Mim: Yaz Sonu


mim yaz sonu periodiclibrary
Merhabalar ^______^
Vakit olmadığından bloga yazamıyorum ne zamandır. Bu süreçte mimler, yorumlar, tanıtımlar hatta pazar 6'lıları bile kaldı. Ama inşallah khaleesininguncesii'nin mimlediği Yaz Sonu mimi ile bu birikmiş yazıları eritmeye başlayacağım. Mim 6 sorudan oluşuyor. Öyleyse başlayalım!
1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap: Gündönümü-İdil E. Uzun

2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap: Böyle bir şey yok ne yazık ki. Daha önceden bildiğim kitapları okudum hep.

3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap: Görünmez-Andrea Cremer

4) Bu yaz izlediğin en güzel film: Ben, Earl ve Ölen Kız

5)Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı: Hmm zor zoru. Kpopta gün geçmiyor ki bir grup comeback yapmasın. Hal böyle olunca bir sürü güzel şarkı dinledim. Seçmediğim diğer şarkılar yüzünden vicdan azabı çeksem de Wonder Girls-Why So Lonely diyorum.

6) Bu yazı bir kelimeyle tarif et: Meşgul.

7)Bu yaz izlediğin en güzel dizi: W (Kendime bir bonus soru ekledim eheh. Umarım sorun olmaz.)

İşte bu kadarcık bir mimdi. Khaleesinin Güncesiine teşekkürler beni mimlediği için. Ben de suleuzundere, okuyanmuggle ve ruyakitaplik'i mimliyorum. Keyifli bloglamalar! ^___^

Share:

10 yorum

  1. Yaptığın için çook teşekkür ederim, ayrıca dizi eklemek de güzel fikirmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek beni unutmadığın için ben teşekkür ederim :') Filmi koymuşsun, şarkıyı koymuşsun, kitabı koymuşsun diziyi ekleyip yazın tam bir özeti olsun istedim :D

      Sil
  2. Ben, Earl ve Ölen kızı 2015 film ekiminde izledim sanırım ve çok sevmiştim. Kitabını da merak ediyorum. Çok güzel bir filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarken bu kadar seveceğimi düşünmüyordum ben de. Sıradan bir gençlik filmidir diyodum ama beklentilerimi kat kat aştı. Kitabını bu ay okumayı umuyorum ben :))))

      Sil
  3. Ay ben de diyordum ne kadar güzel bir mim ^^ Ben de mimlenmişim meğersem gidip hemen yapayım da yayınlayayım *-* Harika oldu bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın mimlendiği mimler daha bir güzel oluyor :D Merakla bekliyorum o halde cevaplarını :'))

      Sil
  4. Vuuuuu mim için çok teşekkür ederimmm ^.^ W nasıl gidiyor ya birkaç haftadır izlemiyorum, sarpa sardı gibi hissediyorum çünkü :/ Bu arada bonus sorunu da çalacağım haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim <33 Sorma ya ben de izleyemedim yoğunluktan kaç haftadır. Sonlara doğru bozduysa çok üzülürüm ama şaşırmam. Daha en başta kardeşime demiştim bu kadar muhteşem dizinin finalini mahvederler diye :D Şom ağızlılık yapmamışımdır inşallah :D
      Çal çal cevabını merak ediyorum bonusun :D

      Sil
  5. Ben, Earl ve Ölen kız'ı temmuz başlarında izlemiş, ben de sevmiştim. ilginç bir şekilde kitabının filmi kadar güzel olmadığını duydum.

    mim için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını ben de duydum. Çok ilginç genelde filmler beğenilmez oysa. Bu ay içinde okuyacağım inşallah bakalım benim düşüncem ne olucak :))
      Rica ederim :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!