Mim: Kitaplar Kalbimden Vurur


M E R H A B A L A R

Sevgili Deep sayesinde haberdar olduğum bir mimle karşınızdayım. (Deep de olmasa mimler bana hiç ulaşmayacak, teşekkürler Deep :P Şaka bir yana mim yapmada çok yavaşım, kendim de farkındayım. Hala Reklamlar mimi bekliyor, neden bilmem. Affet Belle, yapacağım bir gün :D ) Mim kitaplarla ilgili 7 adet sorudan oluşuyor, bize de cevaplamak düşüyor.

1. Okumayı size sevdiren ne oldu?
İlkokuldaki sınıf öğretmenim. Bugün düzenli olarak kitap okuyorsam onun eseridir diyebiliriz. Sınıf kitaplığımız ilgi çekici bir sürü kitapla dolu olması, öğretmenimizin sürekli kitap okuması ve bizi de okumaya teşvik etmesi bendeki okuma alışkanlığının temelini oluşturdu. Seviliyorsun Nafiye öğretmenim<3

2. Hiç bir kitabı sayfalarını çevirerek biriyle okudunuz mu?
Hatırladığım kadarıyla hayır:(  

3. Yolculuğa giderken yanınıza kaç kitap alırsınız?
Yolculuktan yolculuğa değişiyor. Çantamda her zaman bir kitap mutlaka bulunur ama uzun süreli bir seyahat ise en az 3 kitap alırım yanıma. Çantaya tepme derdi olmasa daha fazlasını da almak isterim, neyse ki e-kitaplar var da basılı kitaplar bitince imdada koşuyorlar. 

4. Asla okumam dediğiniz kategori nedir?
Siyasetle ilgili kitaplar. Hani asla demeyelim de pek bana hitap etmiyor şu anlık. 

5. Kitapları renklerine göre mi, alfabeye göre mi sıralarsınız?
Öncelikle boyutlarına göre sıralarım. Sonrasında serilere ve renklere göre düzenlerim. Gerçi şu sıralar yer sıkıntısı çektiğim için nasıl sığıyorsa o şekilde sıralıyorum kitapları :D

6. Okurken size eşlik edecek bir hayvan ister miydiniz?
Bir kedi fena olmazdı sanırım :))

7. Bookstagram olarak kendi stilinizi oluşturduğunuzu düşünüyor musunuz?
Şu anki düzenimi ve kullandığım efekti düşünürsek evet, bence biraz kendime ait stil oluşturmuş gibiyim. Elimden geldiğince sade, ferah ve krem-turuncu-pembe tonlarında takılmaya çalışıyorum ama siz söyleyin asıl kendime özgü bir stil geliştirebilmiş miyim? :D Bilmeyenler için instagram adresim @periodiclibrary.

Böyle işte, ben keyifle cevapladım ve keyifle cevaplayacaklarına inandığım Şule Uzundere'yi, Rüya Kitaplık'ı, Okuyan Muggle'ı, Kağıttan Dünyam'ı, Feri Peri'yi, Pastelden'i, Bir Pembe Sever'i, Gezegen'in Sihri'ni, Öneri Makinesi'ni, Bellenin Kütüphanesi'ni ve Ezgissimo'yu mimliyorum :))
Keyifli günler!

Share:

29 yorum

  1. Ooo mim güzelmiş. Cevaplar da güzel. Mim konusunda seni anlıyorum. Benim de 1 tane daha yapılmamış mimim var. 😀 Canını sıkma, ne zaman istersen yapabilirsin. İnşallah bu mimi kısa sürede yapacağım. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gittiğine sevindim :D Okumayı en sevdiğim yazılardan biri mim yazıları ama yazarken hep erteliyorum :D
      Merakla bekliyorum :))

      Sil
  2. Instagram hesabına göz gezdirince kendine has bir tarz oluşturduğunu rahatlıkla görebiliyorum 007! ^_^
    Cevaplarını keyifle okudum, beni mimlediğin için de çok teşekkür ederim; en kısa zamanda yapacağım inşAllah. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok sevindim öyleyse İrem, teşekkürler :'))))
      Rica ederim :))

