Horror-a-thon: Korkunç Bir Maraton

Periodic Library ilk maratonunu gururla (biraz da korkarak) sunar! ^_____^

En son korku filmini 7. sınıfta izlemiş biri olarak böyle bir maratona başlamak ne kadar akıl karı bilinmez ama artık geri dönmek için çok geç. Her şey Gamzenin Halloweende izlemelik, okumalık bir şeyler paylaştığı şu yazısıyla başladı. Listedeki filmler zaten popüler, kült şeyler ama tahmin edin kim hiçbirini izlememişti? Evet, doğru tahmin ettiniz ben... Bitsin artık bu cahillik diyip filmleri izlemede Gamzeye katıldım. Yetmedi kitap kulübünde ekim kitabı olarak Frankenstein'ı seçtik. Ve şimdi de sıra Horrorathon: Korkunç Bir Maratonda!

Görselden de anlaşılacağı gibi maraton boyunca hem okuyacağız hem de izleyeceğiz (inş). 10 günlük süreçte hedef iki dizi, üç kitap ve dört film. Şş o kadar da göz korkutucu değil, değil mi?  Gelelim temalarımıza.

DİZİLER
Hedef iki dizi dedik demesine ama x kişisinin izlediği 3 bölümlük dizi ile y kişisinin izlediği 30 bölümlük dizi bir mi?
Cevap: Tabii ki değil. O yüzden şöyle bir kural koyduk---> her beş bölüm=bir dizi. Yani toplamda korku-gerilim türüne ait bir diziden 10 bölüm izlemek yeterlidir. Dizi seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 1

KİTAPLAR
1.Korku-gerilim türüne ait herhangi bir kitap
2.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap
3.Korkunç bir kapağı olan kitap.
Gördüğünüz gibi temalar oldukça esnek. Mesela 3. temada kime göre neye göre korkunç bir sınırlama yok. İlk bakışta o hissi verdikten sonra gerisi tırt. Kitap seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 1, 2.

FİLMLER
1.Kült korku filmi
2.Türk yapımı korku filmi
3.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir film
Film seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 1

Henüz puanlama sistemine tam karar veremedim ama tahminen puanlar çoktan aza şu şekilde olur kitap>dizi>film. Kazanana kendi kitaplığımdan korku-gerilim türünde bir kitap hediye edicem. 

Önemli olan hepsini tamamlamak değil. O yüzden katılmaktan çekinmeyin lütfen. Katılanlar yorum kısmında bir ses ederlerse çok  güzel olur. Bol katılımlı, okumalı, izlemeli ve tabii ki korkunç bir maraton olur umarım ^___^

Share:

6 yorum

  1. Çok güzelmiş bu yaa -_- Ama şu sıralar gerçekten çok yoğunum, ödevlerden başımı kaldıramıyorum hiç :/ Katılmayı çok isterdim ama çok güzel düşünmüşsün.. Katılanlara ve sana iyi eğlenceler o halde! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :/ Keşke müsait olsaydın da katılabilseydin Gözde. Başka sefere artık :))

      Sil
  2. Korku filmlerinden nefret eden biri olarak maalesef katılamayacağım ama google'da paylaştım. İlgisini çeken kişiler katılır. Kolay gelsin sana :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride ilgini çeken bir maratonda birlikte okuruz umarım :))
      Teşekkürler ^____^

      Sil
  3. Ben neden bu kadar geç görmüşüm :(
    Şu an yıkıldım...
    Pazar 6'lısı için girdim neler gördüm gidiyorum...
    Aslında hala katılabilir miyim acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sosyal medya hesaplarımdan paylaşmıştım oysa maratonu ama bir türlü sana denk gelmemiş demek :((
      Tabii ki katılabilirsin hala tatlış. 2 günü kaldı bitmesine ama önemli olan katılmak değil mi sonuçta? :')

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!