Cumartesi İlk 10: Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar

Cumartesi İlk 10

Cumartesi İlk 10 Optik'in Kitap Blogu tarafından başlatılan mantık olarak Pazar 6'lısı ile aynı olan bir etkinlik. Eski bir etkinlik, bloggerda daha eski olan kitap bloglarının çoğu katılmış bu etkinliğe önceden ama ben burada nispeten yeni olduğum için benim ilk katılışım. Umarım devamı gelir :>>
Bugünün konusu Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar.
 1.Kitap Hırsızı-Markus Zusak
Kitap Hırsızına daha önce başlamıştım ama yarım kalmıştı. Kitap kulübümüzde şubat ayı okuması için Kitap Hırsızını seçtik. Bu sefer bitiricem kitabı :>
2.Marslı-Andy Weir
Marslı da geçen sene yarım bıraktığım bir kitap. E-kitap olarak okumaya çalışmıştım geçen sene ama e-kitap halini okuması beni bayağı yorduğu için çok sevsem de bırakmıştım. Geçenlerde okuokuda indirime girince atıverdim sepete :')
3.Locke Lamoranın Yalanları-Scott Lynch
Centilmen Piç serisinin ilk kitabı. Beğenmeyen neredeyse hiç yok. Hatta Patrick Rothfuss kitap hakkında "Locke Lamora'nın Yalanları en sevdiğim on kitap arasında bulunuyor. Belki de ilk beştedir. Kitabı okumadıysanız, okumalısınız. Okuduysanız, muhtemelen yeniden okumalısınız…" demiş.
4.Kafes-Josh Malerman
Türü gerilim olduğu için hafif bir endişem yok değil ama kendimi sen Stephen King okumuş insansın bir şey olmaz diye teselli ediyorum :D
5.Kızıl Yükseliş-Pierce Brown
Açlık Oyunlarına çokça benzetilmesiyle dikkatimi çekmiş olan bir kitap. Umarım aldığı övgüleri hak ediyordur.
6.Northanger Manastırı-Jane Austen
Yine geçen sene yarım bıraktığım bir kitap jlkfj Aynı anda birden fazla kitaba başlıyorum ve sonuç olarak bir sürü yarım kalmış kitap elde ediyorum. Bu huyumu bırakıcam inş. Arka arkaya kitapları yarım bırakınca okuma isteğim de azalıyor. Sonra reading slumptayım diye ağlıyorum.
7.Audreyi Bulmak-Sophie Kinsella
Kış Şenliği okuma listemde olan bir kitap. 
8.Vahşi-Sally Green
Half Bad serisinin ikinci kitabı. İlk kitap beni üzülmekten kanser etmişti ama yine de devam etmek istiyorum seriye. Çünkü Gabriel :')))
9.5.Dalga-Rick Yansey
10.Zindan Adası-Dennis Lehane

Share:

12 yorum

  1. Zindan Adası filminin kitabı mı var? Kitaptan uyarlama olduğunu duymamıştım.

    Benim kitaplığımda da yarım olan birkaç kitap var. Bazıları iki yıldır okunmayı bekliyor ama maalesef daha çok bekleyecekler :-)

    Bu etkinlik de güzelmiş. Bloga yazılmayı bekleyen çok konu olmasaydı katılabilirdim ama şimdilik kalsın.

    Kitap Hırsızı bende de var? Hangi kitap kulübünden bahsediyorsun? Ben de şubat ayında okuyabilirim Kitap Hırsızı'nı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2016 Reading Challengedaki Bir Adada Geçen Kitap kategorisi için araştırırken buldum ben de. Filmini izlemek istiyordum hep ama kitabını okuyacağım sanırım önce :>
      O yarım kitaplar çok deli ediyor beni. Ben daha fazla bekletmeyeceğim :D
      Twitterdaki arkadaşlarla kurduğumuz bir kulüp. Timeline Readalong grubun adı. İstersen goodreadsten takip edebilirsin. Birlikte okumuş oluruz ne güzel :>

      Sil
  2. İlk önce, merhaba. Blogunuzu etkinlik sayesinde tanımış oldum ve ismini çok ama çok sevdim. Etkinliğe katıldığın içinde teşekkürler.

    Listenizdeki kitapların çoğu okuma listemde ancak kitaplığımda yer almıyorlar. İlk önce satın almam gerekiyor. = ) İyi ve bol okumalar sizinle olsun. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok sevindirdi, teşekkür ederim :>>
      Size de iyi okumalar ^_____^

      Sil
  3. Etkinlik güzelmiş de ben daha bir sonraki okuyacağım kitaba karar veremiyorken on kitaplık bir liste yapmak için beynimi yemem lazım :D Kitap okuma konusunda anlık kararlar veriyorum ne yazık ki -_- Kafes'i Kasım ayında okumuştum ve çok beğenmiştim. Zaten tek oturuşta bitecek fazla akıcı bir kitap, sen de beğenirsin bence :D Kitap Hırsızı bende de okunmayı bekliyor, kim bilir ne zaman elim gidecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğu zaman anlık karar veririm ama aklımda hep sonra şunu şunu da okuyayım diye bir liste bulunur. O listeden on tane çekip çıkardım sadece :D
      Umarım dediğin gibi beğenirim ben de :>
      Kitap Hırsızına başlasan seveceğini düşünüyorum aslında. Nazi Almanyasını, yahudi soykırımını falan içeriyor. :>

      Sil
  4. Benim de çok merak ettiğim kitaplar var listende :) marslının pdf versiyonu mu var sende? Ben yeni kapağını sevmediğim için almak istemiyorum ama pdf olsa okumayı çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vardı bende pdf versiyonu. Mail adresini söylersen atarım indirebileceğin siteleri :)))

      Sil
  5. Süper (: nailartinwonderland @gmail.com benim mail adresim ^^

    YanıtlaSil
  6. Kafes tavsiye etmem ama beklentiler değişkenlik gösterebilir tabiki. Zindan adasının filmini izlemiştim çok iyidi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim okuyor Kafes'i şu an ve o da pek beğenmedi. Üzüldüm gerçekten o kadar reklamı yapılınca merak etmiştim çok. Yine de okumayı düşünüyorum yapılan reklam abartılı mı yoksa kitap hak ediyor mu kendim de görmek için.
      Filmi ben de çok beğenerek izlemiştim. Hele ki o akıl karıştıran sonu :)))
      Teşekkürler yorumun için :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!