Bahar Okuma Şenliği 2018: Sonuç

bahar okuma şenliği 2018 sonuç periodic library


1.Kategori (10 puan): İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar'da geçtiği bir kitap.
Ateşle Oynayan Kız-Stieg Larsson (Kitap ocak ve nisan sonu arasını kapsadığı için bana uygun geldi.) | Pegasus | 672

4.Kategori (10 puan): Kitabın isminde bir HAYVAN adı geçen bir kitap.
Kayıp Kedi-Caroline Paul | Aylak Kitap | 176

5.Kategori (10 puan): BEYAZPERDE ye aktarılmış bir kitap filmi de izlenecek.
Beni Asla Bırakma-Kazuo Ishiguro | YKY | 272

6.Kategori (10 puan): En Az İKİ yazar tarafından yazılmış bir kitap.

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -LER- LAR  eki almış bir kelime geçen bir kitap.
Gölgeler Kraliçesi-Sarah J. Maas | DEX | 632

9.Kategori (10 puan): Adında Çocuk kelimesi geçen veya ÇOCUK'lara dair bir kitap.
Haklar ve Ödevler-Brigitte Labbe, Pierre-François Dupont-Beurier | Günışığı Kitaplığı | 40

16.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
-Türk Kadın: Eyvah! Kitap-Mine Soysal | Günışığı Kitaplığı | 127
-Yabancı Kadın: Program-Suzanne Young | Pegasus | 400
-Türk Erkek: Yazmak Eylemi-Ferit Edgü | Sel Yayıncılık | 137
-Yabancı Erkek: Horrorstör-Grady Hendrix | Zodyak Kitap | 248



Sonuç
10 kitap= 100 puan
3063 sayfa= 30 puan
16. kategori tamamlandığı için fazladan= 40 puan
+                                                                                                                           _______________________________________________________________
   170 puan

Yine yerlerde sürünen bir sonuç olsa da böyle bir sonuçla karşılaşacağımın farkındaydım. Okuma konusunda bayağıdır dipte sayılırım. Goodreads de sağ olsun yıllık hedefimin 8 kitap gerisinde olduğumu gözüme gözüme sokuyor :D En azından şenlik boyunca farklı türlerde kitaplar okuduğum için memnunum. Yaz şenliğine şimdilik katılmayı düşünmüyorum. Halihazırda katıldığım diğer okuma maratonlarına ağırlık vereceğim. 

Keyifli okumalar!

Share:

15 yorum

  1. Ben her zaman 1 0 dan büyüktür diyorum. Az da olsan okuman önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bakış açısını çok sevdim, benimsemem lazım :)) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim İlkay :))

    Yap gitsin, ne kaybedecek bir şey yok nasıl olsa :D Hem kategorilere kitap ararken insan yeni kitaplarla karşılaşıyor, güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
  3. Dopdolu bir şenlik olmuuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Popsugar 40 etkinliğinde ilerlesen bile başarılı sayılırsın. O listeye göre okuma yapıyor musun hiç? Hepsini tamamlamak imkansız gibi geliyor bana :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar okuduğum birkaç kitap listeye uyuyor ama kategoriler için önceden belirlediğim kitapları okumadım henüz :D Çok ilginç kategoriler var o yüzden zorluyor :D

      Sil
  5. yazma eylemi ne ilginç kitap yaa okudum :) beni asla bırakma filmi çok çok iyii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yaa ben kırk yıl düşünsem aklıma gelmez böyle fikir :D Gerçi Ferit amcamız da fikir babası değil ama iyi uyarlamış :D
      Boğazım düğümlenmişti benim de filmi izlerken:(

      Sil
  6. tebrik ederim.. keyifli okumalarının devamını dilerim.. etkinliğe katılmış olmanda daha çok okuyor olmamız açısından beni mutlu etti.. yaz şenliği ile devam ediyoruz.. ben izindeydim, pc den bakamayınca bloga adapte olamıyorum :) gidip bakayım katılıyorum demişmisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) Yaz Şenliği de enfes duruyor ama bu sefer biraz tembellik yapacağım ben :D Bir sonraki şenliklerde görüşürüz umarım :)

      Sil
  7. Ben böyle etkinliklere katıldığımda pek başarılı olamadığımdan katılmamayı tercih ediyorum. Çünkü sıraya bağlı kalamama sorunum var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıraya bağlı kalmanız gerekmiyor ki :))) Ayrıca şenlik boyunca da kategorilere yerleştirdiğiniz kitapları değiştirebiliyorsunuz :)

      Sil
  8. Bence 170 puan da hiç fena değil 007. ^_^
    Umarım okuduklarını da çok sevmişsindir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İrem :)) Kesinlikle aralarında çok sevdiklerim var :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!