Seri Kitapları Seri Okuyoruz: Kitap Listem

M E R H A B A L A R
Şulenin yayınlamasını büyük bir hevesle beklediğim ama sonra listemi belirlemek ve yayınlamak için bir türlü fırsat bulamadığım bir okuma etkinliğiyle karşınızdayım: Seri Kitapları Seri Okuyoruz.  Zevkime uygun bir seriyse eğer onu arka arkaya okumaktan daha çok keyif veren şeyler çok nadirdir benim için. E hal böyle olunca bu etkinliğe katılmama gibi bir şansım yoktu. Etkinlik hakkında daha detaylı bilgileri tam da şurada Şulenin blogunda bulabilirsiniz. Nacizane okuma listem şöyle:

Köpek Düşleri Serisi-Markus Zusak
  1.  Köpek Düşleri
  2.  İt Dalaşı
  3.  Köpekler Ağladığında
Kargalar Meclisi-Leigh Bardugo
  1. Kargalar Meclisi
  2. Sahte Krallık
Centilmen Piç Serisi-Scott Lynch
  1.  Locke Lamoranın Yalanları
  2.  Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
  3.  Hırsızlar Cumhuriyeti
The Maze Runner Serisi-James Dashner
  1.  Labirent
  2.  Alev Deneyleri
  3.  Son İsyan
  4.  Ölüm Emri
  5.  Virüs Kodu
Narnia Günlükleri
  1.  Büyücünün Yeğeni
  2.  Aslan, Dolap ve Cadı
  3.  At ve Çocuk
  4.  Prens Caspian
  5.  Şafak Yıldızının Yolculuğu
  6.  Gümüş Sandalye
  7.  Son Savaş
Kralkatili Güncesi-Patrick Rothfuss
  1.  Rüzgarın Adı
  2.  Bilge Adamın Korkusu
Çember Serisi-Ted Dekker
  1.  Yeşil
  2.  Siyah
  3.  Kırmızı
  4.  Beyaz
Milenyum-Stieg Larsson
  1. Ejderha Dövmeli Kız
  2.  Ateşle Oynayan Kız
  3.  Arı Kovanına Çomak Sokan Kız


The Winner's Trilogy-Marie Rutkoski
  1.  Kazananın Laneti
  2.  Kazananın Suçu
  3.  Kazananın Öpücüğü
The Chemical Garden-Lauren DeStefano
  1.  Solgun
  2.  Yangın
  3.  Bozgun
Karanlık Ateş-Karen Marie Moning
  1.  Karanlık Ateş
  2.  Kan Ateşi
  3.  İntikam Ateşi
  4.  Rüya Ateşi
  5.  Gölge Ateşi
  6.  Iced
  7.  Burned
Otostopçunun Galaksi Rehberi-Douglas Adams
  1. Otostopçunun Galaksi Rehberi
  2. Evrenin Sonundaki Restoran
  3. Hayat, Evren ve Her Şey
  4. Elveda ve Bütün O Balıklar İçin Teşekkürler
  5. Çoğunlukla Zararsız
Howl'un Yürüyen Şatosu-Diana Wynne Jones
  1. Yürüyen Şato
  2. Uçan Şato
  3. Sihirli Ev
Zeze-Jose Mauro De Vasconcelos
  1. Şeker Portakalı
  2. Güneşi Uyandıralım
  3. Delifişek
Karanlık Cevher Dizisi-Philip Pullman

  1.  Altın Pusula
  2.  Keskin Bıçak
  3.  Kehribar Dürbün
Incarceron-Catherine Fisher
  1. Incarceron
  2. Sapphique
Tamamlanmış serilerden seçmeye çalıştım. Diğer türlü liste çook daha uzun olacaktı. Yine de hepsini okuyamayacağımın farkındayım. Ama yüksekten düşmek istiyorum :D Siz katılıyor musunuz etkinliğe? Katılıyorsanız hangi serileri okumayı planlıyorsunuz? Keyifle günler^^

Share:

24 yorum

  1. Eslem ne yaptın??!!! Benim bu etkinlikten yeni haberim oldu. Vizelerden sonra katılsam iyi olur. Ama liste ciddi uzunmuş *.* Hepsini okuyamasan da en azından belli oldu neler okumadığın sjshsjs bir de böyle bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben yapmadım, Şule başlattı, onun suçu :D Ahahajajk müthiş bir bakış açısı :D

      Sil
  2. The maze runner kitaplarının olduğunu bilmiyordum. o-o
    Filmleri çok güzeldi. Kitaplarını da alıp okumak istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kadar uzun bir seri olduğunu bilmiyordum, üçleme zannediyordum :D İlk filmi izleyebildim henüz. Bayağı heyecanlıydı :)) Devamını da izleyeceğim inşallah bir ara :D

