Mim: Hayallerimin Ülkesi Kore Hakkında



안녕하세요! Mimin konusuna ithafen korece selam vererek giriş yapıyım dedim ^__^

Blogumda ilk defa bir mim yazısı ile karşınızdayım! Kenzi'nin blogunda bu eğlenceli mimi görünce dedim mimlenmesem bile yapacağım bunu ve yaptım :D
Not: Soruları cevaplayalı bir hafta falan oluyor ama yeni düzenleyebildim yazıyı. En son izlediğiniz kore dizisi sorusuna verdiğim yanıt şu an için geçerli değil yani. Güncel olarak neleri izliyorum merak eden varsa trakt.tv'den ya da mydramalist'ten takip edebilir. Film, dizi, anime ne izlediysem dakikasında güncelliyorum trakt.tv'yi. Neyse fazla uzatmadan sorulara geçelim :>

1)İlk izlediğiniz kore dizisi/dizi hakkındaki yorumlarınız?
My Girl! 9. sınıftayken yani 6 yıl önce falan izlemiştim yanlış hatırlamıyorsam. Çok birdenbire olmuştu izlemem de. Ablalarda kaldığım bir zaman ablanın birinin laptopundan rastgele seçip izlemiştik arkadaşımla. 
Hala izlemeyen varsa öneririm. Konusu çok orijinal sayılmaz ama oyunculukları olsun çiftin kimyası olsun hepsi çok güzeldi. İzlemek istediğim biiiir sürü dizi olmasına rağmen ara ara açıp tekrar izleyesim gelmiyor değil :')))
2)İlk oppanız,unniniz?
My Girl sayesinde ilk oppam (gerçi sevilen ünlüleri oppa diye çağırmayı pek sevmiyorum ama neyse bozmayayım sorunun şeklini hjfdhg) Lee Dong Wook idi. Bayağı uzun süre Lee Dong Wook için üzülmüştüm. Nedenleri ise taa Korede olması, aramızda bayağı yaş olması, dünya gözüyle asla göremeyecek olmam gibi komik nedenlerdi jklfj Ama şşşş lütfen o zamanlar küçücüktüm (ufalda cebime gir) anlayış lütfen jklgjh

 Aramızda 2 yaş var ne kadar unni sayılır bilemem ama Suzy :'))))) Gönlümde kurmuş olduğu taht ilk günkü kadar sağlam. Benim gözümde her yönüyle kusursuz. Hayır bir tane kusuru olsa insan sonuçta olur o kadar diyip yine bağrıma basıcam ama hiç yok? Bu korenin geleneksel kıyafetlerini özellikle de hanboku hiç güzel bulmam normalde ama Suzy giyince o bile yakışmış. Ben artık pes diyorum.
3)OST'sini en beğendiğiniz dizi?
Dizi Ost'ları o kadar muhteşem ki sadece bir tane seçmek acımasızlık olur diyip size en beğendiklerimi (26 tane falan hjkf) liste yaptım.
4)Oyunculuğunu beğendiğin koreli aktör ve aktrisler?
Buna pas diyeceğim. Az önce başladım yazmaya ve bir baktım yazmadığım kimse kalmamış >.<
5)En son izlediğiniz Kore dizisi?
High School Love On. Henüz 4. bölümdeyim ve bana şimdiden ikinci erkek sendoromu yolu gözüktü gibi :<
6)İlk izlediğiniz tarihi dizi?

