Pazar 6'lısı: Keşke Ölmeseydi Dediğim 6 Karakter

Boool spoilerlı olucak bir pazardan merhabalar! ^_____^
Öncelikle belirtmeliyim ki bu yazıyı yazarken birçok kez ara vermek zorunda kaldım. Kapanmış yaraları adeta tekrar deştiğim için göz yaşları sel oldu, dermişim. Mübalağa ediyorum tabii ki canım. Göz pınarlarımın kurumasından mı yoksa yeteri kadar üzücü şeyler izleyip/okumamamdan mı bilmem ama şu sıralar pek göz yaşı dökmedim. Allah döktürmesin tabii ki de ilginç yani ben ki sevinçten bile ağlayan bir insandım. 

Neyse efenim gelelim temamıza: Keşke Ölmeseydi Dediğim 6 Karakter. Tahmin edeceğiniz üzere yazı bolca spoiler içeriyor. O yüzden listeye geçmeden önce hangi kitaplardan spoiler içerdiğini yazıyım da sonra Eslem uyarmadı olmasın.

Yazının devamı şu kitaplar/seriler hakkında spoiler içerir: Harry Potter, Açlık Oyunları, Karanlık Taç, Şeker Portakalı, Çöküş ve Yükseliş, Ben Earl & Ölen Kız, Kitap Hırsızı, Sissoylu. (Sayı 6'yı geçiyor, evet, farkındayım.)
1-Harry Potter
Gerçekten hangi birine üzülse bilemiyor insan. Tonks, Lupin, Sirius, Fred, Dobby ve daha nicesi...Kimi sevdiysek öldü cidden. Harry yavrum zaten anasız babasız büyümüş üstüne bir de vaftiz babasını kaybetti. Yetmedi onu katıkşıksız bir sevgi ile seven Lupini kaybetti. Ne istedin be yavrucaktan JKR???? Peki ya Frede ne demeli? George'un bir daha patronus yapamaması ve Kelid aynasında kendisini gördüğünü öğrenmem ile iyice yıkılmıştım. İKİ ELİM İKİ YAKANDA JKR.
2-Açlık Oyunları
Yine Harry Potterda olduğu gibi seri sonunda Katnissin adeta kimsesi kalmadı. Her şey kardeşi korumak için kendini feda edip açlık oyunlarına katılmasıyla başladı ve ne oldu?? KARDEŞİ ÖLDÜ. BU NASIL BİR TRAVMADIR SORARIM SİZE.
3-Karanlık Taç
Nehemia...Ne hayallerim vardı oysa Nehemia ile ilgili. Büyü ile ilgili bildiklerini Doriana da öğreticekti, krallıklarını birleştiricek ve büyüyü dünyaya geri getiriceklerdi daha. Olmadı, olamadı...
4-Şeker Portakalı
Ah be Portuga...Zeze ile birlikte senden nefret edip yine Zeze ile birlikte seni sevmiştim. Aralıksız göz yaşı dökmüştüm arkandan (Bu sefer mübalağa yok.) Her zaman kalbimizdesin, huzur içinde yat.
5-Çöküş ve Yükseliş
Karanlıklar Efendisinin ölümü konusunda üzüntüm mü daha ağır basıyor yoksa böyle acımasız bir sonu yakıştırdığı için yazara öfkem mi daha ağır basıyor bilmiyorum. TEK DİYECEĞİM ŞEY KARANLIKLAR EFENDİSİNİN BÖYLE BİR SONU HAK ETMEDİĞİ. NOKTA.
6-Ben, Earl ve Ölen Kız
Aslında burada kitaptan çok filmi baz alıyorum çünkü kitapta Rachelın ölümü o kadar üstünkörü geçiliyor ki. Kitapta Rachelı tanıyamıyorsunuz bile. Ne kadar ilginç değil mi kitabını yerip filmini övmem. Ama eğer okur ve izlerseniz bana katılacağınıza inanıyorum. Filmde ana karakterimiz Greg filmin başında Rachelın ölmeyeceğine söz veriyor ve tahmin edin kim yalan söylüyor? Evet, doğru tahmin, cevap Greg.

BONUSLAR
1-Kitap Hırsızı
Kitap bizzar Ölümün ağzından anlatılıyor ve Ölüm hiç de spoiler vermekten çekinen biri olmadığı için daha ölmeden hangi karakterlerin öleceğini öğreniyorsunuz. Ama bu demek değil ki ölümleri ciğerlerinizi parçalamıyor. Baştan sona karakterin ölecek olmasının üzüntüsüyle doluyorsunuz ve o zaman gelince de üzüntüden taşıyorsunuz. Yani Rudy, Hans Hubermann ve Rosa Hurbermann için ben de böyle olmuştu.
2-Sissoylu
Gerçekten sözün bittiği yerdeyiz. Kelsier diyorum o kadar. Bilenler ağladı bile şu an.

Üzücü bir tema oldu cidden. Yaptıysanız benimle de paylaşmayı unutmayın. Üzüntünüzü paylaşırım :(

Share:

5 yorum

  1. Dürüst Muggle : Bu temayı hiç sevmedim :D Ya bu kadar spoilerın dibine vuran bir tema olabilir mi ama :D Kendim kimsenin huzurunu bozmayayım diye yapmadım ama yapanların listesini de okuyamadığımı fark ettim sonra. Çok vicdansızsınız! :D Şimdi bi şey rica edicem, listede spoiler verdiğin kitapları buraya bir yaz da ona göre okuyayım yazını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç spoiler içeren bir yazıya uyarısız başlar mıyım Gözde :D Yazının daha başında hangi kitaplardan spoiler verdiğimi belirttim zaten için rahat olsun. Senin için buraya da yazayım hemen :D

      Harry Potter, Açlık Oyunları, Karanlık Taç, Şeker Portakalı, Çöküş ve Yükseliş, Ben Earl & Ölen Kız, Kitap Hırsızı, Sissoylu.

      Sil
  2. Yazıda çok spoiler olduğu için bazı yerleri direk atladım ben. :D Henüz okumadığım kitaplar var, spoiler istemiyorum. Ama Sissoylu'da ki ölüm gerçekten çok fenaydı hala bir yanım eksik. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sissoylu.....inanamamıştım ben ya. Baya boş boş sayfaya baktığımı hatırlıyorum :(

      Sil
  3. HP'da benim unuttuğum kim bilir daha kaç kişi var. Az insafsız değil JKR :(
    Prim benim de bayıldığım bir karakter değildi ama Katnissın gözünden bakınca cidden bayağı vurucu oluyor ölümü. Ah be Finnick Odair...Bronz tenlim, küp şekerim...Niye hatırlattın ki şimdi İlkay bak ciğerim yine paramparça oldu :(
    GRISHA SERİSİ İÇİN DEDİKLERİNE HARFİYEN KATILIYORUM!! Bak cinlerim tepeme çıkıyor düşündükçe. Karanlıklar Efendisi ya boru değil ki tek bıçak darbesiyle öldü! Bir de Karanlıklar Efendisinin ölümünden sonra utanmayıp Alina ve Malyene mutlu son yazdı ya yazar iyice ben çığırından çıkmıştım.....Neyse şimdi derin bir nefes alıyor ve sakinleşiyorum :D
    Re-read yaparken bana da haber ver eşlik edeyim sana, birlikte ağlarız :(
    Bir cumartesi yazının konusu bu olabilir bence. Biraz da senin blogunda ağlaşırız :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!