Pazar 6'lısı: En Sevdiğim 6 Kitap


Pazar 6'lısının ilk haftasından merhabalar ^__^ Bir önceki duyuru yazımda da dediğim gibi ilk haftanın konusu tüm zamanlar içinde en sevdiğiniz 6 kitap! Benim açımdan seçmek gerçekten çok zor oldu. Sevdiğim her türden bir kitap şeklinde seçmeye çalıştım. Bakalım hangi kitapları seçmişim?

1. Harry Potter ve Azkaban Tutsağı - JK Rowling
Bana göre listede bir Harry Potter kitabı olmazsa olmazdı ben de serideki en sevdiğim kitap olan Azkaban Tutsağını seçtim.
2. Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vanconcelos
Biri duygusal bir kitap öner dediğinde ilk önereceğim kitap Şeker Portakalıdır. Ah Zeze ah... ;__;
3. O - Stephen King
Anlatılmaz okunur dedirticek bir kitap. 


4. Açlık Oyunları - Suzanne Collins
Çıktığı ilk zamanlardan beri takip ettiğimden mi bilmiyorum ama yeri bende çok ayrı yav. Facebook fan sayfası bile açmıştık arkadaşlarla jkljklj güzel günlerdi:')
5. Aşk ve Gurur - Jane Austen
Bay Darcy der geçerim:')))))))
6. Çırak - Tess Gerritsen
Cerrah serisinin her kitabı o kadar güzel ki seçim yaparken çok zorlandım. Ben de Maurayla bu kitapta tanıştığımız için Çırak'ı seçtim :>

Evvved benim listem böyle. Sizin favori 6 kitabınız neler? 
Ufak bir hatırlatma: eğer blog kullanmıyor ama katılmak istiyorsanız favori 6 kitabınızı çekip #pazar6lisi tagiyle birlikte paylaşabilirsiniz! Ayrıca bloggerdaki ve instagramdaki tüm Pazar 6'lısı gönderilerine günün sonunda aşağıdan erişebilirsiniz!
Keyifli okumalar!



Share:

4 yorum

  1. Azkaban Tutsağı Harry Potter kitapları içinde benim de en sevdiğim kitaptır. Bu kitapta Sirius Black ve Remus Lupin ile tanışıyoruz daha ne olsun.

    Aşk ve Gurur ve Şeker Portakalı'nı da severek okumuştum. Açlık Oyunları kitaplığımda var ama henüz okumadım. Siz böyle yazınca okumayı öne alacağım sanırım. Güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, Çapulcular çok başka benim için :')))

      Kesinlikle okuma listenizde yukarı çıkmalı Açlık Oyunları. Şu sıralar yazılan çoğu distopya romanını sollar.
      Çok teşekkürler! Geç değil siz de hala katılabilirsiniz. Ya da haftaya yeni temada bize eşlik ederseniz çok sevinirim :>>

      Sil
    2. Kitap etkinliklerine katılmayı çok severim ama içinde "En" kelimesinin geçtiği listeleri yaparken de çok zorlanırım. Etkinliklerinize katılmaya çalışacağım. En azından bloga yazmak için bahanem olur. Yeni etkinliği bekliyorum :-)

      Sil
    3. Ben de seçerken zorlandığım için sizi anlıyorum :))
      İlk hafta olduğu için genel bir tema seçmiştik, gelecek haftalar daha spesifik temalar olucak. O zaman seçim yapmanız daha kolay olur diye umuyorum ^__^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!