yıllar :)

      Sil
  11. Bir yan sekmede senin yazın açık şu an. Yorumlara döndükten sonra okuyacağım inşallah :D
    Umarım dediğin gibi olur. Bloga yazma konusunda kendimle yarışacağım bir yıl olacak umarım 2018 :))

    YanıtlaSil
  12. Mim için teşekkürler. Dün yazıp blogumda yayımladım.

    İnstagram'da ben fazla paylaşım yapamıyorum çünkü güzel fotoğraf çekemiyorum. Bazen fotoğraf işini abarttığımızı düşünüyorum. Geçen yılın en beğenilen fotoğraflarına dikkat ettiğimde ya çok kitaplı fotoğraflar ya da kitaplık görselleri beğenilmiş. Kitaba konsept uydurmakla çok uğraşmamak lazım. Haa yapabiliyorsan güzel tabii ama ben yapamıyorum :-(

    2018'de bütün sayılarının artması dileğiyle. Özellikle film sayınının artmasını bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
  13. 2018'in dolu dolu geçmesi dileklerimle. Güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Instagram fotoğrafların çok mu güzel, ne? *_*
    Gayet hoş bir yıl olmuş senin için, sevgili periyodik blogger! ^_^
    Beni mimlediğin için de gerçekten çok teşekkür ederim ama mim yapmaya bir süreliğine ara verdiğim için yapamayacağım maalesef. :(

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler mimlediğin için canım benim <3. Çok güzel mim olmuş. Ben de fırsat bulursam yapmaya çalışacağım ama yapamazsam da kusuruma bakma :(. Başka mimlerde buluşuruz :).

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!