Pazar 6'lısı: 6 Bloggera Hediye Ver

Kaç haftadır katılamıyorum yahu Pazar 6'lılarına? Sanırım rahat 2-3 hafta oldu. Koşuşturmaca arasında haftanın günleri o kadar karışıyor ki pazar gelip geçiyor ve ben farkında bile olmuyorum. Bu pazar özellikle not ettim kaçırmamak için. 

Bu haftanın teması 6 Bloggera Hediye Ver idi ve yazarken ben oldukça keyif aldım. Ciddi ciddi acaba beğenicek mi endişesiyle seçtim hediyeleri. Umarım beğenirsiniz! :')

1. Suleuzundere blogundan Şuleye
Bloggera ilk adım attığımdan beri gerek yorumlarıyla gerekse de yardıma ihtiyacım olduğunda asla geri çevirmemesiyle desteğini asla esirgemeyen Şuleye kendisinde eksik olan Hasan Ali Yücel Klasiklerini hediye etmek isterdim. Sonra da okuyup güzel yorumlarını bizimle paylaşmasını isterdim tabii, yok öyle beleşe :D

2.Okuyanmuggle blogundan Gözdeye
Gözdeyi takip edenler bilir, geçen dönem Erasmus işleriyle yoğundu bayağı fakat kısmet olmadı (moralleri bozmayıp hayırlısı buymuş diyoruz tabii ki). Teselli hediyesi olması için Almanyaya uçak bileti hediye etmek isterdim. Bolca gezsin görsün ve hepimize alaman çikiletaları getirsin :D Ne ara bu kadar çıkarcı oldum ben de bilmiyorum dostlar...

3.Buyuluayrac blogundan Berfin
Berfinin blogundan, instagramına kadar her şeyin üstüne sinmiş bir gotik havası var. Gotik türün hatırı sayılır bir okuyucusu olduğundan Drakula Şatosunda bir gece geçirmek hoşuna gider diye umuyorum. Doğru tutturmuşumdur umarım :>

4.Ruyakitaplik blogundan Veraya
Seçim yaparken biraz zorlandım itiraf etmek gerekirse. İkimizin de favorisi olan Adriandan mı yola çıksam yoksa kore dizilerinden mi diye bir ikileme düştüm. Sonra kore dizilerinden gitmeye karar verdim ve ta da Kim Woo Binle akşam yemeği!

5.Yorumcadisi blogundan Fehimana
Slytherin atkısı bitirmeni ve detaylı yazını okumayı merakla bekliyorum. Örerken de bir yandan Slytherin çay takımından çayını yudumlamak istemez misin? :^)

6.Fairytaleess blogundan İlkaya
Hmm birileri son yazısında koskocaman bir kütüphane istemiş. O zaman kütüphane benden içini doldurması senden :D

Hediyelerin sonuna geldik. Gönül isterdi ki sadece sözde kalmasın bunlar ama işte imkanlar imkanlar... Neyse ki hayali bile güzel oluyor :D Sizin gönlünüzden neler kopuyor bakalım, herkes dökülsün! :D

Share:

13 yorum

  1. İstemem mi ;) Slytherin olduktan sonra gerisi önemli değil, yolla gelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mevzu bahis slytherinse gerisi teferruattır diyorsun yani :Dbeğendiğine sevindim o halde :D

      Sil
  2. Aşırı aşırı heyecanlandım! (hayal olsa bile...)
    Ya geçen haftanın konusu çok güzelmiş keşke fark edip katılsaydım :( Üzüldüm..
    Teşekkür ederim hediye düşüncen için :D İnş başımıza en azından görmek gelir...
    Tabi Adrian düşüncesi de yutkunmama sebep olmadı değil..(üçüncü kitabı okurken canevimden vurdun vallahi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmayan candan ümit kesilmez ya belki bir gün yolumuz Koreye düşer. Olumlu bakmaya çalışıyorum :')))
      Şöyle ki kaçırılan temaları bir sonraki hafta eğer istersek yazıp telafi edebiliyoruz. Yani hala katılabilirsin :>>
      Daha ne can evinden vurulucaksın oku ve gör Vera :( Ah be Adrian diyor ve susuyorum...

      Sil
  3. Yaaaa çok düşüncelisin canım benim ^.^ -Diğer hediyelerde de gözü kalan muggle- :D Çok çok teşekkür ediyorum, düşünmen bile yeter gerçekten :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Gözde ya :D Rica ederim, umarım bir gün daha gerçeklerini hediye edebilirim :')

      Sil
  4. Benimkine bayıldım! :D Bir de o gece fırtına kopsa şahane olurdu, çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  5. Ah canım benim ne kadar düşüncelisin ve dikkatlisin. Herkesin ne sevdiğini biliyorsun. İnce düşüncen için çok teşekkürler :-)

    Hafta sonu evde olmadığım için geçen hafta yazamadım ama bu hafta ikisini birden yazabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh tutturmaya çalıştım işte biraz biraz. Beğenmene sevindim :'))
      Yarını dört gözle bekliyorum öyleyse :>

      Sil
  6. Değil mi? Böyle kitaplık herkesin hayali olsa gerek :D Rica ederim :))

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıla yakın bu pazar altılısını okumak o kadar eğlenceliydi kii! Santa'nın çuvalı gibi, Rin'i çuvalı olmuş bu. Ah, o Pottermore! Gitmişti Slytherin'e atamıştı beni. Tamam, sevmediğim bina değil ama her seferinde aklıma gelir, Harry'nin itiraz edip gönlünce bir binaya yerleştiği an bizim neden oyunda itiraz edemediğimiz. Her birisi ayrı güzel ve inceliklerle dolu olmuş. Gönlüne sağlık Rin-chan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumu nasıl atlamışım...Çok özür dilerim Riv T___T
      Hangi Hogwarts binasındasın peki Riv? Ravenclaw diyesim geliyor. Tutturdum mu? o.o
      Teşekkür ederim Riv, Rin'in çuvalından istediğin bir şey olursa her zaman söyleyebilirsin :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!