2017 Kore Dizileri Listesi


Yavaş yavaş 2017'nin de sonuna geldiğimiz şu günlerde ben yıl içinde neler yaptım neler ettim bunları hesaplamaya başladım bile. Bu hesap kitap konularının en zevklisi de yıl içinde izlenenlerin listesini çıkarıp favorileri belirlemek. Geçen sene 2016'da İzlediğim 10 Kore Dizisi yazısını yazmıştım. Bu sene de yazmayı planlıyorum ama geçen sene diziler arasında seçim yapmakta zorlanırken bu sene henüz 10 diziyi tamamlayamadım bile. Yılın geri kalanında henüz izleyemediğim ama methini çok duyduğum dizileri izlemeye çalışacağım.

Listede yeşille gösterilenler bitirdiğim diziler, sarıyla gösterilenler ise başladığım ama henüz bitirmediğim diziler. Geri kalan diziler arasında mutlaka izle dedikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın, güzel dizilerden mahrum kalmak istemem :))

A

  • Age of Youth Sezon 2
  • All Kinds of Daughters-in-Law
  • Andante 
  • Are You Human Too?
  • Argon 
  • Avengers Social Club

B

  • Backflow 
  • Bad Guys 2 
  • Bad Thief, Good Thief
  • Because This Is My First Life
  • The Best Hit
  • Black 
  • Black Knight: The Man Who Guards Me
  • Borg Mom
  • Bravo My Life 
  • The Bride of Habaek

C

  • Chicago Typewriter
  • Chief Kim
  • Circle: Two Worlds Connected
  • City of Stars
  • Criminal Minds 

D

  • Dal-Soon's Spring
  • Dasan Jeong Yak-Yong
  • Defendant 
  • Doubtful Victory
  • Drinking Solo Sezon 2
  • Duel 

E

  • Enemies from the Past

F

  • Fall From The Sky
  • Falsify 
  • Fight for My Way

G

  • Girls' Generation 1979
  • Go Back Couple

H

  • Hakuna Matata Pole Pole
  • Happy Sisters
  • Hip Hop Teacher
  • Hospital Ship
  • Housewife Detective
  • Hwayuki

I

  • I Am Love
  • I'm Not a Robot
  • Invisible Man

J

  • Jugglers
  • Just Between Lovers

L

  • Last Minute Romance
  • The Liar and His Lover 
  • Live Up To Your Name
  • Lookout 
  • Love Returns

M

  • Mad Dog
  • Magic School
  • Man to Man
  • Man Who Dies to Live
  • Man Who Sets the Table
  • Manhole 
  • Meloholic
  • Missing Nine
  • Mojito 
  • Money Flower
  • Ms. Perfect
  • My Father is Strange
  • My Golden Life
  • My Only Love Song
  • My Sassy Girl 
  • My Secret Romance
  • My Shy Boss

N

  • Naked Fireman
  • Nothing to Lose

P

  • A Person You Could Know
  • Polyclinic Doctor
  • Prison Playbook

Q

  • Queen For Seven Days
  • Queen of Mystery
  • Queen of Ring

R

  • Radiant Office
  • Rebel: Thief Who Stole the People
  • Return of Bok Dan-Ji
  • Reunited Worlds
  • Revolutionary Love
  • Romance Full of Life
  • Lovers in Bloom
  • Rude Miss Young-Ae Sezon 16
  • Ruler: Master of the Mask

S

  • Saimdang, Light's Diary
  • Save Me
  • School 2017
  • Sea of the Woman
  • The Secret of My Love
  • Seen from a Distance, Green Spring
  • Single Wife
  • Somehow 18
  • Stranger 
  • Strong Woman Do Bong-Soon
  • Strongest Deliveryman
  • Super Family 2017
  • Suspicious Partner
  • Sweet Enemy

T

  • Teacher Oh Soon-Nam
  • Temperature of Love
  • The Happiest Time of My Life
  • The King in Love
  • The Most Beautiful Goodbye in the World 
  • The Package
  • The Universe's Star
  • Tomorrow With You
  • Trapeze 
  • Tunnel
  • Two Cops 

U

  • Unknown Woman
  • Unni Is Alive
  • Untouchable 

V

  • Voice

W

  • While You Were Sleeping
  • Whisper 
  • Wind and Cloud and Rain
  • Witch at Court
  • Woman of Dignity

Y

  • You Are Too Much

2

  • 20th Century Boy and Girl

Share:

13 yorum

  1. Sarılar da az değilmiş bu kadar diziyi aynı anda nasıl izliyorsun . 😂😂 Sana iyi seyirler canım . 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı anda sayılmaz ya :D Aynı anda en fazla 3-4 dizi falan izliyorum :D Teşekkürler ^___^

      Sil
  2. Şu sırayla mutlaka izle dediklerim; Duel, Tunnel, Voice.. ilk ikisi müthişti, Voice da da aksiyon iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Duel'e başlıyorum ilk olarak :D Voice'da bayağı şiddet varmış ya yaş sınırı falan getirilmiş diye duymuştum. O yüzden biraz uzak duruyorum ona :D

      Sil
  3. Ellerine sağlık liste çok güzel olmuş. :) Because it's my first life çok cici bir dizi yaa. *-*
    Bu aralar favorim. :) I have a lover ve Temptation'u da öneririm. Aşk ve dram içeriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^____^ Kesinlikle katılıyorum, mutluluk kaynağı resmen dizi :'))
      İkisine de bakacağım teşekkürler :)))

      Sil
  4. Strong Woman Do Bong-Soon en sevdiğim k-dramadır, kesinlikle tavsiye ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay izlemeyi planlıyorum Strong Woman Do Bong Soon'u :)) Kardeşim de izlediğinden beri ısrarla öneriyor :D

      Sil
  5. Fight for My Way'i izlemeye başladım. Acayip tatlı ve güzel bir hikayesi var. Bir de bu sene dikkat ettim de birbirinden iddialı diziler varmış. Bir arada böyle paylaşmana sevindim. Bu sayede izlemediklerimi ama listemde olanları hatırlamış oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fight For My Way sıcacık bir diziydi. Ben de çok keyifle izlemiştim :)) 2016 kadar iddialı gelmedi bana ama en'lerime girecek birkaç dizi izleyebildiğim için mutluyum :))
      İşine yaramış olmasına çok sevindim :'))

      Sil
  6. Black.cok daha iyi bi dizi..tunnel..Chicago Typewriter.cok iyi diziler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chicago Typewriter izleme listemde. Herkes çok beğendiği için de beklentim yüksek :))
      Black izlemedim, izleyicileri çok seviyor ama finalinde olacakları öğrendim, kalbim dayanamaz benim onu izlemeye :))
      Teşekkürler önerileriniz için :)

      Sil
  7. BUNLAR BENİM İZLEDİKLERİM
    Chicago Typewriter çok beğendim etkisinde bırakıyor
    Go Back Couple evli olanların daha iyi anlayacağı şirin güzel bir diziydi
    My Sassy Girl komik ve şirin bir diziydi.
    Meloholic bana göre saçma ve zaman kaybı
    Manhole sonuna kadar zor dayandım sıkıcıydı.
    Queen For Seven Days tarihi dizileri severim ama bu dizi içime oturdu.
    Revolutionary Love başrol adam için bitirdim yoksa yarıda bırakırdım
    Reunited Worlds başrol kıza kıl olsamda sadece başrol çocuk için izledim enteresandı ama vasat
    Strong Woman Do Bong-Soon çok şeker ve güzeldi tavsiyem
    The King in Love güzel bir aşk hikayesi
    The Package zaman kaybı kısaca

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!