Pazar 6'lısı: Beni Hayal Kırıklığına Uğratan 6 Kitap

Merhabalar ^_____^
Bu haftanın konusu sizi hayal kırıklığına uğratmış olan 6 kitap. Bu sefer seçtiğim kitapları goodreadste yaptığım yorumları ile paylaşmak istiyorum :>

1)Sarhoştum Hatırlamıyorum-Jennifer Echols
Kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Tamam zaten muhteşem bir şey beklemiyordum ama en azından "going to far" kadar eğlenceli olmasını ummuştum. Son 100-150 sayfayı saymazsak baya zorladım kendimi okumak için. Bilmiyorum çevirinin yetersizliğinden de olabilir ama kitap okutamadı kendini. O kadar yavaş okudum ki tüm yazım yanlışları gözüme battı. Normalde kitap akıcıysa fark etmem bile yanlışları. 
2 yıldızı karakterleri (özellikle Doug karakterini) işleyişinin güzelliğinden veriyorum.
2)Sonsuz Gece-Claudia Gray
Tek kelimeyle özetlemek gerekseydi felaket ya da rezalet derdim. Neden mi? Çünkü;
Ana karakter olan Bianca güya utangaç, korkak bir genç kız. Kitabın başında ay akademi çok korkutucu, canavar heykelleri çok korkutucu yok efendim taş merdivenler çok korkutucu diye konuşuyordu ama sonra bakıyoruz ki asıl korkulması gereken kişi kendisi çünkü o bir vampir! Ayrıca bayağı mız mız ve ana kuzusunun teki. Hatta biraz kalın kafalı bile olabilir. Yani senin iki ebeveyninde bin küsür yıllık vampirler, seni küçüklüğünden beri vampire dönüşün için hazırlasınlar ama sen zahmet edip hiç bu konu hakkında soru sorma. Pff kısaca hiç ama hiç sevilecek bir yanı yoktu. 
Orijinal karakterlerin bulunmaması, ilk görüşte aşk zırvalığı, bin küsür yaşlarındaki vampirlerin hala liseli ergen gibi davranmaları, aşk üçgeni gibi etmenler sağ olsun kitaba beş üzerinden bir veriyorum. keşke imkan olsa da eksi bin beş yüz verebilsek. 
OKUMAYIN, OKUTTURMAYIN.
3)21.Gün-Kass Morgan
İlk kitaptan daha kötü olacağını hiç beklemiyodum ama tam olarak öyle oldu. Çok boş geldi kitap bana. Sürekli birilerinin ormana kaçıp yiyişmelerinden oluşuyormuş gibiydi hatta jgkhjkşj Glass'ın olduğu kısımlar ultra sıkıcıydı ayrıca.
4)Rule-Jay Crownover
Sevmedim. Sevemedim. Çoğu kişinin kitaba yüksek puan verdiğini görünce hafif bir beklenti oluşmuştu bende. En az üç puanlık bir kitap olur diyordum fakat olmadı.Belki benim bu aralar içinde bulunduğum karamsar ruh halindendir bilemiyorum.
Kötü çocuk olan Rule, Shaw'ı çalıştığı barda neredeyse yarı çıplak görünmesine neden olan hakem kıyafetinin içinde gördükten sonra Shawdan hoşlanmaya başlıyor. Oysa Shaw yıllardır tanıdığı bir kız. Shaw'ı her zamanki resmi kıyafetlerinin içinde belki yüzlerce kez görmüştü ama bir kere bile ilgi göstermemiş, tanıma zahmetinde bulunmamıştı. Bu tavrı yüzünden Rule gözümde hoooop eksilere düştü bile. Kitabın devamında da pek ısınamadım. 
Demek ki neymiş dövmeli, piercingli kötü çocuk karakterlerinden hoşlanmıyormuşum. Kısa günün karı.
5)Büyü-Angie Sage
Sonlara doğru biraz güzelleşmeseydi 1 vericektim.
Bakın neymiş D&R'da indirimde gördün diye her şeyi almayacakmışsın. Konusunu okuyunca ve 5 lira etiketini de görünce "aman canım ne kadar kötü olabilir ki?" demiştim ama baya baya kötü olabiliyormuş. Kitap dediğin okursun akar gider ama bu AK MA DI. Bitsin diye kendimi paraladım resmen. Peki niye bu kadar kötüydü de zorla okumaya çalıştım? Çünkü instagramdaki 5books7days etkinliği için seçtiğim beş kitaptan biriydi ve challenge'ın ortasında da listeyi bozmak istemedim. Keşke değiştirseymişim. Dört günümü bir kitaba harcayınca etkinliği de tamamlayamadım...
6) Ruh Hırsızı-Rachel Vincent
Yorum bile yapmamışım siz düşünün.




