Sweet Summer 2016 Challenge: 3 Ayda 15 Kitap

Merhabalar ^____^
Yaz yaklaştıkça birçok okuma etkinliği de oluşturulmaya başlandı. Bunlardan biri de vampirellanınguncesi ile thecenterwillhold'un birlikte düzenledikleri, 3 ayda 15 kitap okumayı hedefleyen Sweet Summer 2016 Challenge! Blogu olmayan ama katılmak isteyenler de unutulmamış. Herhangi bir sosyal medya hesabıyla #sweetsummer2016 tagini kullanarak etkinliğe katılabilirsiniz. Ben de elimden geldiğince hem burada hem instagramda hem de twitterda güncel olmaya çalışacağım. Şimdi gelelim seçtiğim kitaplara!

1-İçinde deniz geçen bir kitap: Yolun Sonundaki Okyanus-Neil Gaiman
2-Bir yol hikayesi-
3-Bu yıl film uyarlaması vizyona girecek bir kitap: Bayan Peregrine'ın Tuhaf Çocukları-Ransom Riggs
4-Bir günde bitebilecek bir kitap: Olağanüstü Bir Gece-Stefan Zweig
5-Birden fazla yazara sahip bir kitap:
6-Okuduğun kitapta geçen bir kitap:
7-Bu yıl yayımlanan bir kitap: 
8-Her zaman gitmek istediğin yerde geçen bir kitap:
9-Başladığın bir serinin devam kitabı:
10-Kapağını beğendiğin bir kitap: Eşekarısı Fabrikası-Iain Banks
11-Daha önce hiç okumadığın bir yazarın kitabı: Locke Lamoranın Yalanları-Scott Lynch
12-Herkesin okuduğu senin ancak okuyabileceğin kitap: Muhteşem Gatsby- F. S. Fitzgerald
13-Gerçek bir hikayeye dayanan bir kitap:
14-Kitaplığında uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitap:
15-Tekrar okuyacağın bir kitap: 
Liste güncellenecektir.

Share:

10 yorum

  1. "12-Herkesin okuduğu senin ancak okuyabileceğin kitap: Muhteşem Gatsby- F. S. Fitzgerald"

    Bunu ben de yeni okuyanlardanım. Çocukken İngilizce kısaltılmış şekliyle okumuştum sadece. = ) Fakat gerçekten muhteşem bir şeymiş bu Muhteşem Gatsby. Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusunu da tam bilmiyorum hala. Umarım severim ben de^^ Filminde Leo olduğu için izlemek istiyorum ne zamandır ama önce kitap sonra film düzenini bozmak istemediğim için izleyemiyorum :)))
      Teşekkürler^^

      Sil
  2. Okuma etkinliklerine bayılıyorum. Şimdiden bahar okuma şenliği bitse de yaz okuma şenliği başlasa, okuma listesi yapsam diyorum :-) Pinuccia'nın okuma şenliği varken buna katılmayı şimdilik düşünmüyorum ama eğer o şenlik olmazsa beni de aranızda görebilirsiniz :-)

    Keyifli okumalar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sen sırf bu etkinliğe de katıl diye Pinuccianın okuma şenliklerini iptal ettirdim :P Şaka bir yana şenliklerin bitmesine çok üzüldüm. Benim için vazgeçilmez bir alışkanlığa dönmüştü her ne kadar listelere bağlı kalamasam da.
      Teşekkürler^^

      Sil
    2. Başka bir blogger onu devam ettirecek sanırım. Olmadı kendim liste yapar ona göre okurum :-)

      Sil
    3. Aa öyle mi? Çok sevindim bu habere ^____^ Okuma listeleri bitmez bizde daha 2016 Reading Challenge da var :>

      Sil
  3. Güzel bir etkinliğe benziyor, teşekkürler!
    blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu gfcde takibe aldım bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim :>
      Mutlaka uğrayacağım ben de, keyifli bloglamalar ^____^

      Sil
  4. Bahar Şenliği beni yordu ya nedense -_- Bu arada mimlendin canikomm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama iyi okudun yine de :D
      En kısa sürede yapıcam inşallah çok tişikkürler^^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!