Netflixteki Kore Dizileri

netflixteki kore dizileri periodic library
Netflixteki Kore Dizileri
Netflix gitgide vazgeçilmez hale gelse de 
1) Tüm ülkelerdeki dizilerin aynı olmaması 
2) Dizileri listeleme konusundaki yetersizliği beni oldukça üzüyor

 Özellikle de ikinci konu! Netflixte Kore dizileri yazıp aratınca tüm dizileri göstermiyor maalesef. Eğer spesifik olarak dizinin adını yazmıyorsanız bazı dizileri Netflixte bulmanız zor olabiliyor. Tabii bir de bazı Kore dizilerinin isimlerinin farklı olması durumu var. Kore dizi adlarının birkaç tane İngilizce çevirileri oluyor ama biz fanlar arasında genellikle kullanılan bir isim oluyor. Mesela çoğumuzun Age of Youth dediği dizi Netflixte Hello My Twenties! diye geçiyor. Haliyle bu da kafa karıştırıyor.

İşte bu konuda az da olsa yardımcı olmak için Netflixteki bütün Kore dizilerini bir araya getirmek istedim ve ortaya böyle bir liste çıktı, umarım işe yarar :)

Listedeki diziler Netflix Türkiyedeki Kore dizileridir ve yeni Kore dizileri eklendikçe de liste güncellenecektir inşallah.

Not: Bir dizinin çok kullanılan adı ve Netflixteki adı farklıysa ilk önce çok kullanılanı, sonra da parantez içinde Netflixte kullanılanı yazdım. Örnek: Age of Youth, A harfinin altında yazıyor ve parantez içinde de  Hello My Twenties yazıyor.

Dip Not: Dizi adının yanında ❤ sembolünü görüyorsanız bu o diziyi önerdiğim anlamına geliyor :)

Dibi Sıyrılasıca Not: Aradığınız dizinin listede olup olmadığını kontrol etmek için Ctrl+F'ye basıp çıkan kutucuğa dizinizin adını yazdıktan sonra entera basın, eğer dizi listede yer alıyorsa sarı fosforluyla işaretlenmiş olarak göreceksinizdir. :)

Son güncellenme: 08.08.2020


NETFLIXTEKİ KORE DİZİLERİ

*
2 Weeks
12 Years Promise
28 Faces of the Moon
49 Days

A

Abbys
Age of Youth (Hello My Twenties)❤❤❤
A Korean Odyssey
A Man Called God
Angry Mom
Arang and the Magistrate (Tale of Arang)
Argon

B

Bad Guys: Vile City
Beautiful Gong Shim
Beauty Inside
Because This is My First Life
Beethoven Virus
Big
Birth of a Beauty
Black
Blood
Boys Over Flowers (Yaban Çiçeği)
Bridal Mask
Brilliand Legacy (Shining Inheritance)
Busted!

C

Cain and Abel
Can We Get Married?
Chocolate❤
Clean With Passion For Now
Coffee Prince
Color of Woman
Cunning Single Lady
Crash Landing on You

D

Defendant
Diary of a Night Watchman
Hi Bye Mama
Discovery of Romance (Discovery of Love)
Doctor Stranger
Doctors
Dream High❤
Dream High 2

E

Extra-Ordinary You❤

F

Falling for Innocence (Beating Again)
Falsify (Distorted)
Fantastic
Fated to Love You (You are My Destiny)
Fight for My Way❤
Full House

G

Good Doctor
Goodbye Dear Wife (Goodbye My Wife)
Greatest Marriage (Aşk ve Evlilik)
Gu Family Book (Kangchi, The Beginning)

H

Happy And
Healer
Heaven's Garden
Hi! School Love On
Hospital Playlist❤❤❤
Hospital Ship
Hotel del Luna❤
Hwarang
Hyde, Jekyll, Me
Hymn of Death❤

I

I Do, I Do
I Hear Your Voice
I'm not a Robot
Immortal Classic
Immutable Law of First Love
Iris
Itaewon Class

J

Jealousy Incarnate (Don't Dare to Dream)
Judge vs. Judge 
Jumping Girl


K

K-POP - The Ultimate Audition (Kpop Extreme Survival)
Kill Me, Heal Me ❤
Kingdom ❤


L

Last
Lie to Me
Life ❤
Live 
Lookout (The Guardians)❤
Love Alarm❤
Love in the Moonlight
Love Rain
Lucky Romance

M

Magic Cell Phone (Magic Phone)
Man to Man
Marriage Contract
Memories of the Alhambra❤
Miss Panda and Mr. Hedgehog
Misty
Momo Cafe
Money Flower
Moorim School
Mr. Sunshine
Ms. Hammurabi
My First First Love
My Girlfriend is a Gumiho
My Horrible Boss
My Holo Love❤
My ID is Gangnam Beauty❤
My Little Baby
My Love From the Star (My Love from the Star)❤
My Only Love Song
My Runway
My Sassy Girl
My Wife’s Having an Affair this Week (Listen to Love) 

N

Nice Guy

O

Oh My Venus❤
One More Happy Ending (Happy Once Again)
One More Time
One Spring Night❤❤❤
Operation Proposal
Orange Marmalade

