Kitap Tanıtımı: Bob'un Armağanı

James Bowen'in romanı BOB'UN ARMAĞANI Aralık'ta raflardaki yerini alıyor! Bob ve James’in sıcak dostluğu, yeni bir Noel macerasıyla tekrar okurlarıyla buluşuyor.





Yazar: James Bowen

Sayfa Sayısı: 160 sayfa

Yayınevi: Yabancı Yayınları

Dağıtım Tarihi: 04/12/2015







Bob ve James’in sıcak dostluğu, yeni bir Noel macerasıyla tekrar okurlarıyla buluşuyor.
James bulduğu yaralı kediyi sokaklardan kurtardığından beri hem ikisinin hem de Sokak Kedisi Bob ve Bob’un Dünyası kitaplarını okuyan milyonların hayatı değişmiş, James ve Bob eşsiz bir arkadaşlık kurmuşlardı.
Bob’un Armağanı’nda ise James, sokakta geçirdiği Noelleri ve Bob’un ona en zor zamanlarında nasıl yardım ettiğini hatırlarken aynı zamanda Noel’in gerçek anlamını da kavramaya başlıyor.

Share:

2 yorum

  1. İlk kitabı okumuştum ben de. Bu da oldukça sevimli bir kitap olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha hiç okuyamadım. Ama kapaklardaki kedinin tatlışlığı için bile okumak istiyorum :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!