Romantik Filmler Maratonu

Görsel Sibel'e ait.
Blogum maratonlar için tuttuğum bir defter oldu çıktı. Ekimde Lanetli Maraton vardı ve şimdi de sırada kasıma yakışır bir şekilde Sibel'in düzenlediği Romantik Filmler Maratonu var. Lafı çok uzatmayıp listeme geçiyorum. Maraton hakkında detaylı bilgi isteyenler de burayı ziyaret edebilir.


  • Tune in for Love  4/5

Yıllara yayılan, tesadüfler ve mucizelerle ilerleyen, sıcacık, insanın pamuklara sarıp saklayasını getiren bir filmdi. Ben zaten iki başrolü de (Kim Goeun ve Jung Haein) çok sevdiğimden film benim için daha da bir güzel oldu. Filmin bitişinde de Coldplay-Fix You çalınınca ben bayağı bir fethedildim🤭




  • Alacakaranlık 🤣 Anıları yad etmem lazım.
  • Princes Bride
  • The Notebook
  • In the Mood for Love
  • Bewitched
  • 16. Doğum Günüm
  • Aşk Hikayesi
  • No Kiss List
  • Leap Year
  • About a Boy
  • Dear Ex


Liste önerilere açıktır efenim, elinizi korkak alıştırmayınız😄

Share:

5 yorum

  1. İzlemediysen crazy stupid love, the terminal, as good as it gets, two weeks notice, ruby sparks, waitress filmlerini öneririm :)

    YanıtlaSil
  2. Tune in for Love'i ben de izleyeceğim ama fırsatım olmadı. 🙈

    YanıtlaSil
  3. Etkinliğe hoşgeldin. Senin listeni de not aldım. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Tune In For Love, az önce izledim. Hüzünlü, mutlu bir aşk hikayesi. Oyunculuklar harika, ortam da öyle. :) Filmi çok beğendim. İnşallah bu ikiliyi yine görürüz bir dizide filan. :)

    YanıtlaSil
  5. Listedeki filmleri izlemedim, izlemek isterim. Teşekkürler, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!