      Sil
  3. Çok güzel kitapların olduğu bir liste olmuş. Bazılarını okudum ama hepsinin okuyamadım maalesef :) Bu arada bloğunuzu yeni gördüm ve takibe aldım sizi de bekleriz :)
    maviveedebiyat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))
      Uğrayacağım kesinlikle :)

      Sil
  4. Benim listemde the maze runner , milenyum ve otostopçunun galaksi rehberi var . İnşallah hepsini okursun , şimdiden iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Sana da keyifli okumalar :)

      Sil
  5. Güneş'i Uyandıralım, yeni bitirdiğim bir kitap. Yine çok güzeldi. Zeze'ye bayılıyorum zaten! ^_^
    Umarım hepsini okursun 007, mutlu günler! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük Zezeyi okumak biraz korkutuyor beni, ya küçük hali kadar sevmezsem diye :D Teşekkür ederim İrem :))

      Sil
  6. Ben de katılıyorum ama daha bir seri bile okumadım :(. Senin listen çok güzel, iyi de başlamışsın devamı gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz hiç tamamlayamadım:// Umudumuzu kaybetmeyelim, yapabiliriz!!! :D

      Sil
  7. O kadar güzel kitaplar var ki listede, şu an elimde başka kitaplar olsa bile başlayacağım sanırım bende :) Hatta Zeze'nin serisine devam etmek, Otostopçunun Galaksi Rehberini okumak istiyordum bana bir bahane sundun Eslem! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah listenin gaza getirmiş olmasına sevindim :D Sana da keyifli okumalar o halde^^

      Sil
  8. centilmen piç ve kral katili serileri gözümü korkutup durduğu için elime alamıyorum bir türlü öylece duruyor :) şimdiden faytingg sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durum bende de geçerli. O kadar kalınlar ki korkmamak elde değil :D Komawooo :D

      Sil
  9. Daha yazına bakma fırsatını yeni buldum Eslem,ne güzel seriler yazmışsın öyle! Yalnız bakarken de düşündüm kim bilir ne kadar uzun sürmüştür listeyi hazırlaması diye.Belki ben de yaz için bir liste hazırlayabilirim hoş olabilir gerçekten.
    İyi okumalar diyim o zaman ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tahmin, bayağı uzun sürdü gerçekten de listeyi oluşturması :D Özellikle serideki kitapların sıralaması uğraştırdı ama değdi be :D Oluşturunca mutlaka haber et :D
      Çok teşekkür ederim tatlış<3

      Sil
  10. Centilmen Piç, Kralkatili Güncesi, Milenyum serilerini ben de okumak istiyorum. Eğer seriyi seversem ben de kitaplarını arka arkaya okumayı seviyorum. Dizi izliyormuşum duygusu yaşıyorum. Karakterlerin başından geçenleri, olgunlaşmalarını okumak zevkli oluyor.

    Etkinliğe katıldığın için teşekkürler. Umarım hepimiz istediğimiz serileri okuruz.

    Bu arada etkinliğin görseli senin paylaştığın değil, biliyorsun değil mi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçü de tuğla gibi seriler, ikimize de kolay geldin :D Bu güzel etkinlik için ben teşekkür ediyorum Şule :))
      Farklı görsel kullanmanın sorun olacağını düşünmemiştim. Bu da gönderdiklerim arasında olduğu ve daha çok hoşuma gittiği için kullanmıştım :D Değiştireyim mi?

      Sil
  11. Teşekkür ederim İlkay :)) İkimize de keyifli okumalar o zaman, umarım Otostopçuyu beğeniriz :))

    YanıtlaSil
  12. Buradan da toplu özür diliyorum çok geç döndüğüm için yorumlara:(

    YanıtlaSil
  13. Centilmen piç serisinin ilk ikisini okudum ve mükemmeller bencee :) ilk kitabında alışma süreci oluyor yazarın dili biraz farklı :D incarceron u çok önceden bitirmiştim o da çok güzeldi 2. kitap çoğu şeyi açıklıyor ;)) karanlık ateş e ben de başlayacağım kitap alacağım zaman bu listeye bakmam gerekecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitaba başlamıştım biraz ve gerçekten dili farklı olsa da güzeldi, özellikle de küfürler konusunda bayağı yaratıcıydı :D Tabi ben kitabı bitiremeden bıraktım ve unuttum, şimdi en baştan başlamam gerek :D
      Teşekkür ederiiim :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!