Daha bugün okulda ilk tarihi dizimi izledim: Splash Splash Love! Kim Seul Gi'yi Oh My Ghosttan beri başrolde görmek istiyordum. Splash splash loveda oynadığını öğrenince tarihi dizi fobimi hiçe sayıp izledim ve çok sevdim! Ama tadı damağımda kaldı, 2 bölüm ne demek ya ;___; 
7)Ne kadar süredir kore dizisi izliyorsunuz ve bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz?
İlk soruda dediğim gibi ilk dizimi 6 yıl önce falan izlemiş olsam da sonra izlemeye devam etmedim. Deli gibi izlemeye başlayalı 6-7 ay falan olmuştur. Taş çatlasın 20 dizi devirmişimdir. Yani şunu mutlaka izle dediğiniz diziler varsa yoruma yazıp beni sevindirebilirsiniz :>
8)Sıkıldığınız diziler?
Mask. Diziyi bitirmeme 3 bölüm kala yıldım resmen. Oysa başları çok heyecanlıydı ama baydılar artık.
9)Hangi dizi karakterine tekme,tokat dalmak istediniz?
BOF'taki Yoon Ji Hoo. Yanlış anlaşılma olması Kim Hyung Joong severim ama karakterine az sövmemişimdir düş yakalarından diye :D
10)Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
Kore dizilerinin finalleri genelde çok güzel olmaz zaten ama bu konuda Blood'ın eline kimse su dökemez herhalde. Gördüğüm en saçma, dandik, anlamsız finale sahip Blood.
Finalini beğendiğim dizi olarak da ilk aklıma Sassy Go Go geldi. Ne güzel herkes mutlu:')
11)Dizi müzikleri hariç ilk izlediğiniz şarkı?

Miss A-Breath. Miss A göz ağrım :')) Dağılmanın eşiğindeler diye birkaç söylenti duydum. Umarım sadece boş laflardır çünkü üzülürüm gerçekten :<
12) Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Yok galiba. Gönlü geniş biriyim, beni irrite eden bir şey söylemedikleri sürece seviyorum herkesi :D
13)Korece,Japonca,Çince?
Tabiki de Korece yani :D Ufak ufak öğrenmeye çalışıyorum hatta. Henüz alfabeyi öğrenme kısmındayım ama olsun başlamak bitirmenin yarısıdır :D

Sanıyorum ki çoğu kişi cevaplandırdı bu mimi. Hala cevaplamayan varsa benim yaptığım gibi kendini mimlenmiş saysın ve yapsın :D Özel olarak sadece kardeşimi, kdramayayolculuk'u, mimliyorum. Keyifli günler^^

Share:

10 yorum

  1. Neşeli bir yazı olmuş. Ama Mask izle bitir derim. Söylediğin sonlara doğru biraz baydı ama güzel bitirdiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş bir araya sıkıştırmaya çalışayım o zaman. Yorumun için teşekkürler :>

      Sil
  2. 4. soruda ben de herkesi listelemiştim nerdeyse :D my girl güzeldi yaa başlangıç için iyi bence :) ben düşlerimin prensiyle başlamıştımm^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ayıramıyor valla hepsi bebeklerim :'))
      Düşlerimin Prensi birçok kişiyi kore dizileriyle tanıştıran diziymiş, methini çok duydum ben de. İzleyeceğim bir ara inşallah ben de :D

      Sil
  3. Ayy Blood konusunda katılıyorum dibine kadar! Ben de kendimi mimlemiştim sanırım Poşet yaptığı zaman ama unuttum gitti. Şimdi yeniden mimliyorum o zaman kendi kendimi :D Kardeşinin bloguna bakacağım hemen çok merak ettim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blood finalini beğenmeyenler derneğimize hoşgeldin :D
      Aa o zaman bu sefer ben mimlemişim gibi say kendini. Tekrar yapmak istediğini bilsem mimlerdim :D
      Eheh dersleri yüzünden bloga artık nadiren yazabiliyor kardeşim ama olsun :>>

      Sil
  4. Ben henüz Kore dizileriyle tanışamayanlardanım. izlemek istediğim o kadar Amerikan dizisi ve filmi varken Kore dizilerine hiç sıra gelmiyor. Belki uzun ve sıcak ve boş yaz günlerimde başlarım. o zaman tavsiyelerini isterim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dağıtmak, eğlenceli bir şeyler izlemek istediğinde öneri için hazırım :D Zaten 16 bölüm falan oluyor geneli. 3-4 oturuşta bitirip keyif almalık diziler :>

      Sil
  5. Sungkyunkwan scandal muthis bir dizi tarihi diye ben biraz onyargili baslamistkm ama gercekten mukemmel izlemelisin onu^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim izleniceklere tişikkürler Tuna:> Şimdi baktım da song joong ki de varmış:'))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!