Mim: Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku

yak yeniden yaz tekrar oku periodiclibrary
Merhabalar ^_____^
Dün son vizemi verdiğimden beri bloga ne yazsam ne yazsam diye düşünürken thegirlwhoreadtoomuch blogunda eğlenceli gözüken bir etkinliğe/oyuna/mime denk geldim ve ben de yapmaya karar verdim. Hemen kuralları söyleyeyim ve oynamaya başlayalım^^

Kurallar

1.Rastgele okumuş olduğun 3 kitap seç.

2.Seçtiğin kitaplardan hangisini yakacağına, yeniden yazacağına ve tekrar okuyacağına karar ver.

3.En az 3 tür tamamlayana kadar devam et.

Basit, değil mi? Ben tek başıma kitapları seçerken zorlandığım için açtım goodreadsteki okunanlar rafımı ve kardeşimden seçmesini istedim. Beni bayağı zor duruma düşüren seçimler yaptı sağ olsun...

Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku Tur #1
Yak: Göçebe
Ne diyebilirim ki? Üçünü de çok severek okuduğum için yakacağım kitaba karar vermekte aşırı zorlandım ve Göçebeye ihanet etmişim gibi geliyor. Yeniden yazılmaya ihtiyaç duymayacak kadar muhteşem ama tekrar okumayacağım kadar da uzun olduğu için seni yakıyorum, üzgünüm Göçebe...
Yeniden Yaz: Silber
Konu ve karakterler çok güzel sadece biraz çocuksu bir havası var kitabın. Yaştan kaynaklı sanırım. Olayların daha derin, karanlık bir şekilde işlenmesi karakterlerin yaşlarının büyütülmüş haliyle tekrar yazılsın diyorum.
Tekrar Oku: Yakut Kırmızı
İşin içine zamanda yolculuk girince mümkün değil ilk seferde taşlar yerine oturmuyor bende. O yüzden tekrar okursam aklımın takıldığı birkaç şey ortadan kalkar ve daha da zevk alırım kitaptan :>
Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku Tur #2
Yak: The 100
Valla bu sefer karar vermek bir saniyemi bile almadı. Güle güle The 100 özlenmeyeceksin.
Yeniden Yaz: Geek Kız 2
The 100'ı yaktığım, Lolayı da tekrar okuya koyduğum için geriye Geek Kız için yeniden yaz kalıyor sadece. Başka bir nedenim yok buraya koymak için.
Tekrar Oku: Lola ve Komşu Çocuk
Tekrar oku çünkü Cricket :')))))))))) Etienne :'))))))
Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku Tur #3
Yak: Benim Uzak Yıldızım
Aslında sevmiştim Benim Uzak Yıldızım'ı ama ne yapabilirim yarıştığı gruptaki rakipleri çok güçlü. Lilac ve Tarver kalbimizde yaşayacaksınız şş.
Yeniden Yaz: Iskarta
Yeniden yaz için seçmemin tek nedeni kitaba biraz daha duygu katmak. Evet kitap çok orijinal ve sürükleyici ama insan karakterle bağ kurmak, sevmek istiyor. Mesela Cricket söz konusu olunca gözlerimden kalpler fışkırıyor ya da Gölge ve Kemik serisinden Malyenin adı geçince bile sinirleniyorum ama Iskartadaki hiçbir karakter ne iyi ne kötü bu etkiyi göstermiyor. O yüzden Iskartayı yeniden yazıma gönderiyorum :>
Tekrar Oku: Ten
Ten'i okuyalı 6-7 sene olmuştur ama nasıl etkilemişse polisiye-gerilim türünde öneri istenildiğinde aklıma ilk gelen kitaplardan biri. Tekrar okumayı gerçekten istiyorum ama okuduktan sonra o eski etkisi silinir mi acaba diye de korkmuyor değilim.

Benim seçimlerim böyle oldu. Suleuzunderebiposetkitap, okuyanmuggleusengeckizinkitapligi,yorumcadisivampirellaninguncesi,  mymadmelondiarybuyuluayracsadevederin ve etkinliği yapmak isteyen herkesi davet ediyorum. Ciddiyim beğenenler hiç çekinmeden yapabilirler. Etkinlik görseli de kullanıma açıktır ^____^
Keyifli günler!


