Taslaklar...Taslaklarımız...

i solemnly swear that up to no good.
Yine arayı açmaya başladım sanki biraz. Ama öyle çirkin bir ders programım var ki tüm günümü yiyor. Ayrıca siz görmüyorsunuz ama aslında kafamda ben hep yazıp çiziyorum buraya bir şeyler.  Bazen hevesimi kaybetmeden buraya da gelip yazıyorum ama hep bir şeyler eksik kalıyor ve yukarı gördüğünüz gibi taslaklarımda ölüme mahkum oluyor yazılar.

Bu yazımın amacı taslaklarımı yayınlamak için sizden yardım istemek. Şöyle ki eğer üzerimde bir beklenti olsa ne yaparım? Tabii ki de en iyi şekilde bu beklentiyi karşılamaya çalışırım. Şimdi taslaklarımda biriken yazıların başlıklarını aşağıya yazıcam ve sizden de "şunu mutlaka yazmalısın", "bunu yazmasan da olur", "aaa bunu okumak isterim" vb. yorumlar bekleyeceğim affınıza sığınarak :D Kulağa saçma geliyor biliyorum ama en azından bu benim öncelik belirlememe yardımcı olucak. Yani umarım. İnşallah. Bilmiyorum.

Kategorilere ayrılmış bir şekilde başlayalım o zaman.

Kitap Yorumları
Fangirl-Rainbow Rowell
Gündönümü-İdil Elif Uzun
Kargalar Meclisi - Leigh Bardugo
Anna and the French Kiss-Stephanie Perkins
Güller ve Dikenler Sarayı
 Arşiv-Victoria Schwab
Kızıl Kraliçe-Victoria Aveyard

Dizi Yorumları
Splash Splash Love (Kore)
Tripped
Page Turner (Kore)
Stranger Things
W-Two Worlds (Kore)
Uncontrollably Fond 
(Kore)
Age Of Youth (Kore)
Entertainer (Kore)
Another Miss Oh (Kore)
Nightmare Teacher (Kore)

Kategorisiz Olanlar
Goodreads Kullanım Kılavuzu
Trakt.tv Ne İşe Yarar?
Telefonumdaki Uygulamalar
Güncel Kore Dizileri (Her ay kısaca izlediklerimden bahsettiğim bir yazı dizisi olabilir)
Kamerama Takılanlar (Yine aylık olarak kitapla alakalı alakasız çektiğim fotoğraflar)
Yarım Bıraktığım ve Tamamladığım Seriler
Korece Öğreniyoruz (Evvvet bu sefer ciddi ciddi çalışmaya başladım. Eğer isterseniz nasıl çalışıyorum, hangi uygulamaları kullanıyorum falan bunları paylaşacağım bir yazı dizisi olabilir. Hatta birlikte bir çalışma arkadaşı bulursam ne ala! :D )
Keşif: Kocaelideki Sahaflar/Kafeler/Kitapçılar (Çok gezen bir insan değilim ama kitapla alakalı yerleri gezdikçe burada paylaşsam tanıtsam? Bilmem ki okumak ister misiniz? Kocaelililer parmak kaldırsın :D)
Keşif: Sevdiğim/takip ettiğim bloglar/bookstagramlar/youtuberlar

Liste ve aklımdaki fikirler uzayıp gidiyor aslında ama biz bunlarla sınırlandıralım şimdilik. Fark ettiyseniz kendime kitap blogu dememe rağmen kitap yorumlarının sayısı blogda bir hayli az. Sürekli kitap dışı bir şeyler yazmaya gidiyor elim ama HAYIR SEN BİR KİTAP BLOGUSUN KENDİNE GEL diyerek bırakıyorum. Ama böyle olunca ne yorum yazmış oluyorum ne de başka bir şey. Blogumu kitap blogu çizgisinden kaydırmalı mıyım? Kişisel blog mu olur kaydırırsam? Etiketlere neden bu kadar takıyorum? Önemli olan yazmak değil mi? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Yine zırvalamaya mı başladım? Artık susayım mı? E V E T.

İşte böyle. Lüften LÜTFEN yorumlarınızı esirgemeyin. İyi geceler! ^_____^

mischief managed.

Share:

14 yorum

  1. (Kızıl Kraliçe-Victoria Aveyard) Aslında bu kitabı merak ediyordum. Bu yazını paylaşırsan seve seve okurum. İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikli olanlara ekledim. Çok teşekkürler yorumunuz için :)) Size de iyi günler ^___^

      Sil
  2. İçinden ne yapmak geliyorsa onu yap. Kitap yorumlarını okumak isteyen zaten onları anasayfanda bulup okuyabilir. Eğer kişisel bir şey paylaşmak istiyorsan kitap blogu olman seni sınırlamasın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle cesaret verici bir yorumunun benim için anlamı gerçekten çok büyük, çok teşekkür ederim :')

