Mim: Geriye Bakış 2016

Görsel kullanıma açıktır.
Neredeyse bir yılın daha sonuna geldik. 2016 hevesle başladığım ama artık bitsin de kurtulalım dediğim bir yıl oldu benim için. Yanlış anlaşılmasın çok kötü olaylar yaşamadım. Sağlığım yerinde, ailem ve arkadaşlarım da yanında çok şükür. Ama 2016'dan çok büyük beklentilerim vardı benim. Kendi kendimi geliştiricektim, biraz daha sosyal olacaktım, hayatımı bir plana koyucaktım vs vs. 2016'ya girerken yazdığım şu yazıda ne kadar yüksekten atıp tuttuğumu görebilirsiniz. Olmadı, olduramadım hiçbir şeyi. 

İyi şeyler de olmadı değil tabi. Mesela hala buradayım ve blog yazıyorum! Blog tutmanın geçici bir heves olmasından korkuyordum ama öyle değilmiş. Buradayken yazdıkça yazasım geliyor. Umarım daha uzun yıllar boyunca da yazmaya devam ederim!

Gelelim bu yazının asıl amacına. Kendimce şöyle bir geriye bakıp 2016'nın kısa bir özetini geçmek istiyorum. 

Okunan kitap sayısı: 42
Kendimi en çok hayal kırıklığına uğrattığım kısım bu herhalde. Yılın başında 100 kitap olarak belirlemiştim hedefimi oysa. Dersler çok yoğundu gibi bir bahanenin arkasına da saklanmayacağım hiç. YGS-LYS dönemimde bile okuduğum kitap sayısı 60 küsürdü. Hatta buna güvenerek 100 demiştim. Sınav zamanımda 60 okuduysam neredeyse yatarak geçireceğim bir yılda 100 kitap okurum demiştim ama olmadı. 

İzlenilen film sayısı: 11
Buna o kadar şaşırmadım ki :D Ama bari bir tane daha izleseydim de 12 olsaydı. Her aya bir tane izledim derdim. Gerçi yıl bitmedi henüz. Bir filmi sıkıştırabilirim araya belki.

İzlenilen dizi sayısı: 25   
İŞTE ŞİMDİ BİR ALKIŞI HAK ETTİM BENCE. Diğer şeylerden çalıp diziye yatırım yapmışım. Ki bu 25 sadece kore dizileri. Amerikan dizileri ve kore varyete şovlarını saymıyorum bile. Peki ne izledin bu kadar Eslem? Parmaktan sonra.

Bloga yazılan yazı sayısı: 67
Daha çok olabilirdi kesinlikle. İlk başta iyi bir sayı gibi gözüküyor ama okuduklarım ve izlediklerimin toplamından  az. Bir de çoğunun Pazar 6'lısı yazıları olduğu düşünülürse çok fazla yorum yazısı yazmadığım ortaya çıkıyor. 2017'de izlediklerimin olsun, okuduklarımın olsun daha çok yorum yazısı girmek istiyorum. Ups! Gelicek bir yazının spoilerını mı verdim az önce?


Instagramda paylaşılan fotoğraf sayısı: 27
Yok arkadaşlar beceremedim bir türlü bookstagram olmayı. Fotoğrafı çekmesi tamam. Güzel açıyı tutturana kadar biraz canım çıkıyor ama fotoğrafı çekebiliyorum. Photoshop sağ olsun bir güzel de renklendiriyorum. Ama gerisi yok... Resmen unutuyorum fotoğrafları paylaşmayı. Tutunamadım instagram ı-ıh olmuyor.

