Pazar 6'lısl: Ocak Temaları

07 Ocak- 2017'nin En Şık 6 Kapağı
Geçen yılda okuduğumuz kitaplara şöyle bir bakıyoruz ve kapaklarıyla en şık sıfatını hak eden 6 tanesini seçiyoruz.

14 Ocak- Alışveriş Sepetinizdeki 6 Kitap
Ee yeni yıl yeni kitaplar demek. Bu yıl ilk yapacağınız alışverişte hangi kitapları almayı planlıyorsunuz?

21 Ocak- O mu? Bu mu?: Okuma Alışkanlıkları Versiyonu
Klasik O mu? Bu mu? oyununun kitap okuma alışkanlıklarına uyarlanmış hali. 6 soruya cevap vereceğiz bu temada. Sorular ise şöyle:
1) Kaldığınız yeri belirlerken sayfanın kenarını kıvırmak mı yoksa ayraç kullanmak mı?
2) Kitap okurken yemek yemek mi yoksa içecek içmek mi?
3) Bir seferde sadece tek bir kitap okumak mi yoksa birden fazla kitap okumak mı?
4) Uzanarak okumak mı yoksa oturarak okumak mı?
5) Beğendiğiniz alıntının altını çizmek mi yoksa başka bir yere yazmak mı?
6) Kitapları internetten almak mı yoksa kitapçıdan almak mı?
Bonus sorular
1) Yerli edebiyat mı yoksa yabancı edebiyat mı?
2) Basılı kitaplar mı yoksa e-kitaplar mı?

28 Ocak- Sonuyla Sizi Şaşırtan 6 Kitap
Hiç böyle bitmesini beklemiyordum dediğiniz kitapları görelim bakalım!

Ocak ayının temaları böyle, umarım hoşunuza gider :)) Aralık ayında bayağı bir aktiftik Pazar 6'lısı konusunda. Ocak da böyle geçer inşallah^^



Share:

12 yorum

  1. Yaa ne güzel temalar yine! *_* Aralık ayında bu güzel etkinliğe hiç katılmadım maalesef ama bu ay en az bir tanesine katılmayı düşünüyorum. Umarım yaparım. ^_^
    Fikirlerine sağlık sevgili 007! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim İrem ^___^ Hadi bakalım yazını merakla bekliyorum o halde :))
      Çokça teşekkürler :))

      Sil
  2. Bu yıl çook kitap okumak istiyoruz kız kardeşimle bu yüzden kitap alışverişimizi dahi yaptık. :) Buna da katılmak isterim inşallah. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo yeni yılın ilk alışverişi yapıldı demek, hızlısınız :D Kız kardeşin de sen de hedeflediğiniz gibi çook okursunuz umarım :))
      Merakla bekliyorum öyleyse yazılarını^^

      Sil
  3. Ya sen ne güzel temalar hazırlamışsın yine öyle, hele o oyunlu olana bayıldım <3.

    Zamanında yapamasa da hepsini yapmak isterim :). Ellerine sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayayyayay çok teşekkür ederim ki<3 Oyunlu olan benim de en merakla beklediğim. Kim bilir ne kadar farklı farklı çıkacak herkesin :D
      Rica ederim, merakla bekliyorum yazılarını^^

      Sil
  4. Ay ne güzel temalar seçmişsin öyle! Tema demişken blogunun temasına,bu değişikliğe de bayıldım söylemeden geçmiyim.
    Eline sağlık Eslem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bebeg<33 Yaa cidden mi çok sevindim :'))) Yeni yıl yeni tema olsun istedim :))
      Rica ederim^^

      Sil
  5. Ahah o halde kolay gelsin, ben de yazılanları okumaya çıkayım :D

    YanıtlaSil
  6. Bu Pazar 6'lısı yazılarını bi süredir takip ettiğim birkaç bloggerda görüp merak ediyordum.. Katılım nasıl oluyor, napmamamız gerekiyor ve mimler gibi birilerini mimleme durumu var mı.. biraz anlatabilir misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki anlatırım, seve seve :)) Şöyle ki ben her ay blogumda aylık temaları yayınlıyorum. Her pazar gününün farklı bir teması oluyor. O günün teması neyse ona uygun 6 madde yazıyoruz. Mesela tema en sevdiğim kitaplarsa en sevdiğiniz 6 kitabı yazmanız gerekiyor. Sonrası ise size kalmış. İsterseniz yazınızı bu bloga yorum olarak da bırakabilirsiniz diğer pazar 6'lısı katılımcıları da görsün diye istemezseniz de bırakmazsınız. Benim önerim bırakmanız tabii :)) Pazar 6'lısı yazınızın başında da kaynak gösterirseniz çok mutlu olurum. Böylece etkinlik daha çok kişiye yayılabilir :))
      Mimlenen kişinin mimi pazar günü içersinde görüp yazması zor olacağından mim gibi bir durum yok Pazar 6'lısında :) Tabii arkadaşlarınıza katılın diye baskı yapmak serbest :D
      Bunlar dışında bazı sebeplerden dolayı yazınızı pazar gününe yetiştiremediniz diyelim ileriki günlerde de paylaşabilir ya da bir sonraki pazar da yayınlayabilirsiniz. 6 maddeyi illa doldurmak zorunda değilsiniz. Bulamadıysanız 4-5 madde de paylaşabilir ya da seçim yapmakta zorlanıyorsanız 6'dan fazla da yazabilirsiniz zaman zaman.
      Umarım yardımcı olmuşumdur ^____^

      Sil
    2. Gayet açık :) Teşekkür ederim ben de katılacağım.. Tabi umarım =))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!