Ay Sonu Değerlendirmesi: Şubat 2016

Rötarlı bir ay sonu değerlendirmesine hoş geldiniz ^____^ 
Martın neredeyse sonuna gelmişken ne alaka şubat değerlendirmesi diye düşünebilirsiniz. Çok da haklı bir düşünce olur ama 2016'nın bitiminde tüm ay sonu değerlendirmelerini alt alta sıraladığımda arada eksik ay olmasını istemiyorum. Bu yüzden geç olsun güç olmasın mantığıyla şimdi yazıyorum.

OKUNAN KİTAPLAR
Kitap Hırsızı-Markus Zusak | 474 sayfa | Puanım 4/5
Goodreads hesabımda şöyle bir yorum yapmışım şte küçük 1 gerçek--> bir okuyan pişman bir de okumayan." Bence bayağı açıklayıcı bir yorum olmuş. Hala okumadıysanız MUTLAKA okuyun. Yalnız dikkat kitap bayağı hüzünlü. Bittikten sonra bile sizi içine aldığı hüzün denizinden uzun süre çıkamıyorsunuz.
Başmeleğin Öpücüğü-Nalini Singh | 384 sayfa | Puanım 2/5
Şimdi düşünüyorum da kitap tam anlamıyla fos çıkmıştı. Böyle başından itibaren büyük bir olaydan hatta Elena için ölümcül olabilicek bir olaydan bahsedilip duruldu ama o olay gelince de çok üstünkörü anlatıldı. Tam bir hayal kırıklığıydı anlayacağınız.
Devrimin Kızı-Amy Engel | 264 sayfa | Puanım 2,5/5
 Birinci kitap öyle bir yerde bitmişti ki herkesin devam kitabından beklentisi tavan olmuştu. Ne yazık ki Devrimin Kızı bunu karşılamadı. Çitin öteki tarafındaki yaşamın daha çetin olmasını bekliyordum ama hiç de öyle değildi. Kitabın adının Devrimin Kızı olmasına rağmen Ivy pek de etkili değildi sanki. Ne bileyim birtakım olaylar sonucunda ortalık boş kaldı ve Ivy ile Bishop da bu boşluğu doldurdu. Yönetimi ele geçirmek için kanlı mücadeleler yaşanmadı ya da plan üstüne planlar kurulmadı. Bu yüzden bana sıkıcı geldi kitap. Ben karakterlerin daha baskın olmasını, hareketleriyle olaylara yön vermelerini seviyorum.
Kızıl Kraliçe-Victoria Aveyard | 388 sayfa | Puanım 3/5
Kızıl Kraliçe için ayrıca yorum girmeyi planladığım için pas geçiyorum şimdilik.
Yorum için kitabın adına tıklayabilirsiniz :>

OKUNAN MANGALAR
Orange-İchigo Takano | 192 sayfa | Puanım 3,5/5

İZLENEN FİLMLER
Inside Out (Tersyüz) | Puanım 5/5
Bu kadar beklettiğime gerçekten üzüldüm. Bu kadar orijinal bir konuya sahip başka bir animasyon gelmiyor aklıma. LÜTFEN İZLEYİN.

İZLENEN DİZİLER
Oh My Ghost  |  1x04-1x16 | 13 bölüm
The 100 | 3x03 | 1 bölüm
Cheese In The Trap |  1x09-1x14 | 6 bölüm
Master's Sun  | 1x15-1x17 | 3 bölüm
Sixteen  | 1x01-1x10 | 10 bölüm
Aslında Sixteen bir dizi değil bir kız grubu oluşturmak amacıyla yapılmış bir yarışma ama ayrı kategori açmak istemediğim için buraya sıkıştırdım. Geçen sene çıkış yapmış olan kız grubu Twice'ı seviyorsanız ya da dinliyorsanız izlemenizi öneririm. Gruptaki her üyeyi daha yakından tanıma fırsatı sunuyor Sixteen.
Shadowhunters | 1x04 | 1 bölüm
Mask | 1x01-1x17 | 17 bölüm

Şubatı bu şekilde geçirmişim. Ben sonuçtan memnun kaldım açıkçası hem izlemiş hem okumuşum daha ne olsun :D


Share:

26 yorum

  1. kitap hırsızı yorumuna bayıldım :) ayrıca beğenmiş olmana da ayrı bi sevindim :) devrimin kızıyla ilgili aynı şeyleri düşünüyoruz. kızıl kraliçeyi de çok merak ediyorum sevdin mi onu yazsaydın bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh teşekkürler o kadar güzeldi ki beğenmeme gibi bir ihtimalim yoktu :>>
      sanırım herkes bu şekilde düşünüyor devrimin kızı hakkında :D çok yazık oldu seriye.
      5 üzerinden 3 vermişim kızıl kraliçeye yani o kadar çok bayılmamakla birlikte seriye devam etmeyi düşünüyorum :D

