Lanetli Maraton | Cadılar Kitap Listesi

Blogumda tam olarak şurada Karanlık Şato'da düzenlediğimiz maratondan bahsetmiştim. Gecikmeli de olsa okuma listemde sıra.

LANETLİ MARATON-CADI OKUMA LİSTEM

1. Ana karakteri cadı/büyücü olan bir kitap oku.
Harry Potter ve Felsefe Taşı-JKR
2. Adında cadı/büyücü kelimesi geçen bir kitap oku.
Cadıların Keşfi-Deborah Harkness
3. Ortaçağ'ın cadılarını anma zamanı, yazarı Ortaçağ'da doğmuş bir kitap oku.
:(
4. Cadılar doğayı ve kendini bilendir: Doğayla bağlantılı bir kitap oku.
Cadılar Bayramı Ağacı-Ray Bradbury
5. "Bütün Kadınlar Cadıdır", feminist edebiyat yazarlarından bir kitap oku.
Beş Sevim Apartmanı-Mine Söğüt6. Büyü kitabını açma zamanı: Kitaplığında uzun zamandır bekleyen, sayfa sayısı +300 olan bir kitabını oku.
Kafes-Josh Malerman7. Cadılar ay ışığında uçar: Geceyarısından sonra elindeki kitaptan en az bir bölüm oku.
Kız Kardeşim İçin-Jodi Picoult

Şu anda Felsefe Taşını sesli kitap olarak dinliyorum, bitmesine 1 saatten az kaldı bu beni üzüyor :( Bir de Türkçe derslerinde okuma yaptıkça ben de çocuklarla birlikte Beş Sevim Apartmanını okuyorum. Beklediğimden daha ürkütücü geldiği için yalnız ve akşamları okumuyorum😄 İki kitap aynı anda yetmiyormuş gibi bu yazıyı bitirince de Cadıların Keşfine başlayıp Berfinle birlikte okumak istiyorum. Şu anki durumum böyle. Bir dahaki maraton güncellemesinde birkaç kitabı bitirmiş olurum umarım.

Ajandamda maratona ayırdığım sayfayı çok sevdiğim için aynı sayfanın 796327738 farklı açıyla çekilmiş fotoğraflarını paylaşarak kapanış yapacağım şimdi izninizle.



Keyifli okumalarınızın olduğu günler dilerim^^

Share:

3 yorum

  1. Ajandandaa yaptığın sayfaya bayıldım 😍 Bu etkinliğe katılmak isterdim ama hali hazırda güz okuma şenliği ve bir okuma projesine dahilim. Bir de tabi kitap kulübüyle okuğumuz kitaplar var. Keyifli bir maraton olsun, büyülü okumalar... 🧙🏻‍♀️🤗

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha sayfa da beğenilmeyecek gibi değil. Konuyla çok uyumlu olmuş.

    İyi okumalar canım :-)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kurtadam olarak katıldım ve listemi maraton bitiminde yayınlamayı düşünüyorum. Bu maraton çok faydalı oldu bana. :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!