Pazar 6'lısı: En Tarz Kurgusal Karakterler




♪ ♫ Moda da beniiim, trend de beniiim, gözler üstümde bu tarz benim ♪ ♫
Bu haftaki Pazar 6'lısının konusu En Tarz Kurgusal Karakterler olunca açılışı Bu Tarz Benim başlangıcıyla yapmak istedim ^___^
Bundan önceki Pazar 6'lılarında genelde bir sürü sevdiğim arasından 6 tane seçme kısmında zorlanıyordum ama bu Pazar 6'lısında aklıma karakter gelmedi resmen. Goodreadste okuduğum kitaplar kısmını şöyle bir turlamam gerekti. Yine de 6'ya tamamlayamayınca kore dizisinden giyimini çook beğendiğim bir karakteri de ekledim :D

1) Açlık Oyunlarından Katniss Everdeen.
 
Katniss'ın giyimle kuşamla alakası olmadığını seriyi okuyanlar bilir. O zaman neden bu listede? Bu listede çünkü Cinna sayesinde herkesin gözlerini kamaştıran elbiseler giydi. Hele o alaycıkuşa dönüşen elbise? 

2) Ölümcül Oyuncaklardan Isabelle Lightwood
Siyah bir insana nasıl bu kadar çok yakışır? Sürekli taktığı yılan şeklindeki kurbaç-bileziği ile gönlüme taht kurmuş bir karakter.

3)Cam Şato serisinden Celaena Sardothien
Eğer favori kadın karakterler temasını yapmayı unutmasaydım Celaena listemde olurdu büyül bir ihtimalle. Güçlü kadınları her türlü seviyoruz ne yapalım^^

4) Boleyn Kızından Anna Boleyn
Her türlü dönem kıyafetine bayılıyorum o yüzden okuduğum tek tarihi kurgu olan Boleyn Kızından Anne Boleyni seçtim :D

5) Geek Kız serisinden Harriet Manners
Okul eteği ve Winnie the Poohlu sweatshirt? Bence muhteşem bir ikili! Harrietinki gibi özgün bir moda anlayışını ben anlatamam arkadaşlar siz okuyun :D

6)Man From The Starsdan Cheon Song Yi
Cheon Song Yi bir kitap karakteri değil ne yazık ki. Keşke olsa ama değil işte. Her bölüm giydiği kıyafetlerle beni öldürmüştü. Gerçi çuval giyse yine de yakışacağından eminim. Her bir kıyafetini o kadar seviyorum ki ayrım yapamayıp bol bol görsel ekledim. Görsel ararken ne kadar sevdiğimi hatırladım. Bir ara tekrar izleyeyim en iyisi :D
 
Becerebildiysem eğer aşağıda blog linkinizi ekleyebileceğiniz bir şey olmalı. Pazar 6'lısı ufak çapta da olsa yayılmış ve gözümden kaçan gönderiler oluyor. Kaçmaması için gönderilerinizin linkini aşağıya ekleyebilirsiniz ^___^

Share:

6 yorum

  1. Bu kategori için kimleri seçeceğimi bilmediğimden ben boş geçiyorum. listede bir de erkek karakter mi olsaydı acaba:-) Kimi yazardın, aklında biri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar hamamına çevirmişim listeyi cidden :D
      Hmm düşünüyorum ama aklıma "X'in giyimine hayrandım" diyebileceğim biri gelmiyor ne yazık ki. Erkek kıyafetlerinden ceketi seviyorum ama ceket giyen bir karakter? Hiç aklıma gelmiyor :/

      Sil
  2. Harika bir liste olmuş. Ahh Katniss'in o elbisesine ölmüştüm, o sahneyi sarıp sarıp izlemiştim. Isabelle de gerçekten çok havalı. Cheon Song Yi izlediğim kore dizileri içindeki en sevdiğim kadın karakterlerden biri hatta bayağı üst sıralarda. Ben de giyimine hayrandım. Kıza ne giyse yakışıyordu bir de... Eline sağlık! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :33
      Benim de ilk üçümde yer alır kesinlikle Cheon Song Yi. Sorry diyişi, o sarhoş halleri, ağlaması falan her şeyiyle çok muhteşem bir karakterdi. Diziye Kim Soo Hyun için başlayıp Cheon Song Yi için devam etmiştim :'>>
      Rica ederiim ve bu güzel yorumun için teşekkürler :>

      Sil
  3. Celaena'ya bayılıyorum. güçlü bayan karakterler her daim favorim olmuştur, kostümü de harikaydı. elbet Katniss'in giysileri... genelde spor türevi giysi giymeyi severim, yaz, kış hatta bazen düğünlere bile öyle gittiğim olmuştur. ehem. gelemem elbise faslına, ama Katniss'in elbiselerini görünce, böyle kostüm çıkarsınlar bırak düğünü gündelik hayatta markete giderken bile geçiririm üzerime demiştim. :D ellerine sağlık rin, liste muazzam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğünlere sportif bir şeylerle gitmek istediğimde annemden yediğim azarlar >.<
      Herkese bir Cinna lazım. Şaheserleriyle donatsın dolaplarımızı :'))
      Çok teşekkürler ederim :3

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!