52 Week Money Saving Challenge Sonuç ve Kocaeli Kitap Fuarı

Merhabalar ^____^
Haftalarca bloga yazı yazmamanın acısını iki gün aralıklarla bloga yazı girerek çıkarıyorum. Aman nazar değmesin daha yazmak istediğim çok şey var *-*
periodiclibrary 52 week money saving challenge

Gelelim bugün burada toplanmamızın nedenine *öksürür* Şuradaki yazımda 52 week money saving challenge nedir ne değildir, yenilir mi yutulur mu bahsetmiştim. İlk başta amacım challenge'a 5-6 ay devam etmekti ama daha erken pes ettim tam da benden beklenileceği gibi :D Olsun 14 hafta devam etmek de bir başarıdır. Sanırım. 
periodiclibrary
Kocaeli kitap fuarı geldi çattı. Zaman artık 52 week money saving challenge ile biriktirilen parayı yeme zamanıdır. Kendime liste hazırladım o kalabalıkta neler alacağımı unutmamak için ama çook iyi bir indirim görürsem listeyi ufaktan bozabilirim. Eğer "Bunu mutlaka almalısın" dediğiniz kitaplar varsa söylemeye çekinmeyin ^___^
kocaeli 8. kitap fuarı periodiclibrary
Yarın yorgunluktan yazıcak vakit bulamam büyük bir olasılıkla ama birkaç gün sonra fuar alışveriş yazısı gelir. Beklemede kalın! ^___^

Share:

10 yorum

  1. 14 hafta az değil tabii. Hele ki o para kitaplara gidecekse kesinlikle harcanmalı. Alışveriş yazısını bekliyorum bakalım listeden ne kadar sapacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni temin ederim hepsi kitaplara harcandı ^____^
      Birkaç güne kalmaz yayınlarım yazıyı. *Spoiler* Baya saptım listeden D

      Sil
  2. Yine de başarılı olmuşsun :D
    Ben ilk 52 Week saving challenge'ını paylaştığın zamanı hatırlıyorum.Gözüm korkmuştu da böyle bir işe kalkışmamıştım :D Ama senin adına sevindim.Baya güzel yapmışsın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke başlasaymışsın ne kadar birikse kar olurdu ^___^
      Teşekkür ederim :D

      Sil
  3. Ben 14 hafta bile dayanamazdım sanırım :D Benim de kitap kumbaram var ama çok kısa aralıklarla boşalıyor içi ne yazık ki :D Fuar yazını merakla bekliyorum öyleysee ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden bilemezsin bir bakmışsın 52 haftayı tamamlamışsın :D
      O zaman sana anca kırınca parayı alabileceğin kumbaralardan gerek. Kumbaraya kıyamayıp biriktirirsin :D
      Birkaç güne gelicek inşallah :>

      Sil
  4. Filli kumbaranın aynısı bende de vardı ve kırıldı. :/ Hala onun kadar büyük ve güzel bir kumbara bulamadım maalesef. bir ara yine bi milyonculara bakarım belki. :D 14 hafta gerçekten uzun bir süre tebrikler. ^.^

    Kitap önerirken genelde çekiniyorum karşı taraf beğenmezse diye. Ben genelde Kayıp Rıhtım'a bakarak kitap seçiyorum, gerçekten çok kaliteli kitapları inceliyorlar. Hatta son alışverişimde tamamen Kayıp Rıhtım'dan görüp beğendiğim kitapları aldım. Şimdiden iyi gezmeler, keyifli okumalar. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hadi ya :/ Neredeyse bir on senedir falan var o filli kumbara. Kırılırsa çok üzülürüm :(
      Takip etmeye çalışıyorum ben de Kayıp Rıhtımı ama bayağı ağır fantastik okuyorlar genelde. O yüzden emin olamıyorum acaba ben de sever miyim diye. Ben az da olsa kitapta romantik ögeler olmasını seviyorum :D
      Teşekkür ederim ^_____^

      Sil
  5. Evet, kitap fuarı yazısını bekliyoruz. Merak ediyorum, nasıl geçti, neler aldın. En kısa zamanda yaz lütfen :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç gündür yazmaya çalışıyorum ama illa bir aksilik çıkıyor. İnşallah bu gece paylaşıcam ama :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!