Pazar 6'lısı: Alışveriş Sepetinizdeki 6 Kitap

Merhabalar ^_____^
Geçen haftanın ülkenin içinde bulunduğu acı durum yüzünden Pazar 6'lısını yapmadık. Geçen haftanın temasını ileriki ayların temasına dahil etmeyi planlıyorum. Bir aksilik çıkmadığı sürece şurada belirttiğim temalar geçerli olucak.
Gelelim bugünün teması olan Alışveriş Sepetinizdeki 6 Kitaba. Bonus olsun diye seçtiğim kitapları internetteki satış fiyatlarıyla birlikte paylaşmak istiyorum. Başlayalım öyleyse! 
1.Büyünün Rengi-Terry Pratchett
Liste fiyatı: 20 tl
İlknokta fiyatı: 13 tl D&R fiyatı: 14,60 tl OkuOku fiyatı: 16 tl İdefix fiyatı: 14,60 tl Kitapyurdu fiyatı: 16 tl
Diskdünya serisinde uzun zamandır gözüm var ama aynı zamanda başlamayı da gözüm yemiyor. Şuradaki okuma sırasına bakarsanız nedenini anlayacaksınızdır :> 
2.Dikenler ve Güller Sarayı-Sarah J. Maas
Liste fiyatı: 27,50 tl (YUH)
İlknokta fiyatı: 20,63 tl D&R fiyatı: 20,90 tl OkuOku fiyatı: 20,07 tl İdefix fiyatı: 20,90 tl Kitapyurdu fiyatı: 20,63 tl
Bakarken bile gözlerimden kalpler fışkırıyor resmen. Saraj J. Maas şu ana hiçbir kitabında hayal kırıklığına uğratmadı beni. Bundan sonra da uğratacağını sanmıyorum ve bu kitabı deli gibi istiyorum.
3.İçimdeki Müzik-Sharon M Draper
Liste fiyatı: 14 tl
İlknokta fiyatı: 11,20 tl D&R fiyatı: 9,80 tl OkuOku fiyatı: 10,22 tl İdefix fiyatı: 10,64 tl Kitapyurdu fiyatı: 10,50 tl
Hüzünlü, gerçek yaşamdan ilham alınan bir konusu var. Hem de Pinuccianın yaz okuma şenliği listemde olan bir kitap. 
4.Uyku-Haruki Murakami
Liste fiyatı: 35 tl
İlknokta fiyatı: 26,25 tl D&R fiyatı: 24,50 tl OkuOku fiyatı: 25,55 tl İdefix fiyatı: 26,60 tl Kitapyurdu fiyatı: 26,25 tl
Sevdiğim bir arkadaşım konusunu anlattığından ve tavsiye ettiğinden beri aklımda olan bir kitap Uyku. Daha önce hiç Murakami kitabı okumadım, iyi bir başlangıç olacağını umuyorum.
5.Limonlu Pastanın Sıradışı Hüznü-Aimee Bender
Liste fiyatı: 23 tl
İlknokta fiyatı: 16,10 tl D&R fiyatı: 17,48 tl OkuOku fiyatı: 16,55 tl İdefix fiyatı: 17,48 tl Kitapyurdu fiyatı: 14,95 tl
Kitap kulübünde kaç seferdir öneriliyor ama seçilemedi bir türlü. Kapağından ve adından pek belli olmasa da fantastik bir yanı da var kitabın. Tahminimce dram yönü ağır basıyor ama.
6.Oz-Adam Fawer
Liste fiyatı: 25 tl
İlknokta fiyatı: 20 tl D&R fiyatı: 16 tl OkuOku fiyatı: 18,25 tl İdefix fiyatı: 18,25 tl Kitapyurdu fiyatı: 18 tl
Olasılıksız ve Empatiden sonra Adam Fawer ne yazsa okurumculardan biri de benim. Gerçi okuyanlar Oz'un Adam Fawer'ın diğer kitaplarına benzemediğini söylüyorlar ama...sonuçta ADAM FAWER NE KADAR KÖTÜ OLABİLİR Kİ?