P

Part-Time Idol
Pasta
Pinocchio
Please Remember, Princess ( Love For Ten - Generation of Youth)
Prominent Woman (Başarılı Kadın)
President
Pride and Prejudice
Prison Playbook❤

R

Radiant Office❤
Ready For Start-Vol.1 (Reklam Ajansı)
Remember
Rooftop Prince
Rookie Historian Goo Hae-Ryung
Romance is a Bonus Book ❤
Romantic Doctor Teacher Kim (Dr. Romantic)❤
Ruler: Master of the Mask (The Emperor Owner of the Mask


S

Saimdang, Memoir of Colors
Sassy Go Go/Cheer Up ❤
School 2015 (Who are You?)❤
Secret
Secret Affair
Secret Garden
Secret Healer
She Was Pretty 
Shopping King Louie (Shopaholic Louis)
Six Flying Dragons
SKY Castle ❤
Solomon's Perjury
Something in the Rain❤
Stranger
Strong Woman Do Bong Soon (Strong Girl Bong Soon)
Strongest Delivery Man
Suspicious Partner❤

T

Temperature of Love
Tempted
The Cravings (Yeniden Başlamak)
The Empress Ki
The Girl Who Sees Scents
The Greatest Love
The Heirs (Inheritors)❤
The King 2 Hearts
The King: Eternal Monarch
The Lady in Dignity
The Masters Sun❤
The Miracle
The Moon Embrasing the Sun
The Package
The Producers
The Rebel
The Royal Gambler
The Secret of Birth
The Scholar Who Walks the Nighr
The Sound of Your Heart
The Sound of Your Heart Reboot
The Third Charm❤
The When Camellia Blooms
This is My Love
Tree With Deep Roots
Trot Lovers
Two Cops


U

Uncontrollably Fond❤
Under the Black Moonlight


W

W-Two Worlds Apart❤
Warm and Cozy
Weightlifting Fairy Kim Bok Joo❤
Welcome to the Waikiki/Eulachacha Waikiki ❤
What in the World Happened?
White Nights

V

Vagabond❤

Y

YG Future Strategy Office
Yong Pal
You are Beautiful
You're All Surrounded

Z

Share:

10 yorum

  1. Netflix'in yetersizlikleri konusunda sana katılıyorum, gerçekten kabul edilemez ama ediyoruz işte :D Mesela bir de listemi düzenleyememek, bitirdiğim film-dizileri kategorileyememek beni çok rahatsız ediyor. Bir de sadece beğendim ve beğenmedim diye oylamak çok yüzeysel geliyor bana. Tamam yorum yapamıyoruz anlıyorum ama en azından ikiden fazla seçenek olmalı bence dizilerle ilgili fikir/duygu belirtebileceğimiz. Kısacası güncellenmeye ihtiyacı var özelliklerin bence. Böyle sana Netflix Tr temsilcisiymişsin gibi içimi döktüm ama dertleşesim geldi :D Liste için çok teşekkürler, Kore dizisi izleyememe durumumu geride bıraktığım şu günlerde bu listeden, özellikle kalpli olan maddelerden çok yararlanacağım gibi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİNLİKLE KATILIYORUM!!! Tüm filmleri dizileri aynı listede toplamak hangi zekinin fikri acaba? Hadi topladın diyelim insan hiç mi düşünmez bizim liste bağımlısı kullanıcılarımız olabilir, onlara kendi listelerini yapma imkanı verelim diye? :D Ahahhha keşke olsam da iletsem sorunların hepsini :D Google eklentilerde Netflixi daha kullanışlı hale getirmek için bazı eklentiler var ama bir özellik için de bir sürü eklenti indirmek sinir bozucu oluyor.
      Rica ederiiiiiim, keyifli seyirler!🖤

      Sil
  2. Ne kadar emek verilmiş bir yazı. Emeğine sağlık Eslem. Bloğunda güzel değişiklikler var. Severek takip ediyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule :))) Bu aralar blogu düzenlemeye çalışıyorum, fark edilmesine çok sevindim :D

      Sil
  3. netflixim yok ama olanlara güzel liste olmuş. kalplediklerinin çoğunu ben de öneriyorum izledim de. başka izlediklerim de var. kore dizileri severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Zevklerimiz benzer demek, sevindim :))

      Sil
  4. Deep sayesinde bloğunuzu öğrendim.
    Sizib artık takipçinizim vesizi de bloğuma bekliyorum :)
    Ben de Kore dizisi izleyecisiyim ama yaklaşık 3 yıl bloglara ara verdim ve 2 ay önce tekrar yazmaya başladım.
    Neyse çok teşekkür ederim sayeniz öğrendim netflixte nasıl aradığım kore dizisinu bulacağımı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz :))) İlk fırsatta geleceğim ben de :)
      Geri dönmüş olmanıza sevindim, bloga ara verilse de eninde sonunda geri dönülüyor :))
      Rica ederim^^

      Sil
  5. Valla İlkay izle izle bitmiyorlar :D Ne zamandır kdrama izleyicisiyim ama listem bir türlü azalmıyor :D
    Ve rica ederim, işine yaradıysa ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  6. Netflixim olmadığı için dikkat ettiğim tek şey dizilerin çokluğu oldu galiba :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!