Share:

18 yorum

  1. ruh hırsızını okumadım, gerçi listende okumadığım birkaç kitapta var (kısaca büyü harici hiçbirini okumuş değilim desem galiba daha net olacaktı?) ama şu altıncı kitabı ne yalan diyeyim hayli bir merak ettim rin-chan. nasıl bir kitaptır ki sana yorum bile yaptırtamasın? D&R indirimlerine katılıyorum, bir yanım sevinç nidaları atarken diğer yanım 'adamlar boşuna indirmemişler. batan geminin malı gibi satıyorlar' diye düşünür oluyorum kitap sonrası. tabii her kitapta değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaratılan evren ilgi çekiciydi ne de karakterler tam oturmuştu ruh hırsızında. Böyle bitse de kurtulsam diyerek okuduğumu hatırlıyorum.
      O sevinç nidalarını ben de atıyorum bakınız dünya üzerinde en sevdiğim kelime "indirim" çünkü :D

      Sil
  2. hicbirini okumadim ve sanirim iyi ki okumamisim :)

    YanıtlaSil
  3. Aralarında sadece 21. Gün'ü okudum. Genel olarak The 100 serisi için diyebilirim beni hayal kırıklığına uğrattı diye ama sanırım en sevdiğim de 21. Gün olmuştu üç kitabın arasından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar cidden dizinin yanında fos çıktı. Gerçi ben daha üçüncü kitabı okumadım ve yakın zamanda da okumayı düşünmüyorum :D
      21. Günde Glassın bölümleri beni çok bunaltmıştı ya :D

      Sil
  4. Neyse ki hiçbirini okumamışım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki okumamışsın zamanın boşa gitmemiş :>>

      Sil
  5. yaaa ruh hırsızı mıı onla ilgili ne umutlarım vardı benim çok kötü oldum şu an :(( bu saydıklarının hiçbirini okumamıştım iyi ki okumamışım o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine de bir şans ver ya ben hevesini kırmış olmayayım. renkler ve zevkler farklı sonuçta benim beğenmediğimi sen beğenebilirsin :D

      Sil
  6. Mimlendin canikom ^^ http://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/2016/02/mim-yayinevleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaayay ilk mimlenişim tişikkürler :')))

      Sil
  7. Listede hiçbirini okumamışım, okumayayım da :D İndirimlere ben de sürekli kanıyorum, daha bugün vedalaştığım bir serinin devam kitabını aldım sadece indirimde diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh uzak dur listedekilerden uzak :D
      insanın aklını çeliyor indirimler ya hoş değil :D

      Sil
  8. Bende hiç birini okumadım iyiki okumamışım :) Ben gerilim okuduğum için genelde öyle veya böyle pahalı kitapları alıyorum. Yine bir indirim zamanı mevcut ama isterseniz bir bakın derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel zamanın boşa gitmemiş :)) Önceden çok gerilim-polisiye okurdum ama zamanla fantastiğe kaydım. Gerilim türündeki kitaplara hele de Stephan King kitaplarına indirim hiç vurmuyor ne yazık ki :/

      Sil
  9. Şuanda D&R %25 lik Tess Gerrıtsen kitapları indirimde. Stephan King evet çok iyi ama inanın ondan çok çok daha iyiler var ki ben acımıyorum veriyorum. Çünkü biliyorum ki sonu beni şoklama yapıcak :) Kitap tavsiyelerinde Şok diye bir kitap mevcut bir ara okumadıysanız alın derim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber verdiğiniz için teşekkürler :)))
      Gerilim-polisiyede Stephen King, Tess Gerritsen, Ted Dekker ve Dan Brown okudum çoğunlukla. Çok daha iyileri varsa önerilerinizi beklerim :)) Şok'a bakacağım çok teşekkürler :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!