Yarıyıl Reading Challenge 2017

yarıyıl reading challenge 2017
Sevgili Öneri Makinesi bu Yarıyıl Reading Challenge'ı yayınladığından beri katılmak hep aklımdaydı ama finaller, bütler derken anca şimdi katılabiliyorum. Olsun, geç olsun güç olmasın. Yarıyıl Reading Challenge hakkında daha detaylı bilgi almak isteyenler burayı ziyaret edebilirler. Biz listemize geçelim :))
yarıyıl reading challenge 2017
01. 2015'te Beş Yıldız Verdiğin Bir Kitabı Tekrar Oku
Anna and the French Kiss-Stephanie Perkins.
02. Kapağı Kırmızı Olan Bir Kitap
Meleklerin Uğramadığı Yer-E.M. Forster
03. Başladığın Bir Seriyi Bitir

Şu yazımda yarım bıraktığım serileri listelemiştim. Çok fazla yarım kalan seri var, o yüzden hala bir seçim yapamadım bu kategori için. Karar verdiğimde güncelleyeceğim burayı.
04. Kendin İçin Seçmediğin Önerilen Bir Kitap
Sana Söyleyemediğim Her Şey-Celeste Ng
05. 2017'de Çıkan Bir Kitap
Kağıt Büyücüsü-Charlie N Holmberg
06. Başlığında İsim Olan Bir Kitap
Locke Lamoranın Yalanları-Scott Lynch
07. Alışkanlıklarının Dışında Farklı Bir Kitap (Okundu)

Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü-Julia Quinn. Tarihi aşk romanları dalış yapıyorum böylece :D
08. Birleşik Krallıkta Bir Kitap
Önerilere açığım.
09. Kapağında Kadın Olan Bir Kitap

Zehir Ustası-Maria V. Snyder
10. Gelecekte Geçen Bir Kitap
Otomatik Portakal-Anthony Burgess
11. Yeni Bir Seriye Başla

Milenyum Serisi-Stieg Larsson. Bu kategori için önce fotoğrafta gördüğünüz üzere Wolfe Brothers serisini seçmiştim ama sonra kütüphanede Milenyum serisinin üç kitabını da yan yana görünce kararımı değiştirdim. Uzun zamandır okumak istediğim bir seri ayrıca. 2017 yılında bu seriyi hala okumayan bir avuç kişi kaldık sanırım :D
12. Favori Yazarından Bir Kitap
Seçim yapması çok zor olduğu için şimdilik boş bırakıyorum bu kategoriyi de.


Katıldığım çoğu challenge'ı tamamlayamasam da sanki bunu tamamlayacakmış gibi hissediyorum, hadi hayırlısı :D Eğer siz de katılıyorsanız listenizin linkini benimle paylaşabilirsiniz. Böylece boş kategorilerim için kopya çekerim biraz :P

Share:

17 yorum

  1. Mustafa Kemal Atatürk - Nutuk (Eğer okumadıysan bunu sana önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öneri için. Henüz okumadım ama okumayı umuyorum :))

      Sil
  2. Çok güzel bir liste olmuş, eline sağlık :). Milenyum serisi kalınlığıyla gözünü korkutmasın su gibi akıp gidiyor :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, challenge'ı hazırladığın için asıl ben teşekkür ederim :)) Okuma düzeni oluşturmamda çok yardımcı oldu :))
      Hadi bakalım başladım Ejderha Dövmeli Kıza. Daha çok okumadım ama Lisbethi şimdiden sevdim :D

      Sil
  3. Bu challenge'ı tamamlayacağına %100 eminim. Hem bol vakit hem kısa maddeler 😉

    Buna katılmak için Yaz Okuma Şenliği'ni bekliyorum. İkisinin listesini zamana göre hazırlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah ya :D Bir gazla başladım challenge'a, inşallah sonunu görürüz :D

      Daha yaz şenliği var değil mi? Son şenliklere katılamamıştım ve yaz şenliğini de unutmuşum tamamen :D Yarıyıl Reading Challenge için seçtiğim kitaplar yaz şenliği temalarına uyarsa belki ben de katılırım :))

      Şimdiden iki challengeta da başarılar diliyorum sana :))

      Sil
  4. düş deposu adlı şeker çocuk kitabını öneriyorums :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymamıştım daha önce, hemen not alıyorum. Çok teşekkürler Deep :))

      Sil
  5. son yazımı gördüsün müüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm kiii :')) Çok teşekkürler Deep :)

      Sil
  6. Cidden tüm seriyi yan yana görmek istiyorum, birlikte o kadar tatlı duruyor ki kitaplar. Yabancı bookstagramlarda görüyorum içim gidiyor benim de :D Yabancı basana kadar ikinciye orijinal dilince e-book olarak okuyacağım inşallah :D Hahah dök dök dertleşiriz :D

    Umarım ben de ısınırım türe çünkü Bellenin blogunda gördükçe çok okuyasım geliyor :D Teşekkürler ^______^

    YanıtlaSil
  7. Güzel liste... Keyifli okumalar... Milenyum serisini çok sevmiştim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Okuduğum kadarıyla sevdim ben de, özellikle de Lisbeth karakterini :)
      Teşekkürler yorumunuz için :>

      Sil
  8. Millenium serisini çok severim, sende seversin umarım. Otomatik Portakal da güzel kitaptır. :)
    Locke Lamora'nın Yalanları'na bayılıyorum ben ya, çok bekletme onu.
    Listen çok güzel olmuş, keyifli okumalar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyi umuyorum ben de. Bu sayede polisiye okumaya da geri dönerim belki :))
      Locke Lamora sevgin sayesinde kafamda onunla özdeşleştin artık resmen :D
      Bu sefer okuyup bitirmeyi çok istiyorum :)) Teşekkürler, hepimize keyifli okumalar :>

      Sil
  9. Milenyum Serisini ben de daha okumadım :-( Dediğin gibi bu seriyi okumayan çok az kişi kaldık.

    Otomatik Portakal'ı geçen haftalarda okudum. Çok etkileyici bir kitap. Bana korkutucu gelen kitaplardan biriydi ama zevkle okudum ve çok sevdim. Önceliği ona verebilirsin.

    Locke Lamoranın Yalanları'na yeni mi başlayacaksın? Ben de çok okumak istiyorum o seriyi ama malum elde birikmiş kitap çok. Daha ona sıra gelmedi.

    Meydan okumayı bitirmek için beş ay var. Biter bence. Hepimiz listemizi bitirelim :-) Keyifli okumalar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ejderha Dövmeli Kız ile başladım Milenyum serisine. Bakalım seriyi okuyan gruba geçebilirim umarım ben de :D
      Ya neden bilmem Otomatik Portakal bana da biraz korkutucu geliyor. Ejderha Dövmeli Kızdan sonra ona öncelik vereyim o halde :)) Belki de kitaptan önce filmi izlerim de kitaba olan önyargım gider :)
      Ya aslında Lock Lamoraya bir kere başlamıştım ama kitap bayağı ağır olduğundan yanımda taşıyamıyordum. Araya otobüste, okulda okunan başka kitaplar girince Locke kalmış oldu. Ama okuduğum kadarıyla bayağı sevmiştim. Şimdi hazır yazın evdeyken tekrar başlamayı düşünüyorum :))
      Umarım tamamlarız listelerimizi ya :)) İçimden bir ses tamamlayacağız diyor, hadi hayırlısı :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!