Yarıyıl Reading Challenge: SONUÇ

Merhabalar Periodic Library'nin pek sevilesi sakinleri^^
Öneri Makinesinin yılın ortasında başlattığı bir meydan okuma vardı Yarıyıl Reading Challenge adında. Kategorileri ilgi çekici olunca katılmadan edememiştim haliyle. Tam şurada okuma listemi paylaşmıştım hatta. Yılın sonuna yaklaştığımız şu günlerde artık ne yapmışım ne etmişim bir göz atalım diyorum ben.

Öncelikle başta belirlediğim listeye pek uyamadım ama yine de kategorilere uyacak kitaplar okumayı başarmışım bir şekilde :D Aynısı 2017 Popsugar Reading Challenge'ta da başıma geldi. Nasıl başarıyorum bunu bilmiyorum ama halimden memnunum :D Artık sözü kitaplara bırakıyorum.

01. 2015'te beş yıldız verdiğin bir kitabı tekrar oku: Anna and the French Kiss-Stephanie Perkins
02. Kapağı kırmızı olan bir kitap: Algernon'a Çiçekler-Daniel Keyes

03. Başladığın bir seriyi bitir: 
04. Kendin için seçmediğin önerilen bir kitap: Sana Söyleyemediğim Her Şey-Celeste Ng
05. 2017'de çıkan bir kitap: Sis ve Öfke Sarayı-Sarah J. Maas
06. Başlığında isim olan bir kitap-So Ji Sub'un Yolu-So Ji Sub
07. Alışkanlıklarının dışında olan bir kitap: Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü-Julia Quinn
08. Birleşik Krallıkta geçen bir kitap: En Çok Beni Sev-Julia Quinn
09. Kapağında kadın olan bir kitap: Zehir Ustası-Maria V. Snyder
10. Gelecekte geçen bir kitap: Bana Dokunma-Tahereh Mafi
11. Yeni bir seriye başla: Ejderha Dövmeli Kız-Stieg Larsson
12. Favori yazarlarının birinden bir kitap: 

Henüz 2017'nin bitmediğini düşünürsek iyi bir sonuç bence. 6 ve 12. kategorileri de yıl bitmeden okuyacağımı düşünüyorum. 12. kategoriyi favori yazarından bir kitaptan favori yazarlarının birinden bir kitaba çevirdim çünkü bir kişiyi asla seçemem. Muzaffer İzgü, Zweig ya da Brandon Sandersondan bir kitap okuyacağım büyük ihtimalle bu kategori için. Halihazırda Muzaffer İzgüden Zıkkımın Kökünü okuyorum şu an ama yıl bitmeden yetişir mi bilmiyorum. Yetişmeyecek gibi olursa Zweigtan Olağanüstü Bir Geceyi bir oturuşta okurum artık :D

Sizce nasıl bir performans sergilemişim peki? Katıldıysanız sizin sonuçlarınız nasıl? Buyrun yorumlara! :))

Share:

7 yorum

  1. Bence çok güzel performans sergilemişsin. Katıldığın için teşekkür ederim, renk kattın 😊❤️. Ben kendim için çok umutlu olsam da bitiremedim listemi :( ama yine de son ayları saymazsak az kitap da okumadım hani 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :') Bu yıl yine bekliyorum böyle bir challenge :D İyisiyle kötüsüyle atlattık 2017'yi, artık önümüzdeki challengelara bakıcaz :D

      Sil
  2. Sanırım blog dünyası olarak en başarılı olduğumuz okuma etkinliği bu oldu. Kategorilerin güzel olması ve sürenin uzun olması sayesinde listelerimizi neredeyse tamamladık. Darısı diğer etkinliklerin başına :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oldu. Bu yıl da Öneri Makinesinden böyle bir challenge bekliyorum ben :D Okunacak kitaplarla kategoriler paralel olunca sonuç da güzel oldu :)) Amin :D

      Sil
  3. Bende de 1 ve 3 boş kaldı. Bu yıl hiçbir seri bitirememiş olmak beni çok üzüyor :( 1. kategori için üzülmüyorum ama çünkü bir kitabı bir daha okumak gibi bir huyum yok, daha doğrusu yapamıyorum, keyif almıyorum. İstisnalar da kaideyi bozamıyor tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulenin düzenlediği Seri Kitapları Seri Okuyoruz etkinliği ile bu seri bitirememe problemimizi çözelim birlikte Gözde :D Bir Açlık Oyunları serisini tekrar tekrar okumuşluğum vardır şu ana kadar. Harry Potter'ı da bu yıl baştan sona tekrar okumak istiyorum. Bu ikisi haricindeki kitapları tekrar okuyacağımı ben de pek düşünmüyorum :D

      Sil
  4. Özgür ruhlusun demek, kısıtlamalara gelemiyorsun :D Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!