Share:

20 yorum

  1. ne ilginç mim yaaa değişik ama güzel de. taam yaparım sen ne kolay yapmışsın yaaa zor mim bu yaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hakkımı yiyorsun Deep hiç de kolay yapmadım ne kadar içim acıdı yakarken biliyor musun? :D
      Zor falan ama sen yaparsın Deep bekliyorum :>

      Sil
  2. the100 yakmana çok sevindim jfjg güzel etkinlikmiş hazır boşken yapayım ben de :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunca zaman yer işgal ettiği kabahatti kjklj

      Sil
  3. Yaa çok güzel bir mim olmuş gerçekten ve öncelikle davet için çoook teşekkürler ^.^ The 100 yaktığın iyi oldu, boşuna yer kaplamasın -_- Bi dakika, bi dakika, şimdi Lola'da da Etienne var mı o.O BİLDİĞİMİZ ETİENNE? Sweet-mother-of-god!! Ben niye o kitabı bekletiyorum o zamaaaannnn :/ Vizelerim biter bitmez davete icabet edeceğim canımcım, tekrar teşekkür ederim ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve rica ederim beğenmene gerçekten sevindim :')))
      Evet, evet bildiğimiz Etienne! Hani yarı Amerikan yarı Fransız ve İngilterede büyüdüğü için İngiliz aksanlı Etienne :'))) Ana karakter değil bu sefer ama yine de gözüktüğü sahnelerde bir kez daha aşık ediyor insanı kendine :>
      Sınavlarını güzelce halledip gel, seçimlerini merakla bekliyorum :>

      Sil
  4. Katıldım! Teşekkürler. = )
    http://vampirellaninguncesi.blogspot.com.tr/2016/04/tag-yak-yeniden-yaz-tekrar-oku.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, asıl zaman ayırıp katıldığın için ben teşekkür ederim :>

      Sil
  5. vaavv müthiş bir şeymiş bayıldım buna :) okurken ben neler seçerdim diye düşündüm de kitap belirlemek hele de yak kısmına seçmek zor be azizim :D ama yapıcam bunu inşallah çok teşekkürler mim içinn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah cidden insanın içi yanıyor yakarken ama güveniyorum sana Poşet yapabilirsin :D
      Rica ederiiiim :>

      Sil
  6. Tekrar okumak istediğin ilk iki kitap bu yılki okuma listemde ^^ İyi ki koymuşum demek ki ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okurken benim kadar zevk alırsın sen de o zaman :>>>> İyi okumalar şimdiden :>

      Sil
  7. Ya çok güzel olmuş mim :D
    Haftasonu hemen yapacağım :D Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim, dört gözle bekliyorum o zaman :D

      Sil
    2. http://usengeckizinkitapligi.blogspot.com.tr/2016/04/mim-yak-yeniden-yaz-tekrar-oku.html
      Yaptım ve gerçekten çok eğlendim, tekrardan teşekkür ederim :DD

      Sil
    3. Yaptığın için ben teşekkür ederiim ^____^

      Sil
  8. Sevgili Vampirellanın blogunga görünce ben de yapmak istedim: http://thecenterwillhold.blogspot.com.tr/2016/04/eglence-meglence-yak-yeniden-yaz-tekrar.html

    Çok eğlenceliydi, etkinlik için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yaparken eğlendiğine sevindim :>

      Sil
  9. Güzelmiş bu etkinlik. Ben de yapacağım. Teşekkürler mimlediğin için :-)

    Lola ve Komşu Çocuk okuma listemde. Bu sene kitap almayı düşünmüyorum ama seneye ilk alacağım kitaplardan biri olacak.

    görselini yazımda kullanırım ben. Görsel hazırlama konusunda yeteneksizin teki olduğum için ya internetten ya da takip ettiğim bloglardan görsel kullanıyorum. Bu da çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Şule, eğlenerek yaparsın umarım :>
      Blogunda kitap alışverişi yazısına rastlarsam bu yorumunu hatırlatacağım. Bu sene kitap almayı düşünmüyorum kısmını :D
      Ayy güle güle kullan :'))))) Hazırladığım görselleri başka bloglarda görünce mutlu oluyorum ben de :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!