Ufak Bir Kaçamak

Şu an son ana bıraktığım proje ödevini yapmam gerekiyor ama kafam o kadar durmuş bir halde ki tek bir gıdım bile ilerleyemiyorum ödevde. En iyisi ufak bir ara verip blogger ve twitterı kontrol etmek dedim. İki sosyal mecrada da beni mutlu eden şeylerle karşılaşınca bunları sizinle de paylaşmak istedim. Peki neymiş bunlar?

1. Twice'ın Geri Dönüşü
Şu sıralar geri döneceğini biliyordum Twice'ın ama bugün olduğu aklımdan çıkmış ve twitterda Cheer Up'ın yayınladığını görünce koşa koşa youtube'a gittim ve BOOOM! Çok ama çok güzel olmuş. Hele müzik videosunun konsepti beklentilerimin çok ama çok üstünde çıktı. Tek klipte 9 farklı konsept kullanmış bebeklerim :'))) Ben başa sarıp sarıp izliyorum siz de izleyin.

2.Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku Miminin Yayılması
Mimin her yapılışında daha da mutlu oluyorum. Benim mimlediklerim ve mimlediklerimin mimledikleri derken yavaş yavaş yayıldı. Sevdiğim birçok blogun yaptığını gördüm. Unutmadıkça hepsini google+'da paylaşmaya çalışıyorum. Anasayfamda mim arka arkaya üç kişi tarafından yapıldığını görünce ne kadar sevindiğimi tahmin edemezsiniz :')) Mimi yapmaya değer gören, yapan herkese teşekkürler ^____^
Evvvet şimdi benim için projeye geri dönme vakti T__T


Share:

7 yorum

  1. ödevinde başarılar ^^ bu mim'i ben de yapmak istiyorum ama yakın zamanda hiç vaktim yok :/ Ama illa ki sıra gelecek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :>
      Geç olsun güç olmasın merakla bekliyorum senin cevaplarını da :))))))

      Sil
  2. Mimlerde senin görselin kullanıldığı için ayrıca seviniyorsundur. Ben de görsel hazırlamayı öğrenmeliyim. Güzel projelerim var ama görseli olmayınca çok etkili olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh tam üstüne bastın Şule :))) Görselin kullanıldığını görünce sevincim ikiye katlanıyor adeta :D
      Çok bildiğimi iddia edemem ama eğer yardıma ihtiyacın olursa her zaman müsaitim ben. Elimden geldiğinde yardım etmeye çalışırım görsel hazırlama konusunda. Yeter ki o projeler hayata geçsin :D

      Sil
    2. Teşekkürler. İhtiyaç duyduğumda sana başvuracağım :-)

      Sil
  3. merhaba,blog keşif etkinliğinden geldim.
    bloğuma bekliyorum=)
    projenizde başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğiniz için teşekkürler, uğrayacağım ben de :)))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!