Letgo Kitap Alışverişim


talihsiz serüvenler dizisi netflix lemony snicket
Merhabalar \( ゚◡゚)/
Televizyonda orada burada Letgonun reklamlarını görüyor ama pek de umursamıyordum.Ta ki Kenzinin kitap alışverişi yazısını görene dek. Letgoda kitap alınıp satılabileceği hiç aklıma gelmemişti nedense. Sadece teknolojik ıvır zıvırlar satılıyor gibi bir algıya kapılmıştım. Kenzinin yazısını okuyunca bir koşu Letgoyu indirdim ve başladım kitap arayışlarına.

O an aklımda belli bir kitap olmadığı için direkt kitap yazıp aramaya başladım ve üstte gördüğünüz güzellikler ile karşılaştım. Büyük bir tesadüf oldu çünkü daha birkaç gün önce twitterda Talihsiz Serüvenler Dizisini okumaya mı başlasak ne yapsak hazır dizisinin çıkmasına az kaldı tarzında bir konuşma geçmişti arkadaşlarla aramızda. O konuşmanın üstüne tüm seriyi gerçekten uygun bir fiyata (80tl) bulunca dünyalar benim oldu. Hemen satıcıya mesaj attım başkalarına kaptırmamak için tabii. Ne zaman, nerede buluşulacağı konusunda ortak bir fikre varmamız biraz uzun sürdü. Ama önemli değil sonunda kavuştum ya kitaplara o bana yeter :')
talihsiz serüvenler dizisi netflix lemony snicket
Kitaplarda hiçbir hasar bulunmuyor. Zaten bir kez okunup sonra rafa kaldırılmışlar ve bu zamana kadar beni beklemiş kitaplar. 2016 bitmeden okumak istiyorum. 2017 Ocakta da Netflix yapımı dizisi gelicek. Bir de kitapların üstüne onu izlersem benden keyiflisi olmaz.

Öyle işte dostlar, diyeceğim o ki Letgoya bir göz atmayı unutmayın. Sizin de karşınıza böyle güzel fırsatlar çıkabilir. Keyifle kalın^^

Share:

15 yorum

  1. Hayırlı olsun. Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. Ya çok sevindim bir yararımın dokunmasına :) Yalnız kitaplar muhteşem duruyorlar. Keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl bir yararın dokundu bir bilsen :')) Daha bir sürü kitap kestirdim gözüme. Hepsi senin sayende :D
      Teşekkür ederiim^^

      Sil
  3. Senin vesilenle diziyi de öğrenmiş oldum,, ohh valla :D Kitaplar gerçekten leziz görünüyor, güle güle oku, acaba bir gün ben de okur muyum ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh sevindim :D Teşekkür ederiiim, neden olmasın ki? :D Su gibi tüketiyorsun nasıl olsa kitapları :D

      Sil
  4. Aaa ben de sanırım ikinizden gaza gelip indiricem o.o Çok hoşuma gitti yalnız.80 tlye bulmana da ayrı bir sevindim valla ^^ Güle güle oku da yorumlarını gir biz de bol bol okuyalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit kaybetmeden indir indir. Hiç tahmin etmediğin kitaplar karşına çıkabilir :D
      Teşekkürler umarım :D

      Sil
  5. Letgo'nun reklamlarını biliyorum ama oradan kitap almak hiç aklıma gelmezdi. Senin içi güzel bir alışveriş olmuş.Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akla gelmeyecek ne varsa her şey Letgoda :D Teşekkürler ^^

      Sil
  6. süper olmuş ben de bakıyorum ama işe yarar bir şey bulamadım henüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım en kısa sürede sen de zevkine uygun şeyler bulursun :))

      Sil
  7. Dizisini dört gözle beklerken acaba kitapları da okusam mı diye düşünüyordum ama anlatımın çok düz olduğunu duymuştum. Sıkılır mıyım acaba demeden edemedim. Okuyunca fikirlerini duymak isterim. Keyifli okumalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç duymamıştım böyle bir yorum. Dediğin gibiyse diziyi izledikten sonra okuması daha yavan olur. O yüzden ben yine de diziden önce okumayı deneyeceğim. Yorumumu bloga girerim muhtemelen, teşekkürler :)))

      Sil
  8. Ahaha tek taşla iki kuş hesabı olmuş, sevindim :D Teşekkür ederim ^___^

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!