      Sil
  2. dizi listen çok iyimiş he. senin blog favorilerimden biliyon muuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yyya utandırıyorsun deep, çok teşekkürler :')

      Sil
  3. son yazıma bi baksan yaa :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloğunu takipdeyim bana da beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, mutlaka uğrayacağım :))

      Sil
  5. deeptone'un sayfasından öğrendim sizi.İzleyeniniz oldum. Ben de öykü, anı, deneme, gezi ve köşe yazılarım ile yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan www.acemidemirci.blogspot.com adresli bloguma bekleri. Hüdaydalı selamlarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeye başladığınız için teşekkürler, ben de iade-i ziyaret edeceğim mutlaka :>

      Sil
  6. Ya tam bana göre bir blogmuş bu! :) Diziler, kitaplar... Süper! :)

    Ben de beklerim... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :>>
      Ziyaret edip kitabınızı okuma listeme ekledim bile :))

      Sil
  7. Ooo ne güzel bir şubat olmuş o öyle :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba kitap hırsızının filmini izlemiltim müthiş bşr film ? Sonunda da da ağlamıştım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde film uyarlamalarını beğenmem ama Kitap Hırsızınınki çok güzeldi, ben de duygulanmıştım bayağı. Ayrıca filmi sevdiyseniz kitabı okumanızı dehşetle öneririm :>

      Sil
  9. Bu yazını gördüğümde ben de şubat ayında okuduklarımı yazmamıştım. "Neyse tek geç kalan ben değilmişim." diye sevinmiştim ama o yazıyı hâlâ yazamadım, mart da bitti :-) Bir ara yazarım umarım.

    Kitap Hırsızı kitaplığımda okunmayı bekliyor. Bu aralar hüzünlü bir kitap okumak istemediğim için bekleteceğim ama güzel bir kitap olduğunu duyduğuma sevindim.

    Ters Yüz benim de çok sevdiğim bir film oldu. Animasyonları zaten severim, böyle senaryosu mükemmel olan animasyonlara bayılıyorum.

    Şimdi mart değerlendirmeni bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli olarak yorumlarını takip ettiğim kişilerdensin Şule. Geç de olsa neler okuduğunu ve yorumlarını görmek isterim :))
      Kitap Hırsızının zamanlamasını iyi ayarlamak gerekiyor. Zaten moralman düşükken okuyunca iyice bir depresif ruh haline bürünüyor insan :D
      İnşallah martı çok geciktirmeden yazacağım. Aynısını senden de bekliyorum :D

      Sil
  10. her şey yolunda de miiii :)

    YanıtlaSil
  11. kitap hirsizini yorumundan sonra nisan okunucaklarima ekledim jfjdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüntü sonucu oluşabilecek hiçbir hastalığın yükümlülüğünü kabul etmiyorum şimdiden söyliyim jklghj
      öhö bu arada diyorum ki bloguna bir baksan hani yıllaar önce bir yorum yapmış olma ihtimalim var da :D

      Sil
    2. yorumu nasıl atlamışım ya :< blogum çürüdü burda gerçekten jfhj şimdi yazıyorum bir yazı :D

      Sil
  12. Oh My Ghost ve Cheese in the Trap çok güzeldi. O hayalet kızın hareketleri falan beni çileden çıkarmıştı bir ara. :D Yoo Jung ah o dizinin sonu öyle olmamalıydı. :/ Kitap Hırsızı önce filmini izleyeceğim sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hayalet kızımız benim favorim olmuştu dizide. Hayalet için sonu çok daha başka olsaydı keşke ama :(
      Ben hala Cheese in the trap'in finalini izlemedim ya herkes çok kötü dediği için finale. Bir yanım diziyi güzel hatırlamak istediği için finali izleme diyor diğer yanım ise meraktan ölüyor herkesin bu kadar sevmediği şey ne olabilir diye :D
      Şimdiden iyi seyirler o zaman site^^

      Sil
  13. Bence de harika geçmiş Şubatın senin :D Inside Out cidden çok güzeldi ya ne özgün konuydu o öyle, eğlenerek izlemiştim.. Master's Sun'ı iki yıl önce mi ne izlemiştim ama şimdi annemlere izletiyorum, çok güzel dizi ya. Sen beğendin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar deydi mart ayım çok verimsiz oldu bu sefer de :D İnternette falan izlerken hiç fark etmediğim şeyler gördükçe daha bir sevdim filmi bir de :'))
      Ya Master's Sun sevilmez mi<33333 Sadece sonlara doğru birkaç bölüm aaaa drama bağladılar demiştim ama neyseki sonunu çok güzel bir şekilde toplayıp bitirdiler :')

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!