Horror-a-thon: Korkunç Bir Maraton SONUÇ

Düzenlemiş olduğum ilk maraton olan Horrorathon 31 ekimde bitti aslında ama gelin görün ki sonuçları ancak açıklayabiliyorum. Gecikme için özür dilerim. Bloggerdan kimse katılmadı maalesef. Neyse ki twitterdan katılanlar oldu da kendi kendime gelin güvey oluyormuşum gibi olmadı. Katılanlara çok tişükkürler, sizi sebiyorum<3 Gelelim sonuçlara.

Film, dizi ve kitap olmak üzere 3 kısımdan oluşuyordu maraton. Maratonun tanıtım yazısında dediğim gibi en çok puan getiricek alandan en aza doğru sıralanışı kitap, dizi, film şeklindeydi. Bunu kategorileri bitirmek için gereken süreye göre oranladım. Mesela ortalama bir filme 2 saat dedim ve maratonda dört film olduğundan film kategorisini bitirmek için gereken süreye 8 saat dedim. Aynı şekilde bir dizi bölümüne de 1 saat dedim ve bir diziyi on bölüm kabul ettiğimizden dizi kategorisini bitirmek için de 10 saat gerekir diyip puanlamayı buna göre oranladım. Sonuç olarak bir kitap 25 puan, bir bölüm dizi 5 puan ve bir film 10 puan oldu. 


Katılanların puanlarına bakalım şimdi de.

10 bölüm dizi 50 puan ve +2 filmden 20 puan= 70 puan

10 bölüm dizi= 50 puan

10 bölüm dizi 50 puan + 1 kitap 25 puan= 75 puan

5 bölüm dizi 25 puan + 1 film 10 puan + 2 kitap 50 puan= 85 puan

1 bölüm dizi 5 puan + 1 kitap 25 puan= 30 puan

10 bölüm dizi 50 puan + 1 film 10 puan= 60 puan

*havai fişekler* *trampetler* Kazananımıııız Yaprak :') Tebrik ediyorum ve katıldığın için bir kere daha teşekkür ediyorum tatlış :')))))) Hediye kitabını en kısa sürede ya da istersen sen Türkiyeye geri dönünce (acı gerçek) postalarım :>
Rötarlı da olsa ilk maratonumuz bitti. Başka maratonlarda görüşürüz umarım, keyifli günler!

Share:

8 yorum

  1. Bir daha maraton olursa bende katılmak isterim. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralığın sonunda da bir tane düzenlemek istiyorum aslında. 2016daki okuma hedefine ulaşmak için son bir gayret olsun diye :))

      Sil
    2. Çok iyi olur, son bir atak baya faydalı olur. :))

      Sil
  2. Çok güzel oldu senin bu maratonun ama katılamadım işte ya :/ Neyse seneye inşallah diyelim :D Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir maraton biter başka maraton başlar Gözde :D Rahatça katılabileceğin bir döneme denk gelir inşallah maratonlar :>

      Sil
  3. Dediğim gibi korku türü bana hitap etmediği için katılamadım ama aklıma ne geldi biliyor musun? Bunun romantik versiyonunu yapsana. O zaman romantik kitaplar okumaktan ve film, dizi izlemekten çok zevk alırım ve büyük ihtimalle ben şampiyon olurum hehehhe :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa güzel fikir Şule. Bunu 14 Şubat haftasında mı yapsak hatta? :'))

      Sil
    2. Olabilir ama o kadar beklemezsen daha erken de yapabilirsin. Aralık, ocak ayları da uyar bana :-)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!