Pazar 6'lısı: Haziran Temaları

pazar 6'lısı, pazar altılısı
Son iki haftam ödev telaşıyla geçtiği için Pazar 6'lısını çok boşladım, biliyorum. Yeni temaların yayınlanmasını bekleyenlerden özür dilerim. Umuyorum ki yeni temaları beğenirsiniz de affedersiniz :>

21 Mayıs: Genç Kitleye Hitap Eden 6 Kitap ya da Gençlerin Mutlaka Okuması Gereken 6 Kitap
15-21 Mayıs haftası gençlik haftasıymış. Bu yüzden buna uygun bir şey olsun istedim. İki tema arasında seçim yapamadığım için ikisini de ekledim. Seçim sizin :))
28 Mayıs: Olayın Geçtiği Mekanı Gezme İsteği Uyandıran 6 Kitap
Bazı kitapları okurken ah şimdi orada olmak vardı diyoruz ya, hah işte bu tema o kitaplar için!
4 Haziran: Yazın Okumayı Planladığınız 6 Kitap
Yaz için tatil planları yapıldı, peki ya okuma planları? Gelin birlikte yapalım!
11 Haziran: Serbest -Önerilere Açık-
18 Haziran: Babalar Günü Özel
Edebiyatın unutulmaz baba karakterleri, babanıza alabileceğiniz 6 kitap, en kötü 6 baba karakteri vs vs.
25 Haziran: Yılın İlk Yarısında Okuduğunuz En Güzel 6 Kitap

Temalar hakkında ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi? ^_____^

Share:

7 yorum

  1. Çok güzel temalar var aynı zamanda hiç fikrim olmayanlar da :). Eline sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer^^
      Zorlarsan eminim onlar için de bir şeyler bulursun sen :D

      Sil
  2. Ben haziran bekliyordum, mayıs da katılmış 😀 Oldukça güzel temalar 😉

    Fakat ben hazirana katılacağım gibi görünüyor malum final haftası 😣 Yine de bir bakalım durum ne gösterecek 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayısın ne eksiği var😜

      Önce finaller tabii. İnşallah finallerin çok güzel geçer de bomba gibi bir dönüş yaparsın :D

      Sil
  3. Biraz rötarlı geldi temalarımız bu sefer maalesef :D

    YanıtlaSil
  4. Temalar enfes, bu hafta yazamadım ama geri kalanları yazacağım inşallah :D Finallerden sağ çıkabilirsem tabii :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer ^____^
      Finallerinde başarılar Gözde, fighting! :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!