Böyle böyle harcamışım 2016'yı dostlar. Sizlerde durum nasıl? Mim olarak yazdım ki davet edebileyim sizleri. Şuleyi, Gözdeyi, Verayı, Deeptoneu, Kore Fenomenini ve okuyan herkesi -ciddiyim- mimliyorum. 
Önümüzdeki günlerde 2016 favorilerimi yazacağım bir aksilik çıkmazsa. Keyifli günler! ^___^

Share:

24 yorum

  1. heeeeey ne güzelmiş mim yazın. yine gelcem okuycam sonra da yapcam mimi. ay seni görmek de ne güzel ayrıcaaaa yorum yaptığınııı. arada bazen görüyodum bikaç yorumunu bi de kitap aktivitelerinii. favorileri de yaz tabiiii. mutlu oldum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın Deep :)) Çok aktif olamıyorum maalesef ama arayı kapatacağım :D

      Sil
  2. instana da geldiiim oleeeey :)

    YanıtlaSil
  3. Blog yazılarının benimkinden katçana bereketli olduğu aşikar Rin-chan.
    (bkn: hanım efendinin 23) ama şimdi ben o 67 yazıdan kaçını okuyup vaktimi ayırdım diye üzüldüm.
    Çünkü yazılarını gerçekten severek okurken, buraya fazla gelmediğimi hissediyorum. Vee o dizi listesini feci merak ettim! Yıl sonuna doğru bir liste çıkar mı? Hım? Çıkar mı? Bence her yönden iyisiyle, kötüsüyle dolu bir yıl geçirmişsin. Bu senenin beklentilerini karşılamadığını demiştin, dilerim ki gelecek yeni yıl seni mutlu eder ve umduklarına kavuşursun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmrenerek baktığım için nazar mı değdirdim acaba sana Riv? Yazıların o kadar dolu dolu oluyordu ki imrenmeden bakmak imkansızdı. Değdiyse nazarım affet Riv :( Umarım 2017'de daha çok yazma imkanı bulursun :)
      O dizi listesi hazırlandı hatta favoriler bile seçildi. Blogta yayınlamam an meselesi :))
      Teşekkürler Riv, umarım her yönden güzel bir yıl geçiririz :))

      Sil
  4. Postunu görünce içim pır pır etti resmen Esleem! :D Böyle değerlendirme yazılarını çok seviyorum ama bu yıl elim gitmedi bi türlü. Ne yalan söyleyeyim biri bir mim başlatsa da yazmaya bahanem çıksa diyordum. 25 dizi nedir dostum ya :D Ben bir düşündüm de bitirdiğim değil de izlediğim sezonları yazabilirim ancak sanırım :D Yeni yılda umarım hayallerinin daha çoğunu gerçekleştirirsin. Hayaller bizim değil mi istediğimiz kadar yüksek atarız, tutturamazsak da kime ne? :') Mim için kocaman öpüyorumm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmana sebep olduğum için çok sevindim o halde Gözde :'))) Yememiş içmemiş dizi izlemişim :D Ay inşallah ya, 2016'nın acısını 2017den çıkarırız umarım :D Rica ediyor ve koşaraak senin yazını okumaya gidiyorum ben de :D

      Sil
  5. Bayılırım bu tarz değerlendirme yazılarına. Tabii ki yazacağım ama ben çok ve uzun yazacağım. Tek bir yazıyla bitiremem 2016'yı :-)

    2016 benim için de güzel bir sene değildi. Umarım 2017 daha iyi geçer. Beklentilerim yüksek ama çok şey beklemek istemiyorum çünkü beklentiler büyük olunca hayal kırıklığı yaşanıyor. Hayırlısı diyelim :-)

    kitap ve film sayını görünce bu kız bir sene ne yapmış dedim ama cevabı buldum dizi izlemişsin :-) Tebrikler. İşte birine yoğunlaşınca diğerlerini ihmal ediyorsun. Benim bu sene izlediğim dizi sayısı sanırım 2. bir ara film izliyordum, son aylar yine kitaplara saldım. Yeni yılda dizilere ağırlık vereceğim. Hatta ilk Kore dizimi izlemeyi planlıyorum :-)

    Blogda daha çok yazı görmek istiyorum. 2016 böyle çabuk kapanmamalı. Okuduğun en iyi 10 kitap, izlediğin en iyi 10 dizi vb. yazılar da yazmalısın.