Aslında istediklerimin hepsini yazsam şöyle bir görüntü ortaya çıkar ama şimdilik 6 tanesiyle idare etmeye çalışalım :D

Öyle işte, temayı beğendiyseniz yapmaya çekinmeyin lütfen ^___^ Hatta yazınızın linkini yorumlara bırakabilirsiniz. Keyifli günler!
Katılımcılar

Share:

17 yorum

  1. 4 ve 5i ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ki bir an önce kavuşuruz kitaplara :>>

      Sil
  2. Tam yazımı bitirdim yayınlamak için blogumun sayfasını açtım ki senin yazını gördüm. Ben de geçen haftayı yapmadık diye geçen haftanın kategorisine göre yazmıştım :-( Sana mail atıp soracaktım sonradan üşendim. Neyse hazırda yazılmış bir yazım oldu. Bu kategoriyi de yazarım hemen. Almak istediğim kitapları soruyor, bundan kolay ne var :-)

    Murakami'nin sadece İmkansızın Şarkısı kitabını okudum. Onuda on yıl önce okuduğum için çok detaylı hatırlamıyorum. Şimdi elimde Kadınsız Erkekler var. Eğer güzelse Uyku'yu da okumak isterim.

    Diğer kitaplar hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama Oz benim de listemde olacak. Yazarın iki kitabını da o kadar beğendim ki yeni kitap çıkarmasını yıllardır bekliyordum. evet, okuyan arkadaşlar kitabı beğenmemiş ama dediğin gibi ne kadar kötü olabilir ki?

    Bu arada kitap kulübü demişsin. Kitap Ağacı mı yoksa farklı bir oluşum mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok üzgünüm Şule. Keşke hafta içi haber verseydim :/ Geçen haftanın kategorisini yapsak diğer temalar da bir hafta ileri kayıcaktı ve sıkıntı olur diye hiç bozmayalım dedim tarihleri.
      Uykuya kavuşur da okursam blogumda Murakamiye yer vermeden geçmem diye düşünüyorum. Güzel çıkarsa mutlaka haberdar ederim :))
      Biz beklentiyi düşük tutalım Oz'u okurken de güzel çıkarsa ne ala kötü çıkarsa da çok hayal kırıklığına uğramayız :D
      Yok hayır Kitap Ağacı değil. Twitterda başlattığımız sonra da Goodreadste devam ettirdiğimiz Timeline Readalong adlı bir kulüp :))

      Sil
  3. Üşenmedim hemen senden sonra yazdım yazıyı ^^
    http://ruyakitaplik.blogspot.com.tr/2016/07/pazar-6ls-alsveris-sepetinizdeki.html
    Ayrıca ben Oz'u okudum dediğin gibi bir kesim beğeniyor bir kesim beğenmiyor malesef..
    Senin listen de çok güzel olmuş.Keşke piyango vursa da hepsini alabilsek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsın yazarak :D Yarın bakacağım listene mutlaka. Sen beğendin mi peki?
      Keşke...Gönül istiyor ki sepette ne var ne yok sipariş et gitsin ama işte şartlar el vermiyor :D

      Sil
  4. 2.ve 3.yü uzun zamandır istiyorum *-* Bir an önce alırım inşallah🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :> Hepimiz listelerimizdeki kitaplara hemencecik kavuşsak keşke :')

      Sil
  5. Yalnız o ilk kitap benim de gözümü korkuttu :D
    Kitaplar için belirtilen fiyatlar ayrı güzel olmuş. En kısa sürede kitaplarımıza kavuşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü yan kitap falan korkutucu ama okuyan herkes çok beğeniyor. Hatta efsane bile denilebilir :D
      Teşekkürler, umarım :D

      Sil
  6. Merhaba ben de katıldım :) http://fgofilmdizianime.blogspot.com.tr/2016/07/pazar-6lisi-alisveris-sepetimdeki-6.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki katıldınız, Hoşgeldiniz aramıza :))

      Sil
  7. Terry beyamcanın iki kitabını okumuş ve ikisini de çok sevmiştim, umarım seversin, bunu da merak ettim. Oz'u da okumaya çok korkuyorum çünkü olasılıksız ve empati beş yıl önce okumuş ve çok sevmiştim, hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum. Okuduğunda yorumlarını bizimle paylaaaaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severim. Böyle çok ünlü kitapları falan sevmeyince kendimde kusur arıyorum sonra ben mi anlamadım olayı acaba diye :D
      Okuyabilirsem paylaşmaya çalışacağım :)))

      Sil
  8. Oz alınacaklar listemde..

    YanıtlaSil
  9. Eheh kitap kurtlarının bir temsili tam olarak :D Umarım bir an önce okuyabiliriz :>>>>

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!