      Sil
  3. Normalde kitap ve dizi yorumlarını çok severim ama bu isimler bana hiç tanıdık gelmediği için oyumu kategori dışındaki yazılara vereceğim. özellikle;
    Keşif: Kocaelideki Sahaflar/Kafeler/Kitapçılar
    Keşif: Sevdiğim/takip ettiğim bloglar/bookstagramlar/youtuberlar
    Goodreads Kullanım Kılavuzu
    Telefonumdaki Uygulamalar
    Kamerama Takılanlar
    Yarım Bıraktığım ve Tamamladığım Seriler
    yazılarını görmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl yazmak istediklerim kategori dışında kalanlardı zaten sevindim ona oy vermene :D
      Düzenli yazacaklarım için yavaş yavaş kolları sıvamaya başlayayım o halde :> Çok teşekkür ederim Şule yorumun için :')

      Sil
  4. Ders programı konusunda az çok anlıyorum seni. Benim okul bu hafta açılacaktı, bir hafta geçe kaydı. Bugün de seçim günü ama sağ olsunlar siteye erişilemiyor. Bir arkadaş nasıl olduysa başarmış gibi ve o program gerçekçe yine geçen seneki program beni bekliyor. Geçen sene pazartesi 8-5 arasıydı şimdi pazartesi arasız 8-6 arası. Ben hariç bizim sınıf çok memnun durumdan, acaba bende mi sorun var :D

    Özür dilerim, konudan baya kaydım. Ders programı kötü deyince içimi dökesim geldi :D Çoğu zaman yazacağım diye oturuyorum, başka şeyle uğraşıyorum. Karışmak gibi olmazsa düşüncemi belirtmek isterim. Goodreads ve Kocaeli kısımları hoşuma gitti. Kocaeli'nde yaşamıyorum ama tatilim genelde orada geçer. Onları sıcacık kaleminden okumak isterim :) Diğerleri konusunda bir şey diyemem çünkü kitapları okumadım dizilerle de fazla aram yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel öğrenci kardeşim, gel sarılalım. Üniversite için kendinizi geliştirme zamanı diyorlar ama yaptıkları programlar sağ olsun vakit bırakmıyorlar insana.

      Sizin sınıf da bir garipmiş valla. İnsan neden sevinir böyle bir programa :D Kolay gelsin bu arada bilirim 8-5 nasıldır...
      Estagfurullah ne özürü. Öğrencinin halinden öğrenci anlar. Ne zaman dertleşmek istersen blogum ve ben buradayım :D

      O halde gelsin Kocaeli keşif yazıları :D Çook teşekkür ederim yorumun için :>

      Sil
  5. Bir blogu okuma nedenimiz bence çok basit samimiyet ve özgünlük.Ben de uzun zamandır takip edemiyordum blogger ı ama şu an yazını gördüm bence çok samimi ve eğlenceli yazmışsın.Kendini kitap blogu kişisel blog olarak sınırlama bence neyi yazmak istiyorsan onu yaz.Blogun başarılı olmasında türünün net olmasının önemli olduğunu ben de biliyorum ama ağırlı olarak kitap yorumlarının bulunduğu kişisel bir blog da olabilirsin bence :) Zamanım olduğunda blogunu yakından takip etmeye gelicem :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle zaman ayırıp da yorum yaptığın için çok teşekkür ederim. Yorumun beni ne kadar mutlu etti ve cesaretlendirdi tahmin edemezsin :')
      Ağırlıklı kitap yorumlarının bulunduğu kişisel bir blog...hmm hoşuma gitti :D
      Teşekkürler ederim tekrardan, iyi günler ^_____^

      Sil
  6. Sırayla hepsini yayınlasan olmaz mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsa :D Çoook fazla seçenek olduğu için bir düzene koyup da yayınlamak da sıkıntı çekiyorum maalesef :(

      Sil
  7. Taslak yığınları beni de üzüyor :/ Çok güzel düşünmüşsün.. Mesela beeeen ; Fangil ve Anna and the French Kiss yorumunu okumayı çok çok çok isterim. Sonra Kore dizilerinin incelemelerini de okumak isterim, çünkü o yorumlara göre dizilere başlıyorum. Özellikle Uncontrollably Fond, Entertainer ve W dizilerinin yorumlarını merak ediyorum. W konusunda birçok blog yorum yaptı ama devam etmek konusunda ikna olamadım bir türlü :D Korece öğrenme yöntemlerini deli gibi okumak istiyorum, hemen şu anda yayınla hattaaa :D Kamerama Takılanlar eğlenceli bir yayın olur bence, hatta yazı dizisine dönüştürebilirsin, ben keyifle okurum.. Bir de Goodreads Kullanım Kılavuzu çok yararlı bir yazı bence. Benim bile bilmediğim fonksiyonları olabilir. Benim beklentilerim bu yönde ama sen kendini çok baskı altında hissetme yine de. ( Hisset! ) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eritelim bitsin bu yığınlar artık Gözde :D
      Dizi yorumlarını özellikle yazmak istiyorum sırf kıyıda köşede kalmış (age of youth gibi) dizilerin kıymeti bilinsin diye. W için ikna edebilir miyim bilmiyorum. Dizinin başlangıcına göre biraz düşüş yaşadığını düşünenlerdenim ben de. Gerçi bu izlememe mani olmadı :D
      Önerilerini de not ettim, çoook teşekkür ederim vakit ayırıp böyle detaylıca bir yorumda bulunduğun için :')))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!