Pazar 6'lısı: Okumak İçin Çevrilmesini Beklediğim 6 Kitap

Bir kitap kurdunun gözü asla doymaz. Çevrilmiş, okunmayı bekleyen sürüyle kitap varken gözümün henüz yayın hakları bile satın alınmamış kitaplarda olmasının nedeni de işte tam olarak bu. Doymuyor, bir türlü doymuyor gözüm.

Sosyal medyanın etkisi de büyük tabii ki gözümün hep dışarıda olmasında. Özellikle de instagramdaki yabancı bookstagramlar sağ olsunlar gözüm asla doymuyor. Kitaplar çıktığı gibi alıp okuyorlar bir de yetmezmiş gibi güzelli fotoğraflar çekip benim ahımı alıyorlar. Dolar düşse biz de bilirdik almasını!!!jkljkjlkş Konudan saptım pardon.....

Bu pazar 6'lısının teması da Okumak İçin Çevrilmesini Beklediğim 6 Kitap.  Çoğunluğu tabii ki serilerin devam kitapları oluşturuyor.


1)Crooked Kingdom-Leigh Bardugo
Kargalar Meclisinin ikinci ve final kitabı olan Crooked Kingdom merakla beklediğim kitapların başını çekiyor çünkü ilk kitap öyle bir yerde bitti ki??????? Kaz ne yapacak, Nina iyi olucak mı sorular sorular....

2)A Court of Mist and Fury-Sarah J. Maas
Aslında ilk kitap olan Güller ve Dikenler Sarayı bittiğinde devamı için pek heyecanlı değildim. Kitapta kendini en çok okutan Rhys karakteri olmuştu benim için. Öyle ki Feyrenin Tamlindense Rhys ile olmasını istedim ama avucumu yaladım ilk kitapta. E öyle olunca ikinci kitap için pek umudum kalmamıştı ta ki tumblrda A Court of Mist and Fury'nin kısaltması olan acomaf tagine girene kadar. Sanırım Acomaf'da istediğime kavuşucam :')

3)Queen of Shadows-Sarah J. Maas
Bir Sarah J. Maas kitabı daha. Yurt dışında 5. kitap bile çıktı hatta 3-4 ay geçti çıkalı biz hala 4. kitabın yolunu gözlüyoruz. Hayat zor.


4)The Raven Boys-Maggie Stiefvater
Yurtdışında serinin dört kitabı da çıktı ve oldukça da popüler oldu ama nedense bize hala gelemedi. 

5)Heartless-Marissa Meyer
Aslında bu kitabı okumak istiyorla istemiyor arasında gidip geliyorum. Yazarın Ay Günlükleri serisini oldukça sevmiştim. Ay Günlüklerinde Külkedisi, Kırmızı başlıklı Kız, Rapunzel ve Pamuk Prenses masallarını harmanlayıp ileri bir gelecekte yeniden yazan yazar Heartlessta da Alice Harikalar Diyarında masalını yeniden yazmış ama goodreadsteki yorumlara göre Ay Günlükleri kadar beğenilmemiş. Çevirilirse okuyup da hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ama sanmıyorum dayanabileyim.

6)A Darker Shade of Magic-V. E. Schwab
Yazarından dolayı pek ilgimi çekmiyordu kitap çünkü aynı yazarın Arşiv adlı kitabını okumuş ve hayal kırıklığına uğramıştım. İlginç ve orijinal bir konusu vardı Arşiv'in ama anlatım tarzı ve karakterlerden dolayı pek kaptıramamıştım kendimi kitaba. O yüzden konusu ne olursa olsun A Darker Shade of Magic radarımda değildi ta ki Athenanın Güncesi blogunun sahibi Ezginin kitap hakkındaki yorumunu okuyana dek. Ana karakterlerden biri paralel Londralar arasında geçiş yapabilen bir büyücü, diğeri de çetin bir hırsız. Bir de Ezgi kitabı övüp övüp bitirememiş ki kendisinin beğendiği çoğu kitabı sevdiğim düşünülürse A Darker Shade of Magic'in bu listede olması gayet normal.

Benim listem böyle işte dostlar. Sizin çıkmasını/çevrilmesini beklediğiniz kitaplar neler peki? Bu pazar 6'lısını yazdıysanız yazınızın linkini yoruma bırakmayı unutmayın. Keyifli günler!

Share:

5 yorum

  1. Maalesef evet, sadece iki kitaptan oluşuyor :( Daha iyi olur sanırım arka arkaya okumak. Ben ikinci kitaba geçmeden biri tekrar okucam mesela çünkü unuttum detayları :D
    Kısmet, haftaya yazarsın belki :D Ya bazen unutuyorum bile kitapların çıkacağını o kadar geç çeviriyorlar :D
    Teşekkür ederiim^__^

    YanıtlaSil
  2. Ben bu hafta pazar 6'lısını yazamadım çünkü bu kategoride aklıma bir kitap bile gelmedi. ben ne çevirirlerse onu okudum, çevirmezlerse de çevrilmişleri okurum. fazlasında gözüm yok :-)

    sağ taraftaki okuma hedefini güncellesene artık. 2017'nin ikinci ayındayız, bakalım hedefin kaç, ne durumdasın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de olanla yetinebilsem :D

      Aaa unutmuşum onu ben hemen güncelleyeyim. Teşekkürler hatırlattığın için :D

      Sil
  3. Ben historical, sen fantastik kitaplar :D Bir an önce gelsin istediklerimiz.
    Okumasam da Kargalar Meclisi'nin 2 kitap olması beni de şaşırttı. Sanki böyle olması daha iyi oldu, kitabın büyüsü bozulmaz gibime geldi, seveni çok. Umarım 2. kitap da güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah belirli türlere takılmışız :D Amin amin amin. Hem çabuk hem de uygun gelsinler :D
      Tadı damağımızda kalıcak böyle de ama olsun :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!