Kore Dizisi Tanıtımı + Yorumu: Lookout (2017)


Dizi Adı: Lookout
Tür: Suç, Gerilim
Kanal: MBC
Bölüm Sayısı: 32 (Her bölüm 30 dakika)
Yayın Aralığı: 22 Mayıs 2017-11 Temmuz 2017
Yayınlandığı Günler: Pazartesi ve Salı
Yönetmen: Son Hyung Suk
Senarist: Kim Soo Eun
Puanım: 7/10


Lookout Konusu

Lookout, sevdikleri kişileri kaybettikten sonra bir araya gelen ve adaleti sağlamaya çalışan bir grup insanın hikayesini konu almaktadır. Kimliği bilinmeyen bir lider, bir polis, bir hacker ve tüm güvenlik kameralarını izleyebilen bir gözcüden oluşan grup, sevdiklerini kaybetmelerine neden olan olayların arkalarındaki gerçek suçluyu ortaya çıkarmaya çalışmaktadır.

Lookout Oyuncuları ve Karakterleri

Kim Young Kwang-Jang Do Han: Çocukken yaşadığı bir olayın intikamını almak için gruba katılan biridir. Bu uğurda her şeyi göze almıştır.
Lee Si Young-Joo Soo Ji: Kızını kaybettikten sonra gruba katılan bir dedektiftir. 
Kim Seul Gi-Seo Bo Mi: Ailesinin katledildiği bir olayda hayatta kalan tek kişidir.Yaşadığı bu korkunç olaydan sonra kimse tarafından görülmek istemeyen, antisosyal birine dönüşmüştür ve ailesinin intikamını alacağı günü beklemektedir.
Key-Gong Kyung Soo: Yeteneklerini suçluları yakalamada kullanan, enerjik, pozitif bir hackerdır.
Kim Tae Hoon-Kim Eun Yoong: Suçluların hukuk kurallarıyla cezalandırılması gerektiğini düşünürken şahit olduğu olaylar sonucunda adalete olan inancını yitirmiş bir dedektiftir.

Lookout OST'ları

Amen - Damiano feat. Jenyer
Got U - Gill, Ltak feat. Pop Culture
Trickling - Raina (Orange Caramel)
Taken - Jenyer feat. DAVII

Lookout Trailer


Lookout Yorumum


Benim dizi hakkındaki düşüncelerime gelirsek verdiğim puandan da anlaşılacağı gibi yılın dizi olacak kadar ahım şahım bir polisiye değil AMA karakterler enfessss. Başroldeki ablamızın yani Lee Si Young'ın dövüş sahnelerini nefesimi tutarak izliyorum adeta ve buna şaşırmamak gerek aslında. Çünkü kendisi amatör boksör hatta dereceleri falan da var. Gel beni yumrukla diye düşünmüyor değil insan... 

Dizinin en can alıcı, gizemli karakteri şüphesiz Jang Do Han. Hangisi gerçek hangisi rol başlarda biraz beni bocalatsa da, ne yapıyor bu herif dedirtse de tanıdıkça yaptıklarının nedenlerini daha iyi anladık ve daha çok sevdik. Söylemeden geçemeyeceğim bir şey var ki o da dizi boyunca takım elbiselerine hayran olduğum. Takım elbise giymek için yaratılmış bir vücut adeta. Lookout'tan sonra diğer dizilerine de bakacağım mutlaka.

Kim Seul Gi'nin canlandırdığı Seo Bo Mi ile Key'in canlandırdığı Kyung So'nun atışmaları izlemek bayağı zevkli :D Bo Mi ile Kyung So aslında zıt karakterler. Bo Mi ne kadar karamsarsa Kyung So da o kadar iyimser biri. Birbirlerini dengeleyen, ponçik bir çift olurlar gibime geliyor :D Tabii dizinin asıl türü polisiye olduğundan bunun üzerinde çok durulmaz ama ne yapayım romantik yanıma söz geçiremiyorum :D

Öyle işte; ilerleyişi tahmin edilse, bazı sahneler biraz abartılı gelse de bölüm sonlarının tam can alıcı yerde bitmesi ve bir de bu can alıcı sahnede çalan ultra gaza getirici dizi müzikleriyle, sizi bir sonraki bölüme izlemeye iten bir dizi. Polisiye türünün en baba dizilerini izlemiş insanım ben diyorsanız önermem ama öteki türlü beğenebileceğinizi düşündüğüm bir dizi Lookout. 

Siz ne düşünüyorsunuz? İzliyor musunuz Lookout'u ya da izlemeyi düşünüyor musunuz? Bu arada tanıtım ve yorumu aynı gönderiye sıkıştırdım ilk defa. Bundan sonraki dizilerde de böyle mi devam etsem yoksa eskisi gibi tanıtım ayrı yorum ayrı mı olsa? Önerilerinizi bekliyorum, keyifli günler!^^

Share:

14 yorum

  1. Gözümden kaçmış bir dizi. Türü sevdiğimi biliyorsun, babam da yeni bir kore dizisi bul diye başımın etini yiyordu :D Bir şans veririz biz buna kesin :D Teşekkürler Esleem ve iyi bayramlar şimdideen ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Defendant değil ama bunu göz önüne alarak başlayın bence :D Bir de dizi daha bitmediği için birlikte izlemek biraz sıkıntı olabilir :D
      Rica ederiiim ve sana da iyi bayramlar <3

      Sil
  2. Demin birpembesever de gördüm şimdi sende,bi benim bu diziden haberim yokmuş 😱 Bölüm dakikası kısa olması sıkmadan izlettirir kendini,bi ara bende bakayım 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha izlemen için bir işaret mi bu acaba? :D O zaman şimdiden keyifli seyirler ^___^

      Sil
  3. Bence suanki yayindaki dizilere her turlu ezip gecen bi dizi benim icin (romantik sevmeyen biri olarak)
    Puanim 10/10

    YanıtlaSil
  4. Beni etkileyen bir diziydi. Acılarıyla yaşam savaşı veren insanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuza geç döndüğüm için özür dilerim. Gözümden kaçmış.

      Beni özellikle finali çok etkilemişti. Hiç beklemiyordum böyle bir sonu.

      Sil
  5. Dedektif ma nin gerçek adını bilen var mi çok aradım ama bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedektif Ma kimdi hatırlayamadığımdan internetten yardım aldım. Ma Jin Ki diye bir karakter varmış ve gerçek adı da Seo Jae Hyungmuş. Umarım aradığın kişidir :)) İstersen sen de buradan bakabilirsin. http://asianwiki.com/Lookout_(Korean_Drama)

      Sil
  6. Bence izlenmesi gereken sürükleyici muhteşem bir dizi bittiğine çok üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türü sevenlerin özellikle kaçırmaması gerekir :))

      Sil
  7. Ben bu diziyi izliyip çok beğendim başka bu tarz diziler biliyosan söyler misiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye türünde çok izlemediğimden Lookout gibi izlerken beni ters köşe eden iki dizi geldi sadece aklıma The Smile Has Left Your Eyes ve Defendant. Film olarak da Fabricated City olabilir :)) Gecikmeli cevabım için kusuruma bakmayın lütfen :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!