Ay Sonu Değerlendirmesi: Ocak 2016

Çok özendim üşenmezsem ben de bundan sonra o ay okuduğum kitapları, izlediğim dizi ve filmleri paylaşacağım. Geçen sene bir ara her ay okuduklarımı paylaşıyordum. Şimdi dizi ve filmleri de eklemeye karar verdim. Belki anime ve mangaları da eklerim ileride kim bilir ^____^ Ocak ayında neler yapmışım (daha doğrusu yapmamışım) ona geçelim şimdi.

OKUNAN KİTAPLAR
Bela-Sally Green Puan: 4/5
Sissoylu-Brandon Sanderson Puan: 5/5
Arkadaşlar Arasında-Holly Smale Puan: 3/5

İZLENEN DİZİLER
Cheese in the Trap 1x01-1x08
Oh My Venus          1x01-1x10
Shadowhunters       1x01-1x03
Oh My Ghost          1x01-1x03
The 100                 1x01-1x02
Cheese in the trap'i dehşetle öneriyorum. Romantizm, komedi, gizem falan ne ararsanız var :>> Onun dışında Oh My Ghost da çok eğlenceliydi. Ta ki son üç bölüme kadar. Neyse bunun hakkında ayrıca konuşacağım beklemede kalınız.

İZLENEN FİLMLER
Yok :(

Az kitap okumuşum ama 26 bölüm dizi izlediğim düşünülürse pek de ilginç değil. Dizilerle kitapları dengeleyemiyorum bir türlü. Birini arttırınca diğeri azalıyor illa. Neyse sağlık olsun ^_____^
Biliyorum çok geç oldu ama 2015'de izlediklerim/okuduklarım yazısı yazsam mı? Hep yazıcam yazıcam diyip erteledim ve şubat geldi. Bu saatten sonra yazmanın bir anlamı olur mu bilemedim. Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :>
Keyifli günler ^_____^

Share:

10 yorum

  1. Bu ay tatilin etkisiyle ben de dizilere ve filmlere ağırlık verdim.

    Bence geçen senenin değerlendirmesini yazmalısın. Ben o tarz yazıları çok merak ederim ve severek okurum. Ben de geçen yıl sinemada izlediğim filmleri ve tiyatro oyunlarını yazmayı planlıyorum. Ben de geçen yıl değerlendirmelerimin bazılarını henüz yazmadım. Geç değil bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yıl sonunda bakıp 2015 ile 2016'yı karşılaştırabilmek için yazmak istiyorum aslında.
      Yazacağım o zaman ben de, teşekkürler Şule :)))))

      Sil
  2. 2015 ile ilgili o yazıyı yaz bence, daha 2016'nın çok başındayız, hala geç değil diye düşünüyorum... Okuduğun kitapları beğenmişsin ya bence çok şey yapma ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç değilse yazayım o zaman tekrar gaza geldim :>>> tişikkürler :>>

      Sil
  3. yaz yaz mutlaka ^^ ben de 2015 nail art yazımı ancak yazabildim :))

    YanıtlaSil
  4. 2015 yazısı için çok geç değil ya, yaz bence, hem ben öyle yazıları çok severek okuyorum. Cheese in the trap'ı çok sık görüyorum, dizi bitikten sonra başlayacağım. Moorim School bitmeden başladım şimdi işin yoksa otur merakla bekle, Cheese ın the trap'ın bitmesini bekliyorum bu yüzden :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıların çoğunu bitirdim, bu hafta içi paylaşmaya çalışacağım. Teşekkürler :>>
      Çok mantıklı bir karar olmuş bitmesini beklemek cidden. Her hafta yeni bölüm beklerken kafayı yiyorum adeta :D
      Moorime başlayacağım ben de çünkü yeni bölüm bekleme eziyetine katlanmayı seviyorum :D

      Sil
  5. cheese ile venüs benim de sırada ya of ne çok dizi var yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh haklısın her gün yeni bir dizi çıkıyor resmen, insan yetişemiyor :>>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!