Film Yorumu: Alaycıkuş Part II


TONIGHT TURN YOUR WEAPONS TO THE CAPITOL, ALAYCIKUŞA DEĞİL ULAN!
Bunu iki gün önce yazıp bırakmışım gkjk Nedeni ise Alaycıkuştan bir hevesle çıkıp instagrama girdiğimde gördüğüm olumsuz yorumlardı. Tabii ki de renkler ve zevkler meselesi herkes beğenmek zorunda değil. AMA beğenmeme nedenlerinizi bari sağlam nedenlere oturtun. Neymiş aksiyon yokmuş, sıkıcıymış. Tek diyeceğim şey----> De get Allah aşkına. Sürekli bir koşturmaca, savaş içinde geçiyor film zaten. Capitole döşenmiş olan kozalar sağ olsun arenaları arattırmadılar zaten. Adım başı adam kaybedildi bu kozalar yüzünden ve hala gelmiş sıkıcı diyorsunuz. Siz orada Alaycıkuşa her sıkıcı dediğinizde burada bir Eslem üzüntüden kahroluyor ya yapmayın :(
Film hakkında beni üzen bir diğer yorum da duygusal değildi denmesi. Bakınız ben film boyunca gözyaşlarımı silmekle uğraştım(Zaten gözlüklüyüm bir de üstüne 3d gözlüğü olunca bu bayağı zorlu bir iş oldu.). Jennifer Lawrence'ın sesinin tonu da sağ olsun her dediği beni yıktı geçti resmen. 
Ayrıca filmde kitaba birebir bağlı kalınmış. Artı taraflarından biri.
Şu son filme kadar Peeta karakterini canlandıran Josh Hutchersonla pek hoşlaşmıyordum ama ne hikmetse bu filmde beni irrite etmedi. Yiğidi öldür hakkını yeme gerçekten güzel oynadı.
Göz bebeğim olan seri bittiği için çok üzgünüm. Ama seriye yakışır bir son oldu en azından. Daha Alaycıkuş kitabının çıkmasını deli gibi beklediğim günleri hatırlıyorum. 

Aylarca onu beklemiştim. Çıktıktan sonra da tam her şey bitti derken film olacağı haberi gelmişti. O zamanlar Katniss için Kaya Scodelarioyu, Peeta için de Hunter Parrishi istiyordum deli gibi. Jennifer seçildiğinde ne kadar üzülmüş ve sövmüştüm jgjgj Tabi sonra Jlaw tüm dediklerimi yutturacak performanslar sergileyip beni kendisine aşık etti. Şimdi iyi ki Jlaw seçilmiş diyorum. Ses tonundan mimiklerine, tavırlarına kadar her şeyiyle Katnissı tam olarak yansıttığını düşünüyorum :>>

Sonuç olarak ben filmi sevdim. Hem de çok. Param olsa da tekrar gitsem şkgjh 
Siz de eğer Alaycıkuş kitabını severek okuduysanız filme gidin kesinlikle derim ben :>>


Share:

5 yorum

  1. Kesinlikle katılıyorum ben de çok sevdim filmi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven birine rastladığıma sevindim eheh ^____^

      Sil
  2. Heyecanla bekliyordum part 2'yi blogumda paylaştığım da bile aksiyon dozajı belliydi, bu tarz yorumlar yapılmasına şaşırmadım değil! IMBD ile bile, pek fazla uyuşamasakta,7,2 daha ne, ne de olsa belirleyici unsur gören var ya! JLaw performansı oldukça güzeldi, yine yine hayran bırakıyor, maraton gösterimler de on numara olmuş arka arkaya part1 part2 muhteşemdi ;) Tavsiyene ve düşüncelerine katılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her film için böyle yersiz atıp tutanlar takmayacağım diyorum ama olmuyor :D
      Jlaw ya nasıl seviyorum belli değil :'))))
      Maraton gösterim mi? Çok kıskandım şu an çünkü Kocaelide öyle bir şey yoktu :/

      Sil
    2. Evet, iyi düşünmüşler genelde birbirine bağlı diye es geçmemek için güzel alternatif ;)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!