Pazar 6'lısı: Kasım Temaları

30 Ekim-Korku-Gerilim Türündeki 6 Kitap
Hala Korkunç Bir Maratondayız ve korku kitaplarından bahsetmek için daha güzel bir zaman olamaz bence.
 6 Kasım-Gökkuşağı Oluşturmaca
Cıvıl cıvıl bir tema! Kitap kapaklarıyla gökkuşağı oluşturacağız ya da gökkuşağını oluşturan renklerin baş harfleriyle başlayan kitapları sıralayacağız. Yani kitaplar sırasıyla K-T-S-Y-M-M harfleriyle başlaması lazım.
13 Kasım-Yazarlarıyla Hoşbeş Etmek İstediğiniz 6 Kitap
Tema önerisi için Gözdeye teşekkürler öncelikle. Tema gayet net. Hangi yazarlarla karşılıklı oturup konuşmak isterdiniz?
20 Kasım-Klasik Okumaya Başlayacaklar İçin Öneriler

27 Kasım-Serbest

~~

Hem maraton hem kardeşime ders çalıştırmam hem de ödevlerin üst üste gelmesinden dolayı biraz dolu bir hafta geçiriyorum. Gelen yorumları da hala yayınlayamadım kusura bakmayın. Önümüzdeki çarşambadan sonra az da olsa rahatlayacağımı umuyorum. O zamana kadar keyifle kalın ^___^


Share:

10 yorum

  1. Bu Pazar 6'lısı çok güzel bir etkinlik, çok hoşuma gidiyor. Kasım'da bende katılmaya çalışacağım. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız biz de tüm pazar 6'lısı ahalisi olarak :>>

      Sil
  2. Temalar yine mütüş :D Vizelerin izin verdiği ölçüde katılacağım caniko ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen öneriler sağ olsun daha bir canlılık katıyorlar pazar 6'lısına :D
      Bekliyorum o zaman :>

      Sil
  3. Kasım çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bol katılımlı olur inşallah :))

      Sil
  4. Yine çok güzel kategoriler hazırlamışsın canım. Bu kadar işinin arasında Pazar 6'lılarına da zaman ayırdığın için teşekkürler. İlk kategori bana uymadığı için yazmadım ama diğerlerinde yazacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve rica ederim Şule. Devam ettirmemde senin payın çok büyük. Her pazar 6'lısı yazınla destek oluyorsun ben teşekkür ederim asıl :))

      Sil
  5. Bu ay bende katılmak istiyorum. Bakalım 6 kasımla başlayacağım =) Çok güzel bir etkinlik bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını merakla bekliyorum o halde :))) Teşekkür ederim :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!