    Uzun bir yorum oldu ama şunu da yazmazsam içimde kalacak. İnstagram ayrı bir mesai istiyor. O binlerce takipçisi olan hesaplara dikkat ettiysen günde 3-5 paylaşım yapıyorlar. Ben o kadar vakit ve emek harcayamadığım için şimdilik İnstagram hesabımı kapattım. Sonra açarım belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize de okuyacak bir sürü değerlendirme yazısı olucak desene çok sevindim :D Kategorilere göre favorilerimi de yazdıktan sonra 2016'yı kapatmış olacağım ben.
      İnsan engel de olamıyor ki kendine. Yeni bir başlangıç, tertemiz bir sayfa geliyor yeni yıla giriş ve insanın ister istemez beklentileri oluşuyor yeni yıldan :)) Bence de hayırlısı :))
      Kitap-dizi-film arasında bir türlü denge kuramıyorum maalesef. Kendime not 2017de de bir denge kur! :D
      Aa peki hangi diziyi izleyeceğine karar verdin mi? Seve seve tavsiyelerde bulunabilirim :D
      En iyi 10 diziye karar verdim de kitapları seçemedim henüz. Seçeyim yazacağım onları da :))
      Evet farkındayım ben de. Ama aklım almıyor o kadar fotoğraf çekmeyi :D Hadi fotoğrafı geçtim benim o kadar yazacak bir şeyim de olmuyor :D

      Sil
  6. Dersler sağolsun okuyamıyoruz hedeflediğimiz kadar. Ben kaç tane okudum acaba muhasebe yapacak kadar var mıdır bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara dersler yüzünden okuyamıyorum sanıyordum ama sonra gördüm ki okuyan her türlü okuyor :D Otobüste, durakta, teneffüste geçen zaman kitaba ayrılsa belki biz de ulaşırız hedeflerimize :)))

      Sil
  7. heeey mimini yaptııııım kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine hızlısın Deep :)) Hemen geliyorum okumaya :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim beni de bu zincire dahil ettiğin için en kısa zamanda yapacağım, sayıları düşünüyorum hala =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :))) Özellikle yazıda bahsi geçicek kore dizilerini merakla bekliyorum :)))

      Sil
  9. merhaba tatlı blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim. sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uğrayacağım bende :))

      Sil
  10. Çok sevdim bu mimi. Hem bu sayede bloğunuzu keşfettim ve takibe aldım :) Ben de beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yapabilirsiniz siz de isterseniz :)) Uğrayacağım ben de :))

      Sil
  11. Ah bende bu yıl hedeflerimi gerçekleştiremedim , inşallah seneye daha iyi geçer^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 2017 hedeflerimize ulaştığımız bir yıl olur o zaman :))

      Sil
  12. 2017 mimine bakayım dedim,ilgimi çekti 2016 mimini de okuyayım dedim.Bir de baktım ki buna da davet edilmişim!
    Yalnız blog yazmayı ben de geçici bir heves olarak görüyordum.Sonra baktım ki öyle değilmiş.Bookstagram olayını açık açık bende beceremiyorum,biz alışmışız uzun uzun bilgisayardan yazılar yazmaya hepsi ondan demedi deme!
    Bir de okunan kitap sayısına gelince ben de YGS-LYS döneminde daha çok okumuşum ama birinci ve ikinci sınıf olduğum şu dönemde (2016 da) resmen bocaladım.Sen yine benden iyi okumuşsun ben 30 bitirebildiğim kitap 5te yarım bıraktığım kitap olarak söyliyeyim sana gerisini sen düşün...
    Davetler için teşekkür ederim ^^ Yıl bitmeden gidip yazmalıyım bir koşu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç pas geçer miyim seni :')
      Ahah aynen, bir de blogger daha samimi geliyor instagramdan :')
      Sınav döneminde daha çok okuyuşumuz kendimize kaçacak yer aradığımızdan mı acaba? :D Umarım 2017 ikimizin de daha çok okuduğu bir yıl olur.
      Rica ederim, merakla bekliyorum :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!