Pinuccianın Bahar Okuma Şenliği 2016: İlk Yarı Finali


İlk rapor verme zamanı geldi çattı. Bir ara okurum okurum diyip yine okuyamadığım bir şenlik oldu. Sağlık olsun ikinci yarıda artık belki hızlanırım (hızlanmadı.)
Olumlu yönden bakarsak puan hesaplama kısmı pek bir kolay oldu bu sefer :D
9. Kategori (10 puan): Gilmore Girls listesinden bir kitap. (Listeye buradan erişebilirsiniz)

Dr. Jekyll ve Mr. Hyde'in Tuhaf Hikayesi- Robert Louis Stevenson / Kırmızı Kedi Yayınları / 119 sayfa
22. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.
300 sayfadan kalın kitaplar
Sadist-Stephen King / Altın Kitaplar / 344 sayfa

Audreyi Bulmak-Sophie Kinsella / Artemis Yayınları / 322 sayfa

PUAN
Toplamda 3 kitap okuduğum için 30 puan
Toplamda 785 sayfa okuduğum için 7 puan
TOPLAMDA 37 puan T_T

Share:

6 yorum

  1. Daha yolun yarısındayız ama.. İkinci yarı için fightinggg!! ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmayan candan ümit kesilmez :p Fighting!

      Sil
  2. Ben bu şenliğe artık puan almak çok okumak için değil kategorilere göre okumak hoşuma gittiği için katılıyorum. Benim için önemli olan katılmak. Sanırım sen de öyle düşünüyorsun.

    Ben de senin gibi "Oooo çok zaman var, bu kitapları hep bitiririm." diyorum. Sonra da "Zaman ne çabuk geçti ya, daha doğru dürüst kitap okuyamadım." diyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın galiba. Bir tür alışkanlık haline geldi şenlikler benim için. Puanım hep yerlerde sürünse de katılmadan edemiyorum. Neyse en kötü alışkanlığımız bu olsun :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!