Pinuccianın Kış Okuma Şenliği - İlk Yarı Raporu

Öhöm şenlik başında kendime iddialıyım mı demiştim? Unutalım lütfen bunu şşş. Bu sefer suçu çok dizi izlemiş olmama atıcam. Yani ne yapabilirim ki bir güzel dizi bitiyor bir diğeri başlıyor. Malum kore dizilerinin bir bölümü bir saat bir de. Neyse bakalım kaç puan elde etmişim.

1. Kategori :(10 puan) Yabancı Yayınlarından bir kitap.
Lola ve Komşu Çocuk-Stephanie Perkins / 320 sayfa / Ybancı Yayınları
18. Kategori : (Her bir kitap 5 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 40 puan) 150 sayfadan kısa 4 kitap.
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat & Bir Yüreğin Ölümü-Stefan Zweig/128 sayfa/Can Yayınları
21. Kategori : (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 90 puan) Kitaplardan birinin bir kelimeden, birinin isminin iki kelimeden, birinin isminin üç kelimeden, birinin isminin dört kelimeden ve birinin isminin beş veya daha fazla kelimeden oluşan kitaplar.
Tek Kelime: Bela-Sally Green / 396 sayfa / DEX
22. Kategori : (Her kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan) Kendi temanı kendin belirle .
300 Sayfadan Kalın Kitaplar
Sissoylu-Brandon Sanderson / 544 sayfa / Akılçelen Kitaplar
Arkadaşlar Arasında-Holly Smale / 496 sayfa / Eksik Parça Yayınları
Toplamda 5 kitap okumuşum. Bunlardan bir tanesi 18. kategoriye ait olduğu için 45 puan.
Toplamda 1884 sayfa okuduğum için de 18 puan.
                                     Toplam puanım 63 :(

Share:

6 yorum

  1. Ay bende niye bu kadar az okudum anlayamadım. Şenlik dışı biraz fazla olmuş bende...
    Ha birde dediğin gibi kore dizileri 1 saat :(
    Neyse devam ediyor daha üzülmeyelim -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kategoriyi bilerek 300 sayfadan kalın kitaplar yaptım ki kategorilere uymayan kitaplar okursam buna yazarım diye ama yine de pek işe yaramadı kitap okumayınca :D
      İkinci yarıda toparlarız umarım ^___^

      Sil
  2. :-) Ben de şenliğin başındaki iddialı halini hatırladığım için sonucunu çok merak ediyordum. Seni kendime benzettim. Ben de ilk 3'e gireceğim diye her yerde bangır bangır duyurmuş sonra da 24. olmuştum :-)

    Güzel bir bahanen var ama. Tatilde ben de dizi ve filmlere ağırlık verdiğim için fazla okuyamadım. Hep kitap olmuyor, arada seyirlik bir şeyler de izlemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenlik başlarında hep çok hevesli oluyorum ama sonra kursağımda kalıyor :D
      Kendimi bildim bileli okul zamanları daha çok okurum. Tatil bana yaramıyor kitap okuma konusunda :D

      Sil
  3. Kore dizilerinin süresi benim için de büyük sıkıntı aslında ya :D Güzel kitaplar okumuşsun ama, Sanderson ve Zweig'ın kitapları bende hala okunmayı bekliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi bölümleri az diye bölümlerinin sürelerini uzatıyorlar herhalde ya :D
      Evet tek tesellim en azından güzel kitaplar okumuş olmam :> Sissoyluyu baya baya öneririm yalnız fazla bekletme bence :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!