Pazar 6'lısı Geri Döndü!

Evvvet yanlış okumadınız sevgili Periodic Library sakinleri! Çoktandır geri dönmesini beklediğiniz (abartıyorum), pazar günlerinin tadı tuzu (biraz daha abartıyorum) Pazar 6'lısı yeniden bizlerle! Okul telaşı sona erdiğine ve biraz da dinlendiğimize göre sanıyorum ki artık Pazar 6'lısına devam etmenin vakti geldi. Sizi bilmem ama ben pazar günleri seçim yaparken kafa patlatmayı hatta seçmediğim kitaplar için vicdan azabı çekmeyi bile özledim. Umarım siz de özlemiş ve geri döndüğü için sevinmişsinizdir. Yeni logomuz ve temalarla ben oldukça heyecanlıyım! E o zaman ne duruyoruz, oturmaya mı geldik? Gelsin yeni temalar!

Nasıl, beğendiğiniz mi? Katılımlarınızı bekliyorum ^_____^
Bunlar da logomuzun renk alternatifleri. Seçin, beğenin, gözlünüzce kullanın :>





Share:

12 yorum

  1. Yaaaa ne abartması kızımm! Çok sevindim vallahi ya :D Logolara ba-yıl-dım ^.^ Ayrıca blog başlığın da çok sevimli olmuş! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok mutlu oldum beğenmene Gözde :'))) Öyleyse haftaya pazar yazını bekleyeceğim? :D
      O başlık ne uğraştırdı öyle bir bilsen. Ama güzel duruyorsa değmiş demektir uğraştırdığına :>

      Sil
  2. Şimdi buralarda yeni olduğumdan sormak istedim :) Bizde kendimize uyanı seçip yapabiliyor muyuz yoksa bütün hepsini mi yapmak lazım ''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi soruyu tam anlayamadım ama kısaca pazar 6'lısını özetlemek gerekirse; her hafta pazarın kendine özel bir teması oluyor ve isteyen herkes bu temaya uygun 6 adet şey seçiyor. Diyelim ki bir hafta katıldınız bir sonraki hafta da illa katılacaksınız diye bir şart yok. Yani her şey sizin keyfinize bağlı aslında :D Burada önemli olan aynı günde hepimizin aynı tema hakkında bir şeyler yazması ve diğer insanlara da fikir olması :))
      Umarım anlatabilmişimdir :)

      Sil
    2. Çok güzel açıklamışsın tam sorumun cevabı teşekkürler katılmayı düşünüyorum umarım yapabilirim:))

      Sil
    3. Rica ederiiim ^___^
      Mutlaka bekliyorum yazını :>

      Sil
  3. Valla ben kendi adıma pazar 6'lısı yazılarını özlemiştim. Geri döndüğüne çok sevindim. Yeni logolar da çok güzel olmuş. Şimdiden kategorilere ne yazacağımı düşünmeye başlıyorum.

    Bu arada senin başlık resmin de değişmiş. O da çok güzel olmuş. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar 6'lısının en sıkı takipçilerinden biri olan senin yazılarını özledim ben de^^ Yine keyifle yaparız seçimlerimizi umarım :))
      Eheh çok teşekkürler. Pembe ve turunca cırt, genelin beğenisine pek de hitap etmeyen renkler olunca dedim birkaç alternatifimiz de olsun. Herkes bloguna en uygun olanını kullansın :))
      Kendimi hala blog camiasında yeni saydığım için kendimi tavsiye verebilecek yerde görmesem de senin tecrübelerine dayanarak vereceğin tavsiyeleri merakla bekliyorum ^___^
      Çok teşekkürler Şule. Temayı tamamen değiştirmeyi göze alamayınca ufak birkaç şeyi değiştirdim ben de :)))

      Sil
  4. Hayırlı bayramlar. Ben de katılmak isterim bu etkinliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, size de hayırlı bayramlar ^____^
      Tabii ki hoş geldiniz şimdiden :> Pazar günü yazınızı bekliyorum o halde :>

      Sil
  5. Etkinlik oldukça keyifli duruyor, sanırım bu haftayı kaçırdım ama bende katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta ülkenin malum durumu yüzünden biz de yapmadık zaten. Kaçırdığın bir şey yok yani :))) Haftaya katılımınızı bekliyorum :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!