Pazar 6'lısı: Ekim Temaları

Ben artık günlerin geçiş hızına yetişemez oldum. Daha eylül temalarını dün yayınlamış gibi hissediyorum ama ekim geldi çattı bile. O zaman daha fazla geciktirmeden ekim temalarımız neymiş bakalım! ^____^
pazar 6lısı pazar altılısı periodiclibrary esseve rin
Temalarımızın hepsi yine çekiliş ile belirlendi. İleride video düzenlemeyi falan öğrenirsem belki bunların videosunu bile çekebilirim :D Bu arada tema kesesindeki temalar tükenmeye yakınlar. Her türlü tema fikrinizi ister mail ile ister yorumlara yazarak bana iletebilirsiniz.
2 Ekim 2016
9 Ekim 2016
 16 Ekim 2016
En sevdiğiniz tür hangisi gibi kitapla ilgili gerçekler olduğu gibi kişisel gerçeklerden de bahsedebilirsiniz. Her zaman olduğu gibi seçim sizin.
 23 Ekim 2016
Rastgele 6 kitaptan alıntı? En sevdiğiniz 6 kitaptan alıntı? Belli bir türdeki 6 kitaptan alıntı? Yine seçim size ait :>

Share:

11 yorum

  1. Yine şahane temalar! Kısmet olursa bu ayın Pazar 6'lısı için listelerimi çıakracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ^____^ İnşallah kısmet olur diyelim o zaman :D Böyle temalar gelince bir heves oluşuyor ama pazar günü gelince göremiyorum pazar 6'lılarını :D Kendim de dahilim tabii buna :D

      Sil
  2. Madem bir yazar olarak konuşayım; eleştiri yazısı yazmak da bir yazarın görevlerindendir. Her zaman sevdiğimiz şeyler hakkında yazarsak olmaz. Bazen de sevmediğimiz konular ve onları neden sevmediğimiz hakkındaki düşüncelerimizi dile getirmemiz gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzda gereken cevabı verdim ancak madem zahmet edip buraya kadar gelmişsiniz buradan da eli boş çevirmeyeyim.

      Eleştiri yazmayın gibi bir şey demedim dikkatli okursanız. Sadece böyle ağır yüklenmemelisiniz diye tavsiye de bulundum kendimce.
      Ağzı laf yapmak da her yiğidin harcı değildir bana göre. Yoldan geçen herkes kendini binlerce kişiye izletemez mesela. Konuşmak da bir beceri ve yetenek ister.
      Birçok eski blog sahibi ilginin youtube'a kaymasından rahatsız. Bir blog sahibi olarak youtuberlara saygı duyarım. Video çekmek senin tanımladığın kadar kolay bir iş değil. Hele de sponsor kazanmış kimseler bunu sadece süslenip ekran karşısına geçerek kazanmıyorlar. Videoyu editlemesi, çekim aşaması derken blog yazmak kadar emek istiyor.
      Yaşça daha küçük olup da bu ünlü youtuberlara özenenlere yapılan bu küçümser tavır da hiç hoş değil. Büyükleri olarak eksiklerini söylemeliyiz ama böyle güven duygusunu sarsacak şekilde değil.
      Sanıyorum ki cevabım yeterli olmuştur. Yazınızda tam bir isim vermediğiniz, ortaya salladığınız için popüler kanallar için de daha küçük kanallar için de düşüncelerimi söyledim.
      İyi günler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Güzel yazılar gelir umarım bununla orantılı olarak :D

      Sil
  4. tema önerisi: halloweende okumalık 6 kitap :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten çok güzel listelemişken bize laf düşer mi :d (attım önerilere ama tşk kjklj)

      Sil
  5. Tam olarak alğıladığım yazdıklarınızdan Aya göre 6 tema ve bunu yazıya dökme Sanırım Biraz Mim gibi bir durum :) Yoksa ben mi yanlış anladım. Mim durumlarını ben hiç yapamıyorum,da bir ben benlikten çıkıyorum hissiyatı Beceremiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça yaklaştınız :>
      Her ayın pazar günü önceden belirlemiş olduğumuz temalara uygun yazılar yazıyoruz. Mimlerden farkı birilerini mimleme gibi bir durum yok. Görüp duyan isteyen herkes sormadan da katılabilir :>

      Sil
    2. Güzel bir etkinlik... Mim korkulu rüya bana uzak gelen bir durum Bizim frekenslar birbirine uyuşmadı mim kardeşle ondan sebep

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!