Dizi Yorumu: Room 104 [Korkunç Bir Maraton]

Korkunç Bir Maraton için ilk izlediğim, daha doğrusu izlemeye çalıştığım dizi Room 104 idi. Üç bölüm izledikten sonra çok da bana hitap etmediğine karar verip bıraktım.

HBO yapımı olan Room 104 12 bölümden oluşmakta ve her bölüm aynı otel odasında farklı oyuncularla farklı hikayeleri anlatmakta. Türü korku-gerilim olduğundan korkutması da germesi de normal ama bunun yanında dizinin rahatsız edici bir yanı da var. İzlediğim her bölüm sonrasında ne izledim ben şimdi diye sorguladım kendimi. 


İlk bölümün hakkını vermeden geçmek istemiyorum ama. 23 dakikada gerim gerim gerdi ve sonunda da sağ gösterip sol vurunca koptu ipler iyice. Tam psikolojik-gerilim filmi çekmelik bir bölümdü. 

Diziyi çok beğenenler de var saçma bulanlar da ama dizi ikinci sezon onayı aldığına göre ilk grup çoğunlukta. İzleyecek tonlarca dizim olmasaydı sırf merakımdan devam edebilirdim ben de. Vaktiniz varsa bir göz atın, yok benim zamanım kıymetli diyorsanız tavsiye etmem.

Siz izlediniz mi peki? Ya da izlemeyi düşünüyor musunuz? Buyrun yorumlara^^

Share:

8 yorum

  1. İzlemedim ama merak etmedim de değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En fazla yarım saatlik bölümler zaten, bir şans verebilirsin bence :)) Kim bilir belki beğenirsin :)

      Sil
  2. ahahaha korkulu şeyleri izleyememek kalp ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk yapımıysa eğer ben de izleyemiyorum :D

      Sil
  3. Room 104 dizisinin adını çok görüyorum ama ilk kez konusunu sizde okudum. HBO'nun dizileri kaliteli olur. En azından benim izlediklerim öyleydi. Bölüm süreleri de kısaymış. İzleyebilirim diye düşündüm.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HBO havası var dizide kesinlikle ama bu sefer bana pek hitap edemedi :)) Bir şans vermekte fayda var, keyifli seyirler :)) Rica ederim :)

      Sil
  4. Diziyi ilk kez duydum. Film Gündemi'nin dediği gibi HBO kaliteli diziler yapıyor. Gerilim türünü sevmediğim için izleyeceğimi sanmıyorum. Dediğin gibi izleyecek binlerce dizi var :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilimle kara mizah birleşmiş bir de. Daha da tüyler ürpertici olmuş. Az çok nelerden hoşlandığını bildiğimden sana önermezdim Room 104dü zaten :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!