Pazar 6'lısı: Mart Temaları

Çok geç yayınlıyorum temaları farkındayım. Nedenlerini başka bir yazıda anlatırım. Şimdi temaları yayınlayıp kaçacağım. Ha bir de gelen kutum her zaman açık. Aklınıza tema gelirse paylaşmaktan çekinmeyin. Şu ana kadar yardımcı olan arkadaşlara da çok teşekkürler^___^


05.03.2017 - Kitap Adlarını Kitap Kurtları İle Değiştiriyoruz
Örnek: Çavdar Tarlasında Kitap Kurtlar. Yapması keyifli bir tema olucak bence :D
12.03.2017 - Dünya Kadınlar Gününe Özel
suleuzundere blogunun sahibi Şulenin hatırlatmasıyla Dünya Kadınlar Gününü özel temamız sizlerle :D Belli bir sınırlama yapmak istemedim temada. En sevdiğiniz 6 kadın yazar olabilir, en güçlü 6 kadın karakter olabilir ya da 6 kadın yazardan 6 kitap olabilir. Kadınla ilgili olduktan sonra her şey kabul :)
19.03.2017Keşke Ölse Dediğiniz 6 Karakter
Daha önceden de bu temayı eklemiştim ama ben de dahil kimse yapmamıştı. Sevgili Belle de yapsak mı diyince tekrar ekledim. 
26.03.2017Sevdiğiniz 6 Seri
Tema için Rushmineblog'a teşekkürler! :))
Keyifli bloglamalar!

Share:

19 yorum

  1. Ya sana yazacaktım ama unuttum. Mart ayında bu hafta ya da haftaya 8 Mart Dünya Kadınlar Günü sebebiyle en güçlü ya da en sevdiğimiz kadın karakterleri seçsek ya. Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ilk planladığımda favori kadın yazarlarınız diye tema eklemiştim ama sonra yeni bir öneri gelince çıkarmıştım. En iyisi bir tur daha düzenleyeyim temaları. Teşekkürler Şule :)))

      Sil
  2. Benıde aranıza alır mısınız acaba? Mumkun mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm bir düşüneyim mümkün mü :P

      Çok seviniriz seni de aramızda görmekten, tabii ki mümkün :D Hoş geldin, keyifle katılırsın umarım ^_____^

      Sil
    2. Pazarı beklemeden yayınladım ama şunun surasında 8 dakikacık kalmıştı :D

      Sil
  3. Sonunda merakla bekliyordum 😄 Temalar çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklettiğim için üzgünüm :(

      Teşekkürler, umarım senin alanına giren temalardır :D

      Sil
    2. Üzülme canım nolacak 😄. Ben de üzülürüm sonra. Evet evet özellikle kadınlar gününü düşünmeniz çok hoşuma gitti. Muhtemelen hepsini yaparım, bu pazar altılısına baya alıştım, istikrarlıyım nazar değmesin 😂

      Sil
    3. Aman tü tü tü elemtere fiş kem gözlere şiş Allah nazardan saklasın :D

      Sil
  4. Bu ayın temalarına ayrı bayıldım, özellikle 8 Mart çok orijinal, Şule Abla'nın aklına sağlık. Benimki için gün sayıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :D Hahah sayılı gün çabuk geçer, son 14 gün :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, katılmak istemez misin? :D

      Sil
    2. katılmayı çok isterim ama ne yazık ki çok yoğunum , unuttuğum zamanlar olur üzülürüm , yine de teklif için teşekkür ederim , takipçi olacağım ama :D

      Sil
    3. Her hafta katılım şartımız yok ki :)) Beğendiğin tema olursa senin yazılarını da okumak isterim :) Rica ederim ^_____^

      Sil
  6. Ya ben ilk haftayı kaçırmışım ama diğer haftalara katılsam olur mu? Temalara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki de olur :)) Her hafta katılma şartımız yok. İstediğin temaya istediğin an sormadan katılabilirsin :))

      Teşekkür ederim ^_____^

      Sil
  7. Bu ayın temaları çok güzelmiş ya, bayıldım. Geçen hafta katılamadım bilgisayarım bozuktu, diğerlerine katılmayı istiyorum ama. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :'))

      Haftaya merakla bekliyorum o halde ^___^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!