Pazar 6'lısı: Üzücü Bir Duyuru

Gönül isterdi ki yeni temaları duyurmaya gelmiş olsaydım. Ne yazık ki vermeye hiç de hevesli olmadığım bir haberle, pazar 6'lısına kısa bir ara verdiğimizin haberiyle geldim. Bilmiyorum belki fark etmişsinizdir iki hafta üst üste yazamadım pazar 6'lısı yazılarını. Sonra biraz bakınınca yalnız olmadığımı, etkinliğin diğer kurucusu Tuğçenin ve diğer katılımcıların da aynı kaderi paylaştığını gördüm. Belli ki herkes yoğun bir dönemden geçiyor. Biz de dedik ki biricik etkinliğimiz gözümüzün önünde yavaş yavaş solacağına kısa bir ara verelim ve sonra bomba gibi bir dönüş yapalım :D 
Yeni temayı beklerken böyle bir yazıyla karşılaşıp hayal kırıklığına uğrayan herkesten özür dilerim. Çok değil birkaç ay sonra umarım çok daha güzel bir şekilde geri dönüş yaparız :>
Keyifli günler, iyi bloglamalar ^___^


Share:

6 yorum

  1. Bu hafta ben de yazamadım. Bu aralar bloguma hiç yazı yazamadım zaten. Üstümde acayip bir durgunluk var. Arada hepimiz dinlenelim, işlerimizi yoluna koyalım, sonra aynı istekle yazmaya devam ederiz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O durgunluk gördüğüm kadarıyla herkeste var, havalardan mı acaba diye düşünüyor insan :D
      Eheh aynen öyle. Bir son değil, tazelenmek için ufak bir ara sadece :>

      Sil
  2. yaaa, tam da yeni başlamıştım ama ben :( hevesle yeni konuları bekliyordum :( arayı çok uzatmayalım, noluuur? :) o arada belki eski konulardan yazarım ben de.

    tuğçe'den haberim yoktu. sadece sen yapıyorsun diye düşünüyordum. hatta bu yüzden sen yazı yazmasan ben sana mail atıp beraber organize edelim istersen diyecektim ^^

    bu arada bir önerim de var. yeni konuları aylık aylık yayınlamaktansa blogunda sabit bir sayfa açıp oraya daha uzun süreli olarak, mesela 3 ay ilerisini görecek şekilde, yazabilirsin konuları. çok daha iyi olur bence. gördüğüm bir çok tag listeleri de öyle yayınlanıyor. hem eski hem de yeni konuları kolaylıkla görebiliriz. ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun bu esnada yapamadığın temaları yapmış olursun sen de :)))
      İlk etkinlik oluşturma fikri Tuğçeye ait hatta. Şunu yapalım dediğin temalar varsa yine de mesaj atabilirsin. Her türlü fikre açığız :>>
      Dediğin gibi daha iyi olabilir haklısın. Bir ay göz açıp kapayana kadar geçiyor, mevsimlik olarak belirlemek daha rahat olur. Teşekkürler önerin için :))
      Bir şu arayı atlatalım da çok daha iyi bir şekilde geri döneceğiz inşallah :>

      Sil
  3. dersler sınavlar mı ondan mı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öyle harıl harıl ders çalıştığım ya da sınava hazırlandığım bir dönemde değilim. Ama okul ders saatlerim 8-5 sürekli ve eve gelince hiç enerjim kalmamış oluyor :/

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!