Pazar 6'lısı: Kitap Adlarını Kitap Kurtlarıyla Değiştiriyoruz

Tüm gün yazmak için iple çektiğim pazar 6'lısı yazısına hoş geldiniz efenim. Bu pazarımızın teması Kitap Adlarını Kitap Kurtlarıyla Değiştiriyoruz. Temayı eklerken birbirinden güzel şeylerin ortaya çıkacağını düşünmüştüm ve yapan arkadaşların yazılarını okumamla haklı olduğumu gördüm. Kitap adlarını değiştirirken ben çok keyif aldım. Hatta kardeşimle birlikte de değiştirdik ve güldük bayağı ortaya çıkan isimlere :D Bakalım siz beğenecek misiniz? :D

1)Sherlock Holmes ve Kitap Kurtlarının Bilgeliği (Sherlock Holmes ve Ölülerin Bilgeliği)
Sherlock Holmes ilk defa bir davayı tek başına çözemez ve yardım için kitap kurtlarının kapısını çalar.

2)Kitap Kurtları Sirki (Gece Sirki)
Sirk, haber vermeden gelir. Gelmeden önce hiçbir duyuru yapılmaz, kimseye haber verilmez. Dün yokken, birden ortaya çıkar.

Hayal bile edemeyeceğiniz mucizelere hazır olun. Ortasında gizemli bir şenlik ateşinin yandığı, nadide ve olağanüstü çadırların her birinde büyüleyici bir gösteri sizi bekliyor. Kitapların arasındaki bir labirentte kaybolmaya, buzdan yapılma bir kütüphanede yürümeye, mürekkep denizinde kitaptan bir gemiyle seyahat etmeye, lastik kız kendini camdan bir kitaplığa sokarken hayretle izlemeye, havada süzülen kahve ve karamel kokusuyla acıkmaya var mısınız?

Kitap Kurtları Sirki'ne Hoşgeldiniz.

Nasıl ama kulağa ilginç gelmiyor mu?

3)Fantastik Kitap Kurtları Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar?)
Newt Scamender'ın özenle hazırladığı bu hazine değerindeki kitap Kitap Kurtlarıyla ilgili merak ettiğiniz tüm sorulara cevap olucak. Mutlaka okuyunuz!

4)Kitap Kurtlarına Söyleyemediğim Her Şey (Sana Söyleyemediğim Her Şey)
Bilemiyorum söyleyemediği şeyler nelermiş ama asla söylenmemesi gereken bir şey var ki o da "Filmi varken neden kitabını okuyorsun ki?" sorusu. Asla .Ama. Asla. Söylemeyin.

5)Genç Kitap Kurtlarının Acıları (Genç Werther'in Acıları)
Kitaplara biçilen etiket fiyatları, geç çevirilen kitaplar ve daha fazlası. Dikkat ağır dram içerir.

6)Kitap Kurtları Hakkındaki Gerçekler (Alice Hakkındaki Gerçekler)
Dışarıdan çok masum görünüyoruz değil mi? Fakat gerçekler o kadar da masum olmayabilir...

Benimkiler böyle işte. Kitap Kurtları her şeye o kadar güzel uydu ki sadece 6 tane seçmek çok zor oldu :D Benim eğlenerek yazdığım bir tema oldu. Belki ileride bir daha yaparız ne dersiniz? :D Eğer yazdıysanız yazınızı benimle paylaşmayı unutmayın lütfen. Keyifli bloglamalar! ^____^

Katılımcılar

Share:

13 yorum

  1. Üç ve beş favorim ama diğerleri de çok güzel. Bence de kesin tekrar konulmalı bu başlık 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Şöyle 1-2 ay sonra tekrar yapalım en iyisi :D

      Sil
  2. Sen kitap isimlerini değiştirmekle kalmamış kitabın konusunu da belirlemişsin. Çok yaratıcı. Tebrikler, eğlenerek okudum yazını :-)

    Sana Söyleyemediğim Her Şey'i okudun mu? Kitapçıda uygun fiyata bulunca almıştım ama hakkında bir bilgim yok. Okuduysan ne düşünüyorsun merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok sevindim böyle düşünmene Şule, teşekkür ederim ^____^

      Maalesef okumadım ben de:(

      Sil
  3. 5. kitap tam benlikmiş,hatta baş karakter ben olayım, durumum tam müsait 😂

    Diğerleri de çok yaratıcı olmuş,ellerine sağlık ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah senin historicalların çevrilmesini bekleyişin :D Gerçekten ana karakter olmaya adaysın :D

      Çok teşekkürler ^_____^

      Sil
  4. Merhaba :)
    Bu pazar 6'lısını çok sevdim :)
    Sanirim Senin isim degistirmede benim en sevdiğim 3 ve 6 numara oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :))) Teşekkür ederim ^____^
      3 benim de favorilerimden biriydi yazarken :D

      Sil
  5. Teşekkürler İlkay, beğenmene sevindim :D

    YanıtlaSil
  6. Bu temaya katilamadigim icin cok bedbahtim yaa 😟 Uyarlamalarinin hepsini sevdim, cok guldum 😂 Fikir harikaymis cidden 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın telafi edebilirsin istersen Gözdecim bizde çareler tükenmez :D
      Teşekkür ederiiiim, güldürebildiysem ne mutlu bana :D

      Sil
  7. vay vay ne güzel bir altılı olmuş. Fantastik kitap okumayı sevdiğim için, özellikle üçüncüyü pek sevdi doğrusu. paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :D Aynı şekilde benim de favorim 3.sü olmuştu :D

      Rica ederim :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!