Pazar 6'lısı: Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap

Merhabalar^^
Kısa bir moladan sonra yeniden pazar 6'lısını yazılarını yazmak, yazılmış yazıları anasayfada görmek çok sevindirici. Ben yazmada geç kaldım biraz (yine) tabii :D Neyse ki seçeceğim kitaplar üç aşağı beş yukarı aklımdaydı zaten. O halde Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap için bakalım neleri seçmişim! (Kasım ayındaki diğer temalara ulaşmak için tık tık.)

1. Boş Koltuk-J.K. Rowling
2. Marslı-Andy Weir
3. Çavdar Tarlasında Çocuklar-J.D. Salinger
4. Köpek Düşleri-Markus Zusak
5. Anneler Mafyası-Kerstin Gier
6. Ateş Ustası-Maria V. Snyder

Görselden de anlaşıldığı üzere renkleriyle sonbaharı çağrıştıran 6 kitabı seçtim. Evet biraz kolaya kaçtığım doğrudur (her zamanki gibi). Ama şu görüntü de güzel duruyor şimdi doğruya doğru :D

Peki sizin sonbahar denilince aklınızda beliren kitaplar hangileri? Buyrun yorumlara^^

Share:

21 yorum

  1. Kesinlikle renkler uyumlu olmuş, Marslı ise tam cuk oturmuş. Renk olarak orada hep sonbahar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sonbahar hissini verebildiğime mutlu oldum :)) Teşekkür ederim yorumunuz için^^

      Sil
  2. benim aklıma sonbahar çağrıştıran bir kitap gelmedi ama senin seçtiklerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu-sarı-kahverengi tonlarındaki herhangi bir kitap olabilir. Çok teşekkürler ^___^

      Sil
  3. Renkler uyumlu olmuş. Çavdar Tarlasındaki Çocuklar okumak istediklerimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok olan bir kitap Çavdar Tarlasında Çocuklar. Umarım siz severek okuyanlardan olursunuz :)

      Sil
  4. Gerçekten de çağrıştırıyor. Bu arada yeni keşfettim takipteyim. seni de beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, takipteyim zaten ben de:))

      Sil
  5. Bak sarı kitap seçmek benim aklıma gelmedi. Sonbaharda geçen kitap bulmak zor geldiği için bu hafta yazmamıştım. Haftaya telafi edeyim :-)

    Görseldekilerden Boş Koltuk bende de var. Çok merak ediyorum. Okudun mu sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel telafi etmişsin, az önce okuyabildim de yazını :))

      Ben de henüz okumadım. Yazın bir ara başlamıştım ama ilerleyemedim pek. Okuduğum kadarıyla fena değildi ama. Sadece başı durgundu biraz, pek ileriyi merak ettirmiyordu.

      Sil
  6. Cidden gerek kapakları gerekse bazıları isimleri ile bile sonbaharı çağrıştırıyor. Sonbaharın renkli yaprakları gibiler hepsi. Özellikle de çavdar tarlasındaki çocuklar çok sonbaharvari bir atmosfere sahip. Güzel bir altılı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, hoşuna gittiğine sevindim^^ Sonbahar sevdiğim bir mevsim olunca kitaplarını da keyifle seçmiştim :))

      Sil
  7. Göçebe kitabı olabilir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anımsatıyor gerçekten, listeyi oluştururken aklıma gelseydim eklerdim mutlaka :))

      Sil
  8. Ahaha o da benim listeme kalsın :D Teşekkür ederim ^___^

    YanıtlaSil
  9. Boş koltuk ve köpek düşleri okuyup sevdiğim kitaplar , umarım sen de seversin , keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi içinde çoğunlukla olumsuz yorum okumuştum ama sen böyle diyince sevindim :)) Teşekkürler ^____^

      Sil
  10. pancar tarlasııı :) önemli romaaan :) köpek düşleri ni de aldım okuycam bakalım yazarın diğer kitabı çok iyiydiiii yaaaa filmisi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ivit :)))Kitap Hırsızını diyorsun değil mi? Ben de çook sevmiştim :))

      Sil
  11. Yalnız fotoğraf gerçekten muhteşem, tam sonbaharlık! ^_^ Bu arada Marslı kitabına bayılırııım. :) Emeğine sağlık, çok güzel olmuş. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler İrem :)))Henüz tamamını okuyamasam da ben de çok sevmiştim Marslıyı :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!