Kitap Yorumu: Audrey'yi Bulmak-Sophie Kinsella


Audrey'yi Bulmak sayesinde Sophie Kinsella ile tanışma fırsatı buldum ve kesinlikle çok sevdim. Esprili dili sayesinde keyifli bir okuma oldu benim için. Tam reading slumpa giriyordum ki Audrey kurtardı ghjdj
 Kitap Audrey'nin annesinin çıldırıp Audrey'nin abisi Frankin laptopunu camdan atmaya kalkışmasıyla başlıyor. Ardından 3 ay geriye gidip anlatmaya başlıyor.
Bu süreçte Audrey ile tanışıyoruz. Kendisi sıradan bir genç kız.Tabi anksiyete sorununu saymazsak. Okulda yaşadığı bir olaydan sonra anksiyete sorunu ortaya çıkıyor ve o zamandan sonra doktor görüşmeleri hariç evden hiç çıkamıyor Audrey. O kadar ki insanlarla göz göze gelmemek için evin içinde bile siyah gözlüklerle dolaşıyor. 
 Abisi Frank ise LOC bağımlısı. LOC dünyaca ünlü bir bilgisayar oyunu ve düzenlenicek bir turnuvada kazanana yüklü bir miktar para ödülü var. Frank ve takım arkadaşı Linus sık sık bir araya gelip LOC oynuyorlar. Yine bir arada oynadıkları günlerden birinde Linus ve Audrey tanışıyorlar ama pek de tahmin ettiğiniz gibi romantik, ilk görüşte aşk kokulu bir tanışma olmuyor ve olaylar başlıyor.
 Anksiyete gibi ciddi bir hastalık hakkında ufak da olsa bilinçlendirmesi, akıcı dili, karakterlerin sıcak oluşu ile benden 5 üzerinden 3 yıldızı kapıyor ^__^

Share:

10 yorum

  1. konusu ilginç yazarı da severim alıp okuyacağım..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın kız :D Bir başka blogda okumuştum yorumunu bu kitabın ama bu kadar heveslendirmemişti beni :D Kısa ama etkili bir yorum olmuş yani çok sevdim ^.^ Yazarın bir kitabını okudum sanırım.. Emin olmamakla birlikte Pasaklı Tanrıça da bu yazarındı diye hatırlıyorum ama... O kitap da çok güzeldi, beğenmiştim.. Neyse, bu kitapta listemdeydi ama okumayı daha çok istiyorum sanırım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafla çok uğraşmıştım çekmesi, düzenlemesi falan.O yüzden yorum aceleye gelmişti ya yoksa alıntı falan ekleyip biraz daha uzatıcaktım :D Ama beğendiysen sorun yok demektir :D
      Pasaklı Tanrıçanın methini duydum okumak istiyorum ben de. Böyle çerezlik, eğlenceli kitapları okumak kafa dağıtmak için birebir :D

      Sil
    2. Aynen aynen, Pasaklı Tanrıça'yı bir gecede bitirdiğimi hatırlıyorum :D Unutması da kolay oluyor, kafada fazlalık yapmıyor söylemesi ayıp :D

      Sil
    3. Değil mi? :D Okurken eğlendiriyor bitince de kafanda yer tutmuyor en sevdiğim :D

      Sil
  3. Ya ben de Sophie Kinsella okumak istiyorum bir ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir Blogger Okuyor etkinliğinde birlikte okuruz :))

      Sil
  4. I've got your number diye bir kitabı var, onu merak ediyorum en çok da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duyuyorum merak ettim bakacağım şimdi :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!