      Sil
  3. sana uygun hoş cevaplardı. senin instanı da blogunu da seviyom zatensi :) geliştirebilmişsin evet üstelik de ince ve yüksek zevklisin cidden diyorum bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim Deeep :)) Böyle düşünmene çok ama çok sevindim :)))

      Sil
  4. Instagramda da takip ettim. Burada ediyorum zaten. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, geri döndün ben de takibinize :))

      Sil
  5. Çok kitaba sahip olmak güzel ama bir de yer sıkıntısı olmasa.. Benim kitaplar da yığın halinde duruyorlar. 😅 Keyifle okudum, yüreğine sağlık.. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun şu ki aslında öyle çok da kitabım yok, kitaplığım çok küçük :D Kitaplarım çok olsa da sığmasa gam yemicem :D
      Teşekkür ederiiim :))

      Sil
  6. Ayy süper mimmiş Eslem, yazını keyifle okudum. Soruna gelince, ben senin bookstagramını severek takip ediyor ve fotoğraflarını çok beğeniyorum. E-kitaplar hakkındaki görüşüne sonuna kadar katılıyorum, olmasalar ne yapardık :D Ben de mim yazısını en kısa sürede yazacağım, çok teşekkür ederim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiiiim, çok sevindim beğeniyor oluşuna :')) Her an bir sürü kitaba ulaşabiliyorsun, bundan güzeli var mı? :D
      Merakla bekliyor, okumak için sabırsızlanıyorum yazını :D

      Sil
  7. Öncelikle, instagram sayfan çok güzeel :) mimlediğin için buradan da ayrıca teşekkür ederim. Çoğu cevaplarımız benziyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiim ^___^ Ne demek rica ederim :))

      Sil
  8. Bence kesinlikle kendi düzenin,teman var bookstagram olarak Eslem! Onun dışında sanırım cevaplarımız aynı olucak gibi görünüyor.Senin cevaplarını okurken kendimi gördüm resmen :D
    Mimi yapmak için sabırsızlanıyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle düşünmene Ecrin, çok teşekkür ederiim :')) Ahahah benziyorsak demek ki :D

      Sil
  9. Mim için teşekkürler. Bugün yaptım :-)

    Ben de kitaplarımı önce boyutlarına göre, sonra yayınevlerine göre sıralıyorum. Şu an kitaplığım kitaplarıma yetersiz kaldığı için istediğim düzeni oluşturamadım. Hayalimdeki kitaplığa kavuşunca çok düzenli olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :))

      Ah keşke hepimiz bir gün hayallerimizdeki kitaplığa kavuşsak da rahatlasak :D

      Sil
  10. Teşekkürler mim için, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım :).

    Bence de bir stilin var :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :))

      Öyleyse ne mutlu bana :)))))

      Sil
  11. Kitapkoliklerin aşkı bir kediii. Bende istiyorum ama hem annemin hem kardeşimin alerjisi var ne yazık ki inşallah kendi evime :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler müthiş değil mi ama? :D Huylarına gidince pammmuk gibi oluyorlar, gitmeyince tırnakları çıkarıyorlar, hep onların sözü geçiyor bayılıyorum :D Bizde de annemle babam izin vermiyorlar evde beslemeye:( Kendi evlerimizde bir kedi dostumuz olur inşallah :))

      Sil
  12. Ahahaha olsun, rica ederim :D

    Okullarda tablet falan dağıtılacağına kitaplık dağıtılsa keşke ya daha yararlı olur :D

    YanıtlaSil
  13. Stilin güzel, tercihler şahane :) hanidir teşekkür edecektim, mimi kaptım en yakın zamanda yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ezgi :))) Anasayfayı düzenli olarak kontrol ederim ama mim yazın gözümden kaçmış. Hemen okuyup geldim, ellerine sağlık :)

      Sil
  14. instagram olayını beceremeyen birtek benim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle düşünmüyorum. Özellikle son fotoğrafların gayet estetik duruyor :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!