Bahar Okuma Şenliği 2018: Kitap Listem


Biraz rastgele okumalar yapmak istiyordum ama yine uzak kalamadım şenlikten. Bir çeşit bağımlılık gibi bir şey olsa gerek :D Yine de listeye sadık kalmak için kendimi çok kasmayacağım. Nilgün Komar'ın blogundan şenlikle ilgili daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

1.Kategori (10 puan): İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar'da geçtiği bir kitap.
Ateşle Oynayan Kız-Stieg Larsson (Kitap ocak ve nisan sonu arasını kapsadığı için bana uygun geldi.)

2.Kategori (10 puan): OTOBİYOGRAFİ veya BİYOGRAFİ türünde bir kitap.
Son Nefes Havaya Karışmadan-Paul Kalanithi

3.Kategori (10 puan): İsminde ÇİÇEK kelimesi geçen yada kapağında ÇİÇEK olan bir kitap.

4.Kategori (10 puan): Kitabın isminde bir HAYVAN adı geçen bir kitap.
Kayıp Kedi-Caroline Paul

5.Kategori (10 puan): BEYAZPERDE ye aktarılmış bir kitap filmi de izlenecek.

6.Kategori (10 puan): En Az İKİ yazar tarafından yazılmış bir kitap.
Harry Potter ve Lanetli Çocuk-JKR, John Tiffany

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -LER- LAR  eki almış bir kelime geçen bir kitap.
Gölgeler Kraliçesi-Sarah J. Maas

8.Kategori (10 puan): Adında Kadın kelimesi geçen veya KADIN'a dair bir kitap.

9.Kategori (10 puan): Adında Çocuk kelimesi geçen veya ÇOCUK'lara dair bir kitap.

10.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Türk yada Dünya KLASİK lerinden iki kitap.
-Fareler ve İnsanlar-John Steinbeck
-Otomatik Portakal-Anthony Burgess

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): İŞ BANKASI yayınlarından herhangi iki kitap.
-
-

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adı AYNI yazarları farklı olan iki kitap. (kelime türemiş yada çekim eki almış olabilir)
-
-

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin PEMBE olduğu iki kitap.
-Gözde Bekar
-

15.Kategori(her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.
-Sana Söyleyemediğim Her Şey-Celeste Ng
-Arı Kovanına Çomak Sokan Kız-Stieg Larsson

16.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
-Türk Kadın: Antabus-Seray Şahiner
-Yabancı Kadın: Program-Suzanne Young
-Türk Erkek: Cümlemiz-Ziya Osman Saba
-Yabancı Erkek:

17.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Dört kitaptan oluşan bir seri yada bir serinin dört kitabı
-
-
-
-

Share:

5 yorum

  1. her şeyi geçtim ben bunları bulamadığım için bile okuyamam :))
    takipteyiz...

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğe katılmana çok sevindim. Ben de listeme birebir uymuyorum. İçimden gelenleri okuyor, sonra kategorilere yerleştiriyorum.

    Son Nefes Havaya Karışmadan son zamanlarda sık sık karşıma çıkıyor. okuduktan sonra yorumunu paylaşırsan sevinirim.

    Harry Potter ve Lanetli Çocuk benim de okuma listemde var.

    Bugün Pazar 6'lısında Sana Söyleyemediğim Her Şey ve Antabus'tan bahsettim. İkisi de listende var. Umarım sen de benim gibi severek okursun.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
  3. ben o tek kitabı yerleştiremediğim için katılmadım bu kez :D ama ciddi bağımlılık yapıyor şenlik :)

    YanıtlaSil
  4. keyifli okumalar dilerim ... ♥

    YanıtlaSil
  5. Çok kitap var